
Udało mi się okazyjnie kupić audi 80 b4 Quattro po swapie z ABK na 1.9TDI AVG 110koni z Passata B5, auto miało zerwany rozrząd i silnik był po kolizji, człowiek od którego go kupiłem mówił mi że są problemy z instalacją i auto nie miało pełnej mocy.
Aktualnie wyremontowałem silnik i mam następujące problemy:
1 Silnik nie ma mocy (jedzie jak SDI) kąt wtrysku ustawiony pali na zimno i na ciepło na tak zwanego szczała. Turbina miała padniętą gruszkę(nie ciągła sztangi) po wymianie zaczeła pracować i biła aż do 1.5bar silnik podczas jazdy przy niskich obrotach na każdym biegu miał przez krótki okres moc(moment wzrostu ciśnienia) na wyższych przerywał i dymił,
Podregulowałem na gruszce na 1bara i silnik nie przerywa ale i mocy też niema.
2 W Dolotowej rurze jest zaślepione wyjście do mierzenia ciśnienia turbo( wiem że w 1Z przewód szedł do samego sterownika, u mnie nie ma żadnego miejsca gdzie można było go podpiąć.
3 Silnik nie ma żadnych błędów po podpięciu pod kompa
Proszę o pomoc, bo nie mogę sobie poradzić ze znalezieniem źródła problemu.