Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9TDI AVG] Problemy z dokończeniem swapu

ODPOWIEDZ
marlac25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 lis 2015, 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

[b4 1.9TDI AVG] Problemy z dokończeniem swapu

Post autor: marlac25 » 08 lip 2016, 10:46

Witam :)

Udało mi się okazyjnie kupić audi 80 b4 Quattro po swapie z ABK na 1.9TDI AVG 110koni z Passata B5, auto miało zerwany rozrząd i silnik był po kolizji, człowiek od którego go kupiłem mówił mi że są problemy z instalacją i auto nie miało pełnej mocy.
Aktualnie wyremontowałem silnik i mam następujące problemy:


1 Silnik nie ma mocy (jedzie jak SDI) kąt wtrysku ustawiony pali na zimno i na ciepło na tak zwanego szczała. Turbina miała padniętą gruszkę(nie ciągła sztangi) po wymianie zaczeła pracować i biła aż do 1.5bar silnik podczas jazdy przy niskich obrotach na każdym biegu miał przez krótki okres moc(moment wzrostu ciśnienia) na wyższych przerywał i dymił,
Podregulowałem na gruszce na 1bara i silnik nie przerywa ale i mocy też niema.


2 W Dolotowej rurze jest zaślepione wyjście do mierzenia ciśnienia turbo( wiem że w 1Z przewód szedł do samego sterownika, u mnie nie ma żadnego miejsca gdzie można było go podpiąć.

3 Silnik nie ma żadnych błędów po podpięciu pod kompa


Proszę o pomoc, bo nie mogę sobie poradzić ze znalezieniem źródła problemu.
Ostatnio zmieniony 08 lip 2016, 12:07 przez marlac25, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 lip 2016, 12:32

marlac25 pisze:Proszę o pomoc, bo nie mogę sobie poradzić ze znalezieniem źródła problemu
Logi panie kolego musisz zrobić ...to tdi ,tu nikt bez logów nie zgadnie czemu nie jedzie,bo wystaczy drobiazg i jechac nie będzie ...w logach wszystko widać ...robisz podczas jazdy na 3 ,albo 4 tym biegu od 1,5 tys do 4 tys obr przez chwilę blok 003 ,004 ,008 ,011 ,pojedynczo kazdy z bloków ...tam na pewno bedzie widać czemu ci nie jedzie

Awatar użytkownika
tamto2007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 25 lut 2012, 07:46
Imię: Robert
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tamto2007 » 08 lip 2016, 22:04

O widzę kolega z RZ, miałem AVG w A4, coś tam by można zaglądnąć ale mam zero mobilności bo właśnie dzisiaj zacząłem zdzierać głowicę

marlac25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 lis 2015, 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: marlac25 » 10 lip 2016, 11:40

tamto2007 pisze:O widzę kolega z RZ, miałem AVG w A4, coś tam by można zaglądnąć ale mam zero mobilności bo właśnie dzisiaj zacząłem zdzierać głowicę
Niestety ale już nie mieszkam w Rzeszowie :) obecnie Kraśnik ;)

Udało mi się podpiąć pod komputer i zobaczyłem następujące błędy:
17958- ciśnienie doładowania,odchyłka sterowania -nieciągły
18008- napięcie po włączeniu zapłonu(15) sygnał poza zakresem,za niski-nieciągły
18058-CAN komunikacja silnika /zestaw przyrządów i wskaźników zagubiony lub wadliwy sygnał, Stały
18044- Magistrala CAN komunikacja,silnik-airbag-nieciągły
18027-Cewka przekaźnika świec żarowych obwód otwarty /zwarcie do uziemienia -nieciągły


Na odpalonym wszystkie się skasowały poza 18058 i 18044(zmienił się na stały)
reszta błędów mogła być spowodowana tym że rozpinałem wtyczki.

Na zgaszonym wszystko się kasuje i wyskakuje: 65535-sygnał OK


Parametry na wolnych obrotach:
-Dawka paliwa- 3,6mg/H
-Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza- 1,58-1,64V
-Zadana masa powietrza- 280mg/H
-Zmierzona masa powietrza - 395-410 mg/H
-Ciśnienie atmosferyczne- 989,4mikrobar
-Ciśnienie w kolektorze dolotowym-1009,8mikrobar
-korekcja czasu wtrysku 48-51

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 lip 2016, 11:53

marlac25 pisze:Parametry na wolnych obrotach:
-Dawka paliwa- 3,6mg/H
-Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza- 1,58-1,64V
-Zadana masa powietrza- 280mg/H
-Zmierzona masa powietrza - 395-410 mg/H
-Ciśnienie atmosferyczne- 989,4mikrobar
-Ciśnienie w kolektorze dolotowym-1009,8mikrobar
-korekcja czasu wtrysku 48-51
Z logów na biegu jałowym , nie dowiesz się czemu nie zbiera się jak powinien w czasie jazdy .Błedy z "CAN " i swiecami żarowymi ,bez związku z niemocą auta .Musisz zrobic logi dynamiczne ,czyli w czasie jazdy logi 003 ,008 ,011 .Logi zapisujesz od 1500 obr na 3 biegu ,wciskajac gaz w podloge i tak przez kilka sekund jedziesz z ok.4 tys na obrotomierzu . Jak zrobisz umieszczasz tu http://vaglog.pl/ i podajesz link .A na mój "nos " i bez logów ,powiem ci że na 99% przyczyną słabego zbierania się auta jest brak odpowiedniego ciśnienia doładowania.Tdi bez odpowiedniego doladowania ,bedzie jechał gorzej jak SDI ...taki program ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl