Niestety u mnie jes zgięta jednej strony ok 2 cm do dołu
[ Dodano: 2016-07-07, 12:23 ]
I jeszcze jedno pytanko ta tarcza ma być taka wypukła czy idealnie prosta ? ma ktoś może jakieś foto
[B4 2.3 NG] Nie odpala na ciepłym silniku
Nie wiem czy w 2.3 jest czujnik położenia wałka halla bo miałem identyczne jazdy w swoim AAH czasie po wymianie spokój już 4 lata.
osiołek sedan
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W NG Hall on jest tylko jeden i służy bezpośrednio do generowania ikry a nie jak w V6 tylko na starcie komputer sprawdza w jakiej pozycji jest rozrząd aby wiedzieć na który cylinder odpalać iskrę z zestawu cewek.
Ale chyba w momencie gdy nie chce palić to jest ikra. Zresztą tutaj by było czuć niedomagającego halla także podczas jazdy,
Ale chyba w momencie gdy nie chce palić to jest ikra. Zresztą tutaj by było czuć niedomagającego halla także podczas jazdy,
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Majstry siedziałem wczoraj cały dzień ,przejrzałem dosłownie wszystko i nic . Jadę zaraz do speca od gazu
[ Dodano: 2016-07-08, 13:05 ]
BByłem u tego speca od gazu i po poł godzinnej diagnozie powiedział mi że on nie wie co może być , nie opłaca się szukać i żebym oddał audi na zlom . Wyśmiałem go odpaliłem na plaku zapiszczałem kołami i pojechałem . Po drodze odłączyłem jeszcze raz ten dolny czujnik od temp . dojechałem do domu (tenp . silnika 80 ) zgaśliłem i mysle zobacze czy odpali , odziwo audi po 3 obcocie wału odpaliło . Rozgrzałem silnik do temp 90 zgasilem i też odpaliła. . Tylko teraz co jest winne ? Czujnik temp? Czy co może być przyczyną bo tak z odłączonym czujnikiem nie uśmiecha mi się jezdzić ? Pomożecie wie ktoś coś ?????????
[ Dodano: 2016-07-08, 13:05 ]
BByłem u tego speca od gazu i po poł godzinnej diagnozie powiedział mi że on nie wie co może być , nie opłaca się szukać i żebym oddał audi na zlom . Wyśmiałem go odpaliłem na plaku zapiszczałem kołami i pojechałem . Po drodze odłączyłem jeszcze raz ten dolny czujnik od temp . dojechałem do domu (tenp . silnika 80 ) zgaśliłem i mysle zobacze czy odpali , odziwo audi po 3 obcocie wału odpaliło . Rozgrzałem silnik do temp 90 zgasilem i też odpaliła. . Tylko teraz co jest winne ? Czujnik temp? Czy co może być przyczyną bo tak z odłączonym czujnikiem nie uśmiecha mi się jezdzić ? Pomożecie wie ktoś coś ?????????
Mama mnie uczyła że trzeba naprawieć to co się zepsuło a nie wymieniać na nowe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jaki masz przełącznik do LPG? Podaje on startową dawkę gazu przy odpalaniu z LPG?
Możesz próbować drutowych rozwiązań pośrednich jak np. zrobienie przycisku do podawania startowej dawki LPG albo odpalania wtryskiwacza rozruchowego. Albo nawet zrobić włącznik do chwulowego rozłączania tego czujnika temperatury.
A tak na poważnie to poszukaj jeszcze nieszczelności w dolocie.
Może masz słabą pompę paliwa (jak nie masz jak wpiąć manometru do sprawdzenia ciśnienia benzyny to zobacz czy będzie benzyna szła powrotem do zbiornika).
Może kostka stacyjki niedomaga i na rozruszniku odłącza zapłon (ale wtedy na rozruszniku kontrolki by całkiem gasły).
Możesz próbować drutowych rozwiązań pośrednich jak np. zrobienie przycisku do podawania startowej dawki LPG albo odpalania wtryskiwacza rozruchowego. Albo nawet zrobić włącznik do chwulowego rozłączania tego czujnika temperatury.
A tak na poważnie to poszukaj jeszcze nieszczelności w dolocie.
Może masz słabą pompę paliwa (jak nie masz jak wpiąć manometru do sprawdzenia ciśnienia benzyny to zobacz czy będzie benzyna szła powrotem do zbiornika).
Może kostka stacyjki niedomaga i na rozruszniku odłącza zapłon (ale wtedy na rozruszniku kontrolki by całkiem gasły).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Przełącznik mam II,0,I czyli sama benzyna, tryb awaryjny - sam gaz,i automat po odpaleniu na benzynie i dadaniu gazu przełancza na gaz.
A takie rozwiązania drutowe i modzenie z różnymi dodatkowymi przełącznikami raczej nie wchodzą w gra , Chce zrobić to org, i żeby działało tak jak przed tem.. A pompka paliwa sprawna to zdiagnozował mechanik bo sprawdzaliśmy manometrem. Kostka stacyjki też jest git - sprawdzałem... A może tylko wina tego czujnika ???????????
A takie rozwiązania drutowe i modzenie z różnymi dodatkowymi przełącznikami raczej nie wchodzą w gra , Chce zrobić to org, i żeby działało tak jak przed tem.. A pompka paliwa sprawna to zdiagnozował mechanik bo sprawdzaliśmy manometrem. Kostka stacyjki też jest git - sprawdzałem... A może tylko wina tego czujnika ???????????
Mama mnie uczyła że trzeba naprawieć to co się zepsuło a nie wymieniać na nowe
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga