[B4 2.3 NG] Nie odpala na ciepłym silniku
[B4 2.3 NG] Nie odpala na ciepłym silniku
Witam mam problem z moim 2.3 mianowicie po zrogrzaniu jest problem z odpaleniem . Rozrusznik kręci iskra jest a autko nie chce odpalic . Wymieniłem świece i przewody oraz kopułke niestety nic nie pomoglo . Dodam że gdy nie chce odpalic wystarczy żeby przpchnąć kawałem i zrobić jeden obrót wału na wyłączonym zaplonie i autko odpala od strzału z rozrusznika . Dodam że jeżeli silnik jest zimny bez problemu odpala na Pb i LPG . A po rozgrzaniu nie odzywa się na żadnum paliwie . Proszę o pomoc .
Mama mnie uczyła że trzeba naprawieć to co się zepsuło a nie wymieniać na nowe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Sprawdź czy po zgaszeniu nie zalewa benzyną silnika (czy klapa przepływomierza opada do końca i się nie zacina) oraz gazem (czy któryś elektrozawór gazu się nie zacina i nie leci gaz po zgaszeniu).
Przejrzyj procedurę rozwiązywania problemów z odpalaniem z tego tematu: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
Przejrzyj procedurę rozwiązywania problemów z odpalaniem z tego tematu: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Wciśnięty pedał gazu do oporu robi różnice ? Ogólnie temat rzeka
- Musisz sprawdzić czy dolot jest na pewno szczelny, ściągasz gumę i szukasz dziurki, pęknięcia (klej do szyb dobrze to klei), chociaż pamiętam, że moja na gazie mimo to paliła :p
-Gdy już zdejmiesz gumę sprawdzasz stan klapki przepływomierza, powinna być prosta i niepogięta,
-Możesz spróbować nie przełączać auta na lpg i zobaczyć jak wtedy odpali po zagrzaniu na benie.
-Oraz analogicznie, tylko na lpg, powiedz tylko czy masz możliwość odpalenia od razu z gazu czy po przegazówce na benie
- Sprawdź przewody krokowca, ten od dołu lubi sobie pęknąć lub zacisnąć. (Jeżeli silnik nie faluje, to tylko rzuć okiem czy jest dobrze )
-Jeszcze możesz sprawdzić czy po próbie odpalenia na ciepłym silniku zalewa świece
Powodzenia
EDIT:
Zapomniałem napisać, żebyś spróbował zapalić z odłączonym czujnikiem temperatury 2 pinowym, znajduje się przy górnym króćcu od wody
- Musisz sprawdzić czy dolot jest na pewno szczelny, ściągasz gumę i szukasz dziurki, pęknięcia (klej do szyb dobrze to klei), chociaż pamiętam, że moja na gazie mimo to paliła :p
-Gdy już zdejmiesz gumę sprawdzasz stan klapki przepływomierza, powinna być prosta i niepogięta,
-Możesz spróbować nie przełączać auta na lpg i zobaczyć jak wtedy odpali po zagrzaniu na benie.
-Oraz analogicznie, tylko na lpg, powiedz tylko czy masz możliwość odpalenia od razu z gazu czy po przegazówce na benie
- Sprawdź przewody krokowca, ten od dołu lubi sobie pęknąć lub zacisnąć. (Jeżeli silnik nie faluje, to tylko rzuć okiem czy jest dobrze )
-Jeszcze możesz sprawdzić czy po próbie odpalenia na ciepłym silniku zalewa świece
Powodzenia
EDIT:
Zapomniałem napisać, żebyś spróbował zapalić z odłączonym czujnikiem temperatury 2 pinowym, znajduje się przy górnym króćcu od wody
Z odpalaniem kombinowałem na wszystkie sposoby - gasiłem na benz i też lipa z odpaleniem pedał wsisnięty w podłoge tez nic nie pomaga nawet tzw pompowanie pedałem gazu .. A w trybie awaryjnym czyli na samym gazie jest taki sam objaw . Dzisiaj zrobiłem test po rozgrzaniu silnika do temp 90" psiknąłem plakiem i odziwo silnik odpalił bez problemu zarówno na gazie jak i na benzynie . Może to coś wam pomoże w ustaleniu przyczyny ? Nikt nie miał podobnie ?
Mama mnie uczyła że trzeba naprawieć to co się zepsuło a nie wymieniać na nowe
Ciśnienie waha się w granicach 11,5-12 w żależności od cylindra. Więc raczej jest git
[ Dodano: 2016-07-06, 08:44 ]
Wczoraj trochę pokombinowałem jeszcze . Odłączałem czujnik temp.i też nic , A sterowanie jakimś elektrozworem od gazu ? Myśleliście cos o tym ?
[ Dodano: 2016-07-06, 08:44 ]
Wczoraj trochę pokombinowałem jeszcze . Odłączałem czujnik temp.i też nic , A sterowanie jakimś elektrozworem od gazu ? Myśleliście cos o tym ?
Mama mnie uczyła że trzeba naprawieć to co się zepsuło a nie wymieniać na nowe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Prędzej nie sterowanie elektrozaworem tylko zabrudzony elektrozawór który się nie domyka albo nie otwiera odrazu.
Zacznij od bardziej prawdopodobnych przyczyn jak zacinająca się albo za nisko opadająca tarcza przepływomierz albo nieszczelności.
Zacznij od bardziej prawdopodobnych przyczyn jak zacinająca się albo za nisko opadająca tarcza przepływomierz albo nieszczelności.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Na pewno mierzone na ciepłym ? Rozgrzanym do 90 stopni ?dabi95 pisze:Ciśnienie waha się w granicach 11,5-12 w żależności od cylindra. Więc raczej jest git
[ Dodano: 2016-07-06, 08:44 ]
Wczoraj trochę pokombinowałem jeszcze . Odłączałem czujnik temp.i też nic , A sterowanie jakimś elektrozworem od gazu ? Myśleliście cos o tym ?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Wtryskiwacz rozruchowy podaje paliwo co powoduje, że silnik ma na czym złapać obroty co zwiększa przepływ powietrza, które da radę podnieść. Zamiast tracić czas na dyskusję zajrzałbyś do tego przepływomierza.A jak wytłumaczyc że na znimym silniku odpala od strzału ??
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ma być równa, nie może być zagięta z żadnej strony i być na odpowiedniej wysokości.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga