panowie mam problem z szarpaniem po dłuższej jeżdzie autostradom 140km,auto po zmienionym sowcie , i nie jest to pompa nastawnik ani wtryski 0 błędów w sterowniku
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-07-07, 19:27 ]
a na przyszłość stosuj tag !
[1.9 tdi ahu] szarpie
[1.9 tdi ahu] szarpie
Ostatnio zmieniony 07 lip 2016, 19:26 przez kryna, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Pierwsza rzecz w takim przypadku ,to sprawdzamy na oginalnym sterowniku .Jak nadal nam "szarpie " to robimy logi bloków 004 i 011 w momencie kiedy szarpie ...nic tu więcej nie da się wymyślić ,bo albo wina softu ,albo n75 fiksuje ,co powoduje zbyt duże wahania doladownia,albo coś z dynamicznym przestawianiem początku wtrysku .Żadnych błedów w takim przypadku nie będziekryna pisze:panowie mam problem z szarpaniem po dłuższej jeżdzie autostradom 140km,auto po zmienionym sowcie , i nie jest to pompa nastawnik ani wtryski 0 błędów w sterowniku
tutaj są logi które zrobiliśmy moim skromnym zdaniem wszystko jest ok
http://vaglog.pl/log_268739.html
http://vaglog.pl/log_268445.html
http://vaglog.pl/log_268446.html
jest tu 2x grupa 4
problemy zaczynają się po dłuższej drodze z prędkością 140 i w górę
http://vaglog.pl/log_268739.html
http://vaglog.pl/log_268445.html
http://vaglog.pl/log_268446.html
jest tu 2x grupa 4
problemy zaczynają się po dłuższej drodze z prędkością 140 i w górę
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Faktycznie nie ma się czego czepić ,wszystkie parametry są ok.Sterownik jest po tuningu i to wcale nie takim delikatnym ,bo dość mocno podlane jest paliwem ,wiec być może to z tego powodu szarpie...ja bym zmniejszył dawkę do fabrycznej 4,4 i ustawił nastawnik tak jak fabryka ,czyli w adapatcjach 32768 i wtedy ma być dawka 4,4 mg.RSW nastawnika też nie powinno być niższe niż 0,740 v .Skoro na ori sterowniku nie szarpie ,to sprawa dla mnie oczywista....ale z drugiej strony ,gdyby to była wina programu ,objawy występowały by zawsze w podobnym przedziale obrotów ,a nie tylko po dluższej jezdzie...A może to problem z kołem dwumasowym ? bo w aucie z tym sterownikiem fabrycznie na pewno jest dwumasduczus pisze:tutaj są logi które zrobiliśmy moim skromnym zdaniem wszystko jest ok
http://vaglog.pl/log_268739.html
http://vaglog.pl/log_268445.html
http://vaglog.pl/log_268446.html
Ostatnio zmieniony 09 lip 2016, 11:58 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.