Witam wszystkich. Proszę o pomoc forumowiczów w następującej sprawie. Moja audiczka czasem nie zapala. Wcześniej nie zapalała na ciepłym silniku, ale na zimnym paliła bez problemów. Dodatkowo podczas jazdy w momencie, w którym stoję na światłach obroty się zniżają na chwilę, i potem powracają pod 10. Oczywiście przeszukałem forum i wywnioskowałem, że najprawdopodobniej walnięty jest czujnik położenia wału. Dzisiaj natomiast przy zimnym silniku samochód zapalił dopiero za drugim razem i jednocześnie zaczęła mrugać kontrolka immo. Samochód nie gaśnie, kontrolka mruga. Czy widzicie jakiś związek pomiędzy nie odpalaniem/odpaleniem za 2 zakręceniem, a mrugającą kontrolką od immo?
Pozdrawiam!
[B4 2.8 AAH] Silnik czasami nie zapala
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nawet jakby fabryczne immo się aktywowało to pozwoliłoby odpalić samochód za pierwszym razem na 3 sekundy.
Najlepiej zacznij od czujnika halla na wałku rozrządu, on najczęściej pada i łatwo się go diagnozuje diodą LED albo miernikiem.
Dobrze by było też zobaczyć na VAGu jaką usterkę pokaże. Czasem jak pada Hall to też pokaże czujnik punktu zapłonu G4.
Najlepiej zacznij od czujnika halla na wałku rozrządu, on najczęściej pada i łatwo się go diagnozuje diodą LED albo miernikiem.
Dobrze by było też zobaczyć na VAGu jaką usterkę pokaże. Czasem jak pada Hall to też pokaże czujnik punktu zapłonu G4.
Dzięki za pomoc, sęk w tym, że kontrolka immo mruga, a audi odpala i jedzie jakby nigdy nic, nie gaśnie po tych 3 sekundach.maciek889 pisze:Nawet jakby fabryczne immo się aktywowało to pozwoliłoby odpalić samochód za pierwszym razem na 3 sekundy.
Najlepiej zacznij od czujnika halla na wałku rozrządu, on najczęściej pada i łatwo się go diagnozuje diodą LED albo miernikiem.
Dobrze by było też zobaczyć na VAGu jaką usterkę pokaże. Czasem jak pada Hall to też pokaże czujnik punktu zapłonu G4.
Ok, zacznę od vaga
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Raczej w skrzynce bezpieczników przekaźnik w polu 10 http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/a3a5c01e1ca7a75bklusek pisze:Do sprawdzenia tez przekaźnik pompy paliwa[...]znajduje sie pod kierownicą.