Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.6] zmiana silnika 1.6 - 1.8 a instalaja lpg

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
ZerOFXP
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 sty 2015, 15:56

[b3 1.6] zmiana silnika 1.6 - 1.8 a instalaja lpg

Post autor: ZerOFXP » 20 sty 2015, 16:04

Witam, posiadam Audi 80 B3 1.6 1988r i mam pytanie. Ostatnio zaczął nawalać mi silnik nie trzyma niskich obrotów, olej to śmietana i pije płyn chłodniczy. Chciałbym wymienić go na nowy, z tym że na 1.8 (wtrysk jednopunktowy). Czy instalacja z mojego starego silnika będzie bez problemu działać na tym silniku?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 sty 2015, 18:02

Jak będziesz wsadzał razem z mono-wtryskiem to będziesz musiał zmienić na mikser lpg dedykowany do monowtrysku.

Przełącznika nie musisz zmieniać bo pozycja wypalania benzyny nie będzie przeszkadzać. Jakbyś swapował z wtrysku na gaźnik to trzeba by dać przełącznik w funkcją wypalania benzyny z gaźnika.

ZerOFXP
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 sty 2015, 15:56

Post autor: ZerOFXP » 20 sty 2015, 18:06

Dzięki za odpowiedz
mam jeszcze jedno pytanie ponieważ mam możliwość kupienia tego silnika 1.8 ale jest on bez osprzętu czy będe musiał wymieniać jeszcze jakieś części aby to poszło ? ponieważ chce wszystko przełożyć od tego 1.6

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 20 sty 2015, 18:21

Masło w oleju i ubywanie płynu to uszczelka pod głowicą, a problem z obrotami najprawdopodobniej gaźnik 2ee. Jak ten silnik 1.8 ma kod PM to bez problemu założysz cały osprzęt ze swojego 1.6 ale licz się z tym, że problem obrotów może zostać i będziesz musiał naprawić gaźnik.

ZerOFXP
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 sty 2015, 15:56

Post autor: ZerOFXP » 20 sty 2015, 18:35

chciałbym przełożyć właśnie z gaźnikiem, a on w chwili obecnej zaraz po odpaleiu chodzi ładnie cicho trzyma obroty ale 10min jazdy stoje np na czerwonym i zaczyna szaleć łącznie z gaśnięciem do tego czasem podczas jazdy wciskam sprzęgło obroty spadają a on gaśnie .
Czyli nie musiłbym wymieniać części jeśli chciałbym wsadzić ten 1.8 z wtryskiem i przełożyć wszystko do niego łącznie z gaźnikiem ? a orientuje się ktoś jak to wygląda z spalaniem w 1.8 i skrzynią bo mam 4biegową ? a teraz pali mi 8l ( 16zł na 100km prawie jak za darmo ;)

KobRRa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 27 gru 2014, 17:28

Post autor: KobRRa » 10 lip 2016, 20:11

Ja robiłem przekładke z 1.6 (PP) na 1.8 (PM) tyle że razem ze skrzynią. gaznik i osprzęt został z 1.6 jak i cała instalacja LPG. Autko w mieście pali 10 -12 na trasie 7-8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl