

ja jego Polecam

My z Krzysiek 84 po 400 km w jedna strone mielismy


Zacząłeś robotę że się tak wyrażę od du..y stronyspamki pisze:wymieniłem sam czujnik i błąd dalej pozostał
Dlatego takie sprawdzanie, robimy samemu ,bo żaden mający kupę lepiej płatnej roboty elektryk, nie będzie tracił pół dnia ,na szukanie dwóch kabelków .Prościzna jak się ma schematy ECU <ok> Jeśli 80 tka z nastawnikiem indukcyjnym ,to 64 pin we wtyce ecu ,to jeden z 2 pinów wtyczki czujnika g72 ,a drugi to 33 pin wtyki ecu ...wystarczy odpiąc wtyke i sprawdzić obwód .Jeśli starsza wersja ,z nastawnikiem potencjometrycznym ,to pin 20 wtyki ecu i pin 13 ...Ale jak wspomniałem wczesniej ,w 90% przypadków ,problem jest w urwanych ,utlenionych kabelkach wtyczki ,ew.w braku styku w samej wtyczcespamki pisze:(niby) sprawdzał również elektryk, ale się poddał bo "wiązka idzie pod akumulator" - olał sprawę, gdyż roboty z tym więcej niż mógłby zarobić robiąc co innego.
To nie partacz ,tylko "naprawiacz " jedno naprawi ,co innego zepsujespamki pisze:Patrzę na wtyczkę z N75 i są te kolory kabli co w ECU.
Zmieniam wtyczki tak aby do G72 była czarna wtyczka (brak takiego info na forum, jaki kolor wtyczki do G72 a jaki kolor do N75-a bynajmniej nie znalazłem), a do N75 brązowa wtyczka.
Kasuję błędy i koniec z błędami.
Ciekawe, który partacz mi wtyczki podmienił
To byś to na pewno poczuł ,wkładając palec do zbiorniczka wyrównawczego .Przy 110 stopniach wszystko parzy i nie daje się dotknąć ręką ,wiec nic prostszego jak sprawdzić.Nie ma prostszego sposoburewq94 pisze:Jest jeszcze pomysł, że albo czujnik walnięty albo pokazuje wskazówka złą temperaturę.
No bo jeżeli on na prawdę ma taką temperaturę w granicach 110 stopni