Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Spadek z obrotów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
CitkoZ1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 02 sie 2015, 22:43
Lokalizacja: Przemyśl

[B4 1.9 1Z] Spadek z obrotów

Post autor: CitkoZ1 » 19 lip 2016, 17:54

Witam , Panowie mam problem a wygląda on następująco.
Po wciśnięciu pedału gazu odcina mi go całkowicie , obroty spadają .
Wystarcz lekko opuścić pedał gazu i wcisnąć ponownie i normalnie się trzyma na obrotach jak gdyby nigdy nic. Po całkowitym opuszczeniu go dzieje się to samo . I tak cały czas ..
Panowie , doradźcie coś ! :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lip 2016, 18:12

Jak dzieje się to w czasie jazdy ,to najprawdopodobniej dzieje się coś z nastawnikiem ...ewentualnie kupa powietrza w przewodzie zasilajacym pompę wtryskową...ewentualnie "odcinka " z przeładowania ...cięzko postawić diagnozę po tak pobierznym opisie ,trzeba podpiać vaga i sprawdzić parametry podczas jazdy
Ostatnio zmieniony 19 lip 2016, 18:14 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CitkoZ1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 02 sie 2015, 22:43
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: CitkoZ1 » 19 lip 2016, 18:14

Bez znaczenia czy jedzie czy nie , stojąc w miejscu dzieje się to samo ..

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lip 2016, 18:17

CitkoZ1 pisze:Bez znaczenia czy jedzie czy nie , stojąc w miejscu dzieje się to samo ..
Jeżeli towarzyszy temu "przebieranie "i "kulawienie " silnika ,plus zadyma ,to ewidentne "podwieszanie " hydropopychaczy wskutek zbyt zużego cisnienia oleju

Awatar użytkownika
CitkoZ1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 02 sie 2015, 22:43
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: CitkoZ1 » 19 lip 2016, 18:28

Nic nie dymi , wyglada to po prostu tak jakbym zdjął całkowicie noge z gazu.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lip 2016, 18:37

CitkoZ1 pisze:Nic nie dymi , wyglada to po prostu tak jakbym zdjął całkowicie noge z gazu.
Cięzko się diagnozuje "przez neta " ;-) wiec następne pytanie ...nastawnik indukcyjny ,czy potencjometryczny?
Ostatnio zmieniony 19 lip 2016, 18:38 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CitkoZ1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 02 sie 2015, 22:43
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: CitkoZ1 » 19 lip 2016, 18:38

Mogę podesłać filmik jak to wygląda mniej więcej wygląda :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lip 2016, 18:40

CitkoZ1 pisze:Mogę podesłać filmik jak to wygląda mniej więcej wygląda
Odpowiedz jakim masz typ nastawnika ...ewentulanie jak nie wiesz ,a na filmiku widac komorę silnika ,to sam sobie zobaczę ;-)

Awatar użytkownika
CitkoZ1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 02 sie 2015, 22:43
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: CitkoZ1 » 19 lip 2016, 18:43

potencjometryczny

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lip 2016, 18:53

CitkoZ1 pisze:potencjometryczny
i wszystko jasne . Próbuj przemyć scieżki nastawnika ,jak nie pomoże to szukaj sprawnego,albo przerabiaj na indukcyjny,bo "inwestycje" w reanimację potencjometrów są mało rozsądne
Ostatnio zmieniony 19 lip 2016, 19:10 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CitkoZ1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 02 sie 2015, 22:43
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: CitkoZ1 » 19 lip 2016, 19:09

Możesz opisać trochę dokładniej jak to zrobić ? :) Nie chciałbym zrobić niczego głupiego :D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lip 2016, 19:14

CitkoZ1 pisze:Możesz opisać trochę dokładniej jak to zrobić ?
Odkrecasz dekielek nastawnika ,widzisz dwa rzędy ścieżek po których chodzą styki ,odsuwasz ręcznie ruchomą cześć ze stykami i myjesz delikatnie sciezki malym pędzelkiem umoczonym w benzynie ,tylko delikatnie zeby nie pogiąc delikatnych blaszek styków ...pomaga jak na ściezkach widac ewidentnie odłożoną warstwę brudu ,lub innego syfu zalepiającego ściezki ...jak ściezki są czyste ,to szkoda roboty bo nic nie pomoże .Jak nic nie pomoże przemycie , to odsyłam do tego tematu https://audi80.pl/topics87/b4-19-1z- ... t86935.htm
Ostatnio zmieniony 19 lip 2016, 19:19 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CitkoZ1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 02 sie 2015, 22:43
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: CitkoZ1 » 19 lip 2016, 19:19

Dzięki wielkie za pomoc , odezwę się jak to ogarnę :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl