[Audi 80 B4] TDI,by wujo1
A więc tak podwozie musi być w paru miejscach wypiaskowane po przeróbkach na quattro , i to że ją złapała zaraza w postaci rdzy na szczęście tylko powierzchownie , ale wole to porządnie zrobić , i wiele innch rzeczy jak np naprawić te blachy co się podstawia lewar bo się rozwarstwiły . A dzięki temu mam lepszy dostęp i nie muszę tego robić z kanału , robota jest przyjemniejsza i co najważniejsze mam dobre światło żeby przejrzeć dokładnie każdy zakamarek podłogi .
Zabezpieczenia już kupiłem z Novol for classic car
5L baranka
1L podkładu epoksydiowego
3 tubki masy uszczelniającej
3 L wosku
Dziś jakieś tam wstępne oględziny i szlifowanie , zaznaczyłem również mniej więcej gdzie bedzie piaskowane , na środe lub w czwartek jestem umówiony z piaskarzem mam nadzieje że pójdzie to gładko .
PS Podpora mostu będzie jeszcze obspawana .
Po tym samochód idzie do malowania całego wraz z komorą i zakamarkami . Będą wycinane szyby i zabezpieczone na nowo woskiem podłużnice i progi oczywiście i usunięcie wszystkich wgnieceń.
Szyba przednia będzie nowa za Sekurity 340 zł .
Po piaskowaniu , miałem 2 małe elementy przegniłe ale to nie dużo , reszta zdrowa , do poprawy i wyszlifowania są spawy widoczne na foto , pójdzie na to masa uszczelniająca i baranek to nie będzie śladu Z ciekawych rzeczy to że ori konserwacja jest bardzo mocna stawiało opór przy piaskowaniu.
Zabezpieczenia już kupiłem z Novol for classic car
5L baranka
1L podkładu epoksydiowego
3 tubki masy uszczelniającej
3 L wosku
Dziś jakieś tam wstępne oględziny i szlifowanie , zaznaczyłem również mniej więcej gdzie bedzie piaskowane , na środe lub w czwartek jestem umówiony z piaskarzem mam nadzieje że pójdzie to gładko .
PS Podpora mostu będzie jeszcze obspawana .
Po tym samochód idzie do malowania całego wraz z komorą i zakamarkami . Będą wycinane szyby i zabezpieczone na nowo woskiem podłużnice i progi oczywiście i usunięcie wszystkich wgnieceń.
Szyba przednia będzie nowa za Sekurity 340 zł .
Po piaskowaniu , miałem 2 małe elementy przegniłe ale to nie dużo , reszta zdrowa , do poprawy i wyszlifowania są spawy widoczne na foto , pójdzie na to masa uszczelniająca i baranek to nie będzie śladu Z ciekawych rzeczy to że ori konserwacja jest bardzo mocna stawiało opór przy piaskowaniu.
dzięki
podłoga skończona zapodkładowane i zapodana masa
poten wszystkie profile zamknięte zostały zabezpieczone woskiem aż się wylewało i nałożenie baranka było formalnością . Czyli koniec prac pod spodem teraz trzeba bude dać do lakierowania
Przy okazji zostało pare dupereli kupionych
- nadkola przód
- boczek bagażnika
- tylne wygłuszenie pod podłogę
- obejma do skraplacza
- opornica
- rączki pod parapety w lepszym stanie
- linka maski
i coś tam jeszcze
podłoga skończona zapodkładowane i zapodana masa
poten wszystkie profile zamknięte zostały zabezpieczone woskiem aż się wylewało i nałożenie baranka było formalnością . Czyli koniec prac pod spodem teraz trzeba bude dać do lakierowania
Przy okazji zostało pare dupereli kupionych
- nadkola przód
- boczek bagażnika
- tylne wygłuszenie pod podłogę
- obejma do skraplacza
- opornica
- rączki pod parapety w lepszym stanie
- linka maski
i coś tam jeszcze