Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] B4 ABT Problem po założeniu głowicy, obroty na

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Antekszprycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 25 lip 2016, 15:17
Lokalizacja: Wybrzeże

[B4 2.0 ABT] B4 ABT Problem po założeniu głowicy, obroty na

Post autor: Antekszprycha » 25 lip 2016, 15:59

Witam, jestem tu nowy, nie do końca ogarniam forum, proszę o pomoc z moją B4.
Rzecz polega na tym, że zrobiłem w niej wszystko. Zmieniłem sprzęgło, wymieniłem elektromagnes w rozruszniku, zdjąłem również głowice z pod której olej leciał na zewnątrz, co za tym idzie - rozrząd i wiele innych rzeczy.
Problem polega na tym, że gdy przyszło do odpalenia, zauważyłem, że obrotomierz pokazuje mi ok 600obr po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłonu. (Silnikiem nie zakręciłem, bo rozrusznik nie kręci. być może źle go podłączyłem). Chciałem zrobić wszystko sam, a teraz z podkulonym ogonem zwracam się o pomoc! Nie wiem czy umieszczam post w odpowiednim dziale, w razie błędu prosze o przekierowanie mnie ;)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 25 lip 2016, 19:03

A przy okazji skacze iskra z cewki? Może nie podłączyłeś masy ECU do silnika (ten kabel przykręcany do głowicy w okolicy alternatora).

[ Dodano: 2016-07-25, 19:03 ]
Czasem też obrotomierz sam z siebie potrafi cuda wyczyniać.

Antekszprycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 25 lip 2016, 15:17
Lokalizacja: Wybrzeże

Post autor: Antekszprycha » 25 lip 2016, 23:21

Też zastanawiałem się nad masą, ale tam, masa jest na pewno przykręcona. ;) Trochę nie wiem gdzie szukać przyczyny, autko sporo stało podczas tych napraw pod chmurką, może gdzieś wdała się jakaś wilgoć? Zastanawia mnie też czy nie mogło się coś wydarzyć przy złym podłączeniu rozrusznika (brawo ja!). Właściwie nie wiem czy skacze iskra z cewki... mogę to sprawdzić jeśli nie mogę zakręcić silnikiem?

edit. no tak, przecież pokazuje obroty.. nie, iskra nie skacze. W dodatku odłączyłem po kolei alternator, cewke, nawet halla (nie wiedziałem co odpowiada za obr silnika) i nic się nie zmieniło. bezradny_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl