[ALL] Regeneracja tylnych zacisków hamulcowych.
Słuchajcie, może komuś się to przyda tak apropo tego magicznego cieńszego oringu. W temacie polecany był autofren D4-083 według opisu do 38mm Lucas. Dzisiaj zamawiałem zestaw do siebie i sprawdziłem na magazynie. Są dwa zestawy opisane jako 38mm Lucas. Opisany tutaj D4-083 i D4-458. Różnica między jednym a drugim jest taka, że w pierwszym jest jeden oring więcej, a ten oring od tulejki ręcznego jest cieńszy! W D4-458 jest grubszy. Rozkręcanie zacisku jeszcze przede mną, ale wydaje mi się, że tutaj jest pies pogrzebany, rozkręcając zacisk jeszcze zrobię zdjęcia oringu oryginalnego i tego z zestawu. Może uchroni to w przyszłości niektórych przed niepotrzebnymi kombinacjami
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Ja właśnie szykuję się do wymiany linek ręcznego. Dużo jest z tym roboty? Czy można je wymienić bez ruszania wydechu?Krzysiek 84 pisze:Mam akurat na stanie ten zestaw w domu i w miarę gruby jest ten oring.eNn pisze:W D4-458 jest grubszy.
Mialem regenerować zaciski , ale zmieniłem linki i jest już dobrze
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
W ASO VW dostane te zapinki ostatecznie?kubaaabee pisze:A w ASO pytałeś?MarcinexB4 pisze:Satysfakcja gwarantowana
Ma ktoś mozliwość ogarnięcia tych zapinek do linek bo u mnie luźno te linki są, poszukuje tego i nigdzie nie mogę dostać nawet na szrotach
Szarpnałem się i zamówiłem z Łotwy całe 5 Eurasów za pobraniem
Hej, niestety nie wiem gdzie umieścić odpowiedni post z zapytaniem... może tutaj, mianowicie chodzi mi o to czy zaciski od audi TT podpasują? Chodzi mi o montaż tarczy 256x22 z tyłu, a jak wiemy nasze tarcze są 245 i lite. Chodzi o to czy samo jarzmo i sam zacisk by pasował, oraz co z ręcznym w takim wypadku? Tarcze to mam 256x22 x108 bo występowały takie w b3 z przodu. Tylko czy to by pasiło? Ew, czy ktos by miał taki zestaw za rozsądne pieniądze bym sobie sprawdził... Pozdro!
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
skwaromir, a co ze skorodowanym tłoczkiem? Nie regenrowałem sam tylko znajomy. Jeden mi kiedyś ogarnął . Teraz powiedział że rozebrał i tłoczek był skorodowany, powymieniał gumki i uszczelnienia i dalej nie łapie. Polecił mi znaleźć taki żeby tłoczek był OK. Sam nie widziałem go ale mu ufam (od 6 lat robie moją B4 u niego). Dałem 110zeta za regeneracje zacisku który dalej nie bangla. Nie jest dużym kłopotem dla mnie dać 150 zeta za zregenerowany z gwarancją na rok, tylko żeby to był sprawdzony dostawca.
Fazziu, to mogłaby być alternatywa jak bym nie znalazł dobrej firmy która podesle mi na podmianke swój zregenerowany.
Jakby co to dalej szukam na podmiankę zregenerowany, żeby auto nie musiało stać tydzień
"Wszystkie wersje nadwozia za wyjątkiem quattro"Krzysiek 84 pisze:https://www.olx.pl/oferta/audi-80-90-b4 ... b4c418a8c9
Fazziu, to mogłaby być alternatywa jak bym nie znalazł dobrej firmy która podesle mi na podmianke swój zregenerowany.
Jakby co to dalej szukam na podmiankę zregenerowany, żeby auto nie musiało stać tydzień