Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Regeneracja tylnych zacisków hamulcowych.

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 02 lip 2016, 22:31

mowa o brązowej tulejce w którą wchodzi ośka w zacisku. W zestawach z internetowych sklepów motoryzacyjnych można dostać takie.

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 11 lip 2016, 18:17

Słuchajcie, może komuś się to przyda tak apropo tego magicznego cieńszego oringu. W temacie polecany był autofren D4-083 według opisu do 38mm Lucas. Dzisiaj zamawiałem zestaw do siebie i sprawdziłem na magazynie. Są dwa zestawy opisane jako 38mm Lucas. Opisany tutaj D4-083 i D4-458. Różnica między jednym a drugim jest taka, że w pierwszym jest jeden oring więcej, a ten oring od tulejki ręcznego jest cieńszy! W D4-458 jest grubszy. Rozkręcanie zacisku jeszcze przede mną, ale wydaje mi się, że tutaj jest pies pogrzebany, rozkręcając zacisk jeszcze zrobię zdjęcia oringu oryginalnego i tego z zestawu. Może uchroni to w przyszłości niektórych przed niepotrzebnymi kombinacjami :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 lip 2016, 19:38

eNn pisze:W D4-458 jest grubszy.
Mam akurat na stanie ten zestaw w domu i w miarę gruby jest ten oring.
Mialem regenerować zaciski , ale zmieniłem linki i jest już dobrze :-D

Awatar użytkownika
Sagitari
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: Sagitari » 11 lip 2016, 21:00

Krzysiek 84 pisze:
eNn pisze:W D4-458 jest grubszy.
Mam akurat na stanie ten zestaw w domu i w miarę gruby jest ten oring.
Mialem regenerować zaciski , ale zmieniłem linki i jest już dobrze :-D
Ja właśnie szykuję się do wymiany linek ręcznego. Dużo jest z tym roboty? Czy można je wymienić bez ruszania wydechu?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 lip 2016, 07:44

Godzina leżenia pod samochodem i zdemontowane obie na spokojnie , tłumik zostaje na swoim miejscu, tylko osłonę termiczną trzeba odkręcić



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 12 lip 2016, 22:28

Satysfakcja gwarantowana oklasky
Ma ktoś mozliwość ogarnięcia tych zapinek do linek bo u mnie luźno te linki są, poszukuje tego i nigdzie nie mogę dostać nawet na szrotach :(

Szarpnałem się i zamówiłem z Łotwy :P całe 5 Eurasów za pobraniem :P

Awatar użytkownika
Sagitari
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: Sagitari » 17 lip 2016, 23:10

MarcinexB4 pisze:Satysfakcja gwarantowana oklasky
Jeśli tak, to trzeba się brać :)
Krzysiek 84 pisze:Godzina leżenia pod samochodem i zdemontowane obie na spokojnie , tłumik zostaje na swoim miejscu, tylko osłonę termiczną trzeba odkręcić
Dzięki za info i fotki :)

Awatar użytkownika
kubaaabee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kubaaabee » 17 lip 2016, 23:46

MarcinexB4 pisze:Satysfakcja gwarantowana oklasky
Ma ktoś mozliwość ogarnięcia tych zapinek do linek bo u mnie luźno te linki są, poszukuje tego i nigdzie nie mogę dostać nawet na szrotach :(

Szarpnałem się i zamówiłem z Łotwy :P całe 5 Eurasów za pobraniem :P
A w ASO pytałeś?

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 18 lip 2016, 15:51

kubaaabee pisze:
MarcinexB4 pisze:Satysfakcja gwarantowana oklasky
Ma ktoś mozliwość ogarnięcia tych zapinek do linek bo u mnie luźno te linki są, poszukuje tego i nigdzie nie mogę dostać nawet na szrotach :(

Szarpnałem się i zamówiłem z Łotwy :P całe 5 Eurasów za pobraniem :P
A w ASO pytałeś?
W ASO VW dostane te zapinki ostatecznie?

Awatar użytkownika
kubaaabee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kubaaabee » 18 lip 2016, 18:06

Po takie coś to pierwsze co do ASO bym się wybrał okok Trzeba zapytać czy sa dostępne, może być każde ASO VAG :-)

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 26 lip 2016, 23:52

zapinki w fotelach można trafić jak są składane w vw ( jak się nie mylę ) i na 100 na lince ssania w 1,6d vw bo sam brałem, ciężko wyjąć bo przy pompie ale jest.

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 21 lis 2016, 17:09

Hej, niestety nie wiem gdzie umieścić odpowiedni post z zapytaniem... może tutaj, mianowicie chodzi mi o to czy zaciski od audi TT podpasują? Chodzi mi o montaż tarczy 256x22 z tyłu, a jak wiemy nasze tarcze są 245 i lite. Chodzi o to czy samo jarzmo i sam zacisk by pasował, oraz co z ręcznym w takim wypadku? Tarcze to mam 256x22 x108 bo występowały takie w b3 z przodu. Tylko czy to by pasiło? Ew, czy ktos by miał taki zestaw za rozsądne pieniądze bym sobie sprawdził... Pozdro!

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 09 lut 2017, 18:42

O jaki regulator chodzi i po co piaskować zacisk w środku ?
Dużo zacisków nie rozebrałem może ze 40 i nie zdarzyło, się żeby tam była jakaś poważna korozja.
Uważam, że zwykła regeneracja we własnym zakresie wystarczy na długi czas. okok

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 lut 2017, 19:53


Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 09 lut 2017, 21:07

skwaromir, a co ze skorodowanym tłoczkiem? Nie regenrowałem sam tylko znajomy. Jeden mi kiedyś ogarnął . Teraz powiedział że rozebrał i tłoczek był skorodowany, powymieniał gumki i uszczelnienia i dalej nie łapie. Polecił mi znaleźć taki żeby tłoczek był OK. Sam nie widziałem go ale mu ufam (od 6 lat robie moją B4 u niego). Dałem 110zeta za regeneracje zacisku który dalej nie bangla. Nie jest dużym kłopotem dla mnie dać 150 zeta za zregenerowany z gwarancją na rok, tylko żeby to był sprawdzony dostawca.
"Wszystkie wersje nadwozia za wyjątkiem quattro"

Fazziu, to mogłaby być alternatywa jak bym nie znalazł dobrej firmy która podesle mi na podmianke swój zregenerowany.

Jakby co to dalej szukam na podmiankę zregenerowany, żeby auto nie musiało stać tydzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl