Post
autor: misiek45 » 24 lip 2016, 19:02
Mam źle podłączone przewody od podciśnienia, ktoś dużo przy tym kombinował, nawciskał tam jakichś trójników, zaślepek, i nie wiadomo jeszcze czego. Podciśnienie powinno regulować kąt wyprzedzenia zapłonu, w moim przypadku regulacja odbywa się tylko na dwóch poziomach, albo na maxa albo wcale. przez co czasami nie mogę zapalić auta, bo mam za wczesny zapłon i silnik nie jest w stanie zakręcić, a czasami ledwo się ciągnie, bo dla odmiany jest tak opóźniony, z tego wywnioskowałem, że skoro tam jest coś pozmieniane, to pewnie przewody omijają jakiś sterownik, czy jakiś inny zawór, dlatego chciałbym schematy, które pokażą, gdzie i jaki przewód od podciśnienia ma być podłączony.
ps
przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale cały tydzień miałem wyjazdy i trochę mi z głowy wyleciało.