Audi 80 B3 by Przemo swap 1.8t
i teraz kupa kasy by to ogarnąć do wymiany cały pas tylny i błotniki no i lewa przednia podłużnica
[ Dodano: 2016-06-28, 23:44 ]
czas ogarnąć ten burdel w środku
[ Dodano: 2016-07-31, 15:10 ]
Z racji że sytuacja z gaźnikiem była napięta jak plandeka na żuku postanowiłem przerobić na monowtrysk
jednak dalej mnie nurtuje jedna rzecz, chciałbym zrobić soft turbo na turbince z 1.9tdi tylko za dużo nie moge znaleźć na temat uturbiania monowtrysku
[ Dodano: 2016-06-28, 23:44 ]
czas ogarnąć ten burdel w środku
[ Dodano: 2016-07-31, 15:10 ]
Z racji że sytuacja z gaźnikiem była napięta jak plandeka na żuku postanowiłem przerobić na monowtrysk
jednak dalej mnie nurtuje jedna rzecz, chciałbym zrobić soft turbo na turbince z 1.9tdi tylko za dużo nie moge znaleźć na temat uturbiania monowtrysku
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Jak to mieć ręce i nogi zainwestuj w efi standalone, odpręż do 8,5:1 dla bezpieczenstwa i wsadź turbo z 1.8t. Ogólnie z własnego doświadczenia powiem CI, że ta zabawa jest nieopłacalna. Lepiej Cię wyjdzie wstawić 1.8T i zrobić program.Przemo95 pisze:jednak dalej mnie nurtuje jedna rzecz, chciałbym zrobić soft turbo na turbince z 1.9tdi tylko za dużo nie moge znaleźć na temat uturbiania monowtrysku
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Przemo95, Wtryskiwacze możesz wkomponować w kolektor. Nawiercić i wspawać tulejki na nie. Ale efi to też koszt 1-1,5tyś. Monowtrysk, turbo z diesla i brak odprężenia... Nie widzę tego aby wytrzywało to zbyt wiele. Chyba, że dmuchniesz mu z 0,2-0,3 bara. Przy tym doładowaniu masz max 100-110 ps... Wysteruj teraz zapłon i dawkę paliwa na mono i módł się żeby się coś nie wysrało... Ogólnie wywalisz lekką ręką 2tyś i efekt będzie mizerny...
Przemo95, Audi Sport, - ma racje i popieram jego zdanie, nie opłaca się "tanio" kombinować bo to i tak wyjdzie Cie drożej niż jak byś tam włożył np: 1.8t. Ostatnio widziałem za 2 tys AEBa swap zrobionego na 196PS także ja bym się nie zastanawiał tylko szukał takiego rozwiązania.
Chyba, że chcesz zaryzykować + masz trochę grosza na boku to co innego
Jest projekt na VWgolf gdzie jeździ Eaton na monowtrysku, nie wygląda to najlepiej pod maską ale jeździ i to bez żadnego odprężenia - jest to do zrobiebia ale oczywiście na krótki czas bo i tak niczym tego mono nie wysterujesz pod doładowanie! A wiadomo z czym to się wiąże... I tak później bedziesz wstawiał coś mocniejszego
Możesz zastosować wydechowy od TD 1.6 czy 1.9 i tam jest taka dmuchawka jak K14 albo T2. K14 jest o tyle lepsza, że jest z wbudowanym WG i ręcznie sobie sterujesz doładowanie beż użycia zaworu MBC jak w przypadku T2. Nadmiar ciśnienia upuszczasz wbudowanym w układ zaworem Blow albo DV (tańszy używany). Blow możesz zastosować dodatkowo słabszą sprężynę by upuszczał przy niedużym ciśnieniu, które przy max obciążeniu nie powinno przekroczyć 0,5b. Dodatkowo dla sprawności układu IC np od MK2 GTD albo coś innego. Mono można by było zastosować bardziej wydajniejszy. Po złożeniu wszystkiego należy podpiąć szerokopasmówke i badać co się dzieje przy obciążeniach.
Następnie pozostaje tylko czekać kiedy klękną tłoki albo wypruje szmate spod główki
Chyba, że chcesz zaryzykować + masz trochę grosza na boku to co innego
Jest projekt na VWgolf gdzie jeździ Eaton na monowtrysku, nie wygląda to najlepiej pod maską ale jeździ i to bez żadnego odprężenia - jest to do zrobiebia ale oczywiście na krótki czas bo i tak niczym tego mono nie wysterujesz pod doładowanie! A wiadomo z czym to się wiąże... I tak później bedziesz wstawiał coś mocniejszego
Możesz zastosować wydechowy od TD 1.6 czy 1.9 i tam jest taka dmuchawka jak K14 albo T2. K14 jest o tyle lepsza, że jest z wbudowanym WG i ręcznie sobie sterujesz doładowanie beż użycia zaworu MBC jak w przypadku T2. Nadmiar ciśnienia upuszczasz wbudowanym w układ zaworem Blow albo DV (tańszy używany). Blow możesz zastosować dodatkowo słabszą sprężynę by upuszczał przy niedużym ciśnieniu, które przy max obciążeniu nie powinno przekroczyć 0,5b. Dodatkowo dla sprawności układu IC np od MK2 GTD albo coś innego. Mono można by było zastosować bardziej wydajniejszy. Po złożeniu wszystkiego należy podpiąć szerokopasmówke i badać co się dzieje przy obciążeniach.
Następnie pozostaje tylko czekać kiedy klękną tłoki albo wypruje szmate spod główki
jako że okazała się że mój silnik jest nieopłacalny w naprawie zakupiłem drugi 1.8RP
blok już pomalowany teraz pozostało ubrać
[ Dodano: 2016-08-19, 23:39 ]
lecim dalej z tematem
[ Dodano: 2016-08-21, 14:21 ]
Silniczek wyjęty
jeszcze trzeba wstawić podłużnicę, pomalować komorę i można pchać 1.8 pod machę
a w międzyczasie bawię się z oklejaniem boczków:
blok już pomalowany teraz pozostało ubrać
[ Dodano: 2016-08-19, 23:39 ]
lecim dalej z tematem
[ Dodano: 2016-08-21, 14:21 ]
Silniczek wyjęty
jeszcze trzeba wstawić podłużnicę, pomalować komorę i można pchać 1.8 pod machę
a w międzyczasie bawię się z oklejaniem boczków:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.