Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B3 by Przemo swap 1.8t

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 31 lip 2016, 15:10

i teraz kupa kasy by to ogarnąć :/ do wymiany cały pas tylny i błotniki no i lewa przednia podłużnica zly_

[ Dodano: 2016-06-28, 23:44 ]
czas ogarnąć ten burdel w środku :P
Obrazek

[ Dodano: 2016-07-31, 15:10 ]
Z racji że sytuacja z gaźnikiem była napięta jak plandeka na żuku postanowiłem przerobić na monowtrysk rotfl
Obrazek
jednak dalej mnie nurtuje jedna rzecz, chciałbym zrobić soft turbo na turbince z 1.9tdi tylko za dużo nie moge znaleźć na temat uturbiania monowtrysku

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 01 sie 2016, 17:30

Przemo95 pisze:jednak dalej mnie nurtuje jedna rzecz, chciałbym zrobić soft turbo na turbince z 1.9tdi tylko za dużo nie moge znaleźć na temat uturbiania monowtrysku
Jak to mieć ręce i nogi zainwestuj w efi standalone, odpręż do 8,5:1 dla bezpieczenstwa i wsadź turbo z 1.8t. Ogólnie z własnego doświadczenia powiem CI, że ta zabawa jest nieopłacalna. Lepiej Cię wyjdzie wstawić 1.8T i zrobić program.

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 01 sie 2016, 22:48

Audi Sport, wiesz nie zależy mi by wyciągnąć nie wiadomo co z tego silnika, chce poprostu troche więcej mocy a w przekładki nie chce sie bawić. EFI w tym silniku to raczej niemożliwe bo nie ma gdzie dac wtryskiwaczy no i przepustniaca, a niestety kolektory od ABK lub ADA nie będą pasować

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 02 sie 2016, 14:01

Przemo95, Wtryskiwacze możesz wkomponować w kolektor. Nawiercić i wspawać tulejki na nie. Ale efi to też koszt 1-1,5tyś. Monowtrysk, turbo z diesla i brak odprężenia... Nie widzę tego aby wytrzywało to zbyt wiele. Chyba, że dmuchniesz mu z 0,2-0,3 bara. Przy tym doładowaniu masz max 100-110 ps... Wysteruj teraz zapłon i dawkę paliwa na mono i módł się żeby się coś nie wysrało... Ogólnie wywalisz lekką ręką 2tyś i efekt będzie mizerny...

popkuszdw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 17 cze 2014, 15:26
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: popkuszdw » 02 sie 2016, 14:51

Widziałem tematy w których do monowtrysku zakładano kompresor Eaton z Mercedesa :) ale koszt takiej zabawy to też pewnie ok 1,5 tyś... Swego czasu dość konkretnie myslałem nad wrzuceniem do swojej Eatona ale na myśleniu się narazie skończyło :-)

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 13 sie 2016, 16:30

prace nad boczkami idą do przodu :D we wtorek będzie materiał (skóra) i nowe dekory (jasne drewno)
Obrazek

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 13 sie 2016, 17:23

po co ci aż tyle głośników mysli_

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 13 sie 2016, 18:15

Jedne do muzyki a drugie do mruczenia silnika :D

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 13 sie 2016, 20:12

głośników nigdy za wiele muza_

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 14 sie 2016, 08:59

Przemo95, Audi Sport, - ma racje i popieram jego zdanie, nie opłaca się "tanio" kombinować bo to i tak wyjdzie Cie drożej niż jak byś tam włożył np: 1.8t. Ostatnio widziałem za 2 tys AEBa swap zrobionego na 196PS także ja bym się nie zastanawiał tylko szukał takiego rozwiązania.
Chyba, że chcesz zaryzykować + masz trochę grosza na boku to co innego cwaniak_
Jest projekt na VWgolf gdzie jeździ Eaton na monowtrysku, nie wygląda to najlepiej pod maską ale jeździ i to bez żadnego odprężenia - jest to do zrobiebia ale oczywiście na krótki czas bo i tak niczym tego mono nie wysterujesz pod doładowanie! A wiadomo z czym to się wiąże... I tak później bedziesz wstawiał coś mocniejszego ;-)
Możesz zastosować wydechowy od TD 1.6 czy 1.9 i tam jest taka dmuchawka jak K14 albo T2. K14 jest o tyle lepsza, że jest z wbudowanym WG i ręcznie sobie sterujesz doładowanie beż użycia zaworu MBC jak w przypadku T2. Nadmiar ciśnienia upuszczasz wbudowanym w układ zaworem Blow albo DV (tańszy używany). Blow możesz zastosować dodatkowo słabszą sprężynę by upuszczał przy niedużym ciśnieniu, które przy max obciążeniu nie powinno przekroczyć 0,5b. Dodatkowo dla sprawności układu IC np od MK2 GTD albo coś innego. Mono można by było zastosować bardziej wydajniejszy. Po złożeniu wszystkiego należy podpiąć szerokopasmówke i badać co się dzieje przy obciążeniach.
Następnie pozostaje tylko czekać kiedy klękną tłoki albo wypruje szmate spod główki :-P

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 21 sie 2016, 14:21

jako że okazała się że mój silnik jest nieopłacalny w naprawie zakupiłem drugi 1.8RP
Obrazek
Obrazek
blok już pomalowany teraz pozostało ubrać :D
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-08-19, 23:39 ]
lecim dalej z tematem :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-08-21, 14:21 ]
Silniczek wyjęty
Obrazek
jeszcze trzeba wstawić podłużnicę, pomalować komorę i można pchać 1.8 pod machę :D
a w międzyczasie bawię się z oklejaniem boczków:
Obrazek

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 21 sie 2016, 16:20

jakbys chciał cos to b4ka na piaskach czerwona z klima jest,

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 21 sie 2016, 17:52

Przemo95, widać po fotach, że farby nie żałowałeś na blok zawstydzonyy_
W boczkach audio już siedzi

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 21 sie 2016, 22:26

Arteriusz, jak by klimatron miala to moze bym sie zainteresowal :P
piguu, jedna pucha sprayu poszla, oklejam boczki i odrazu montuje glosniki :D z tylu troche przerobka bo podnosniki szyb z laguny montuje bo przy ori glosnik nie wejdzie

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 23 sie 2016, 01:52

Niewiem czy dobrze jest tak głowicę prysnąć farbą... Napewno nie poprawi to odprowadzania ciepła :/
Przemo95 pisze:z tylu troche przerobka bo podnosniki szyb z laguny montuje bo przy ori glosnik nie wejdzie
Zrób mi zdjęcie tego patentu jeśli to nie tajemnica :) Przeróbka umożliwi opuszczenie niżej szyby?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl