Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] nie chodzi na paliwie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

[B4 2.0 ABK] nie chodzi na paliwie

Post autor: koziolmc60 » 12 sie 2016, 20:42

Witam. Dzisiaj rano odpalila maszyna jakos tak dziwnie na PB po paru minutach przelaczylem na LPG i pojechalem na miasto. Po 15 minutach wracam do auta i juz nie chcialo zapalic na paliwie. Przylazlem z roboty niedawno mowie zobacze czy zatrybi ale na paliwie nic. To na gazie srpobowalem i odpalil i jezdzilem troche na gazie. I co strwierdzilem jak sie zaplon przekreci wogole nie slychac pompki paliwa. A bylo ja dosyc dobrze slychac zawsze i nawet podczas jady troche byla slyszalna. Przekaznik 208 podmienony i nic, bezpiecznik 13 caly. Czyzby czekala mnie wymiana pompki paliwa?? Czy moze jeszcze cos odpowiada za dzialanie pompki ??

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 12 sie 2016, 21:03

Wszystko na to wskazuje że czas pompki dobiegł końca, można ją wyjąć i stuknąć w nią , bo może szczotki się zawiesiły. Gdyby się spaliła to paliło by bezpiecznik.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 12 sie 2016, 21:07

sylwester28ET, no ale jak juz raz zaszwankowala to pewnie sie i tak skonczy zaraz wiec chyba lepiej bedzie wymienic

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 12 sie 2016, 21:14

Zdecydowanie lepiej wymienić odrazu niż robić to samo dwa razy.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 12 sie 2016, 23:46

sylwester28ET, a no wlasnie okok a jaka firme brac ?? ktos cos podpowie ??
i podobno sa dwa rodzaje :( jakas regula w ktorych latach jaka byla czy kladli jak im sie podobalo ??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 sie 2016, 19:49

koziolmc60, ty i tak tylko zapalasz na bp, to nawet jak najtańszą weźmiesz to i tak trochę powinna posłużyć, jam mam jakąś tanichę za 110 zł i służy mi już chyba 3 rok

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 13 sie 2016, 20:06

PieterB pisze:koziolmc60, ty i tak tylko zapalasz na bp, to nawet jak najtańszą weźmiesz to i tak trochę powinna posłużyć, jam mam jakąś tanichę za 110 zł i służy mi już chyba 3 rok
Oj oj... Nie zapomnij, że na gazie pompka działa non-stop i utrzymuje na listwie ciśnienie dlatego przy przełączaniu z LPG na benze nie czuć różnicy. A i pompki w silnikach z LPG psują się dlatego, że się jeździ na mniej niż 1/4 benzyny w baku. I może się zatrzeć.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 sie 2016, 20:10

Zib3l pisze:
PieterB pisze:koziolmc60, ty i tak tylko zapalasz na bp, to nawet jak najtańszą weźmiesz to i tak trochę powinna posłużyć, jam mam jakąś tanichę za 110 zł i służy mi już chyba 3 rok
Oj oj... Nie zapomnij, że na gazie pompka działa non-stop i utrzymuje na listwie ciśnienie dlatego przy przełączaniu z LPG na benze nie czuć różnicy. A i pompki w silnikach z LPG psują się dlatego, że się jeździ na mniej niż 1/4 benzyny w baku. I może się zatrzeć.
u mnie nie działa(sekwencja)

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 13 sie 2016, 21:04

Nie kłam... Ja mam sekwe też STAG 200 GoFast i AC W02. To gdy chcesz przełączyć na PB to co szarpie Ci? Jaki masz komp LPG? Bo jak gadałem ze swoim gazownikiem to masz jedynie oszukanie ECU, że ma nie wtryskiwać PB a pompka działa nadal i nawet na YT oglądałem typa co mówił, że nie wolno na dnie baku PB jeździć na LPG. Także ciekawe jakim cudem tak masz... Może za mocne oburzenie w moim poście ale nie przejmuj się tym xD

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 sie 2016, 21:27

Pompkę odcina się tylko w mechanicznym wtrysku a czy to sekwencja czy I/II generacja + silnik na wtrysku elektronicznym odcina się wtryskiwacze a pompka pracuje.
Oczywiście zawsze można sobie zrobić odcięcie nawet przy elektronicznym wtrysku. Jedynie przy sekwencji trzeba ustawić przełączania wszystkich wtryskiwaczy jednocześnie i upewnić się że opcja podpierania benzyną przy spadku ciśnienia gazu jest wyłączona bo inaczej będzie szarpać czy to przy przełączaniu czy przy jeździe.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2016, 23:48 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 13 sie 2016, 21:33

No i właśnie ładnie napisałeś xD Bo mechaniczny wtrysk działa jak fizyka nakazuje więc jak tu go odciąć? Stosuje się wtedy zabieg niepompowania benzyny.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2016, 08:44

Zib3l pisze:Nie kłam... Ja mam sekwe też STAG 200 GoFast i AC W02. To gdy chcesz przełączyć na PB to co szarpie Ci?
w wolnej chwili sprawdzę to tak na 100% bo aktualnie pompa którą mam chodzi tak cicho że jej nie słychać. Ale tamta stara która mi padła troszkę buczała i w momencie przełączenia na lpg cichła więc taki jakby nie pracowała.
Jeśli faktycznie chodzi cały czas to oznacza że tak pompa którą kupiłem jest lepsza niż mi się wydawała na początku.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 14 sie 2016, 11:23

U mnie tez chodzi caly czas tylko jak na gaz pzelacze to jak by ciszej pracowala ale chodzi i z tego co sie orintuje to w 80tkach tak wlasnie jest ze sobie smigaja caly czas dlatego paliwo wskazane jest miec w baku ze cwiostke chociaz. :-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2016, 11:36

koziolmc60 pisze:U mnie tez chodzi caly czas tylko jak na gaz pzelacze to jak by ciszej pracowala
a no może i tak jest, może mniejsza wydajność jest wówczas i dlatego cichnie - możliwe że i u mnie tak było i dlatego wydawało mi że że przestaje pracować

pompę taką kupiłem nazwy firmy nigdzie nie ma


Obrazek

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 14 sie 2016, 14:58

No i miło, że rozwialiśmy mity xD Mi od tego filtr paliwa zaczął kiedyś przepuszczać i cały syf poleciał do układu i zapchał mi regulator ciśnienia xD I auto odpalało tylko na zimnym, a na gorącym śmierdziało benzyną tylko...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl