Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 Avant Quattro (RS2 Replica) 1.9 PD 250 hp 451 nm

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
PR23M3K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 1.8 JN
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: PR23M3K » 08 gru 2007, 17:34

a mi sie wlasnie takie soczewy podobaja, inne niz wszystkie, trzeba sie czyms wyrozniac :mrgreen: hehe

Awatar użytkownika
karolpinkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 17 cze 2007, 19:24
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: karolpinkii » 09 gru 2007, 01:30

Super autko podoba mi sie :-)

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 09 gru 2007, 01:47

[ Dodano: 2007-12-09, 01:52 ]
chyba znam odpowiedz na pytanie które zawsze zadaje baba z polskiego, m.in. co miał autor na myśli tworząc to dzieło? własnie to żeby było jedyne w swoim rodzaju, sie podobało nie koniecznie wszystkim, a właścicielowi i żeby osiągami dorównywało w jakimś stopniu RS bo to w końcu dieselowska "replika" eReSy

a i jeszcze trzy grosze co do tego projektu... to tak autko mi sie podoba, jest orginalne, osiągami nie może sie powstydzic, jeszcze te quattro - poprostu rakieta! a i włacicielu tego audi - nie przejmuj sie tymi negatywnymi komentarzami tylko dąż do ukończenia tego projektu bo jest super

pozdrawiam!

Awatar użytkownika
kielbas2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 18 paź 2007, 09:42
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: kielbas2 » 11 gru 2007, 12:56

Respect dla ciebie za prace i tuning mechaniczny ale porównywanie RS-y do diesela dla mnie jest niesmaczne

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 12 gru 2007, 18:31

A dla mnie wygląd auta nie ma zupełnie znaczenia. Nie muszę siedzieć w skórach od
audi RS - wystarczą zwykłe plastikowe siedzenia ogrodowe, ani mieć zderzaków nad wyraz cudownych interesuje mnie tylko trzepnięcie na trzecim biegu. Reszta jest nie ważna. Po prostu głowę ma mi wlepić w zagłówek, aż się pojawi uśmiech na twarzy. Stojący samochód żaden mi się nie podoba. W końcu jego zadaniem jest jeżdzić., a nie stać. A jak lata to, już ma dużo wspólnego z samolotem co jeszcze bardziej wpływa na moje uszczęśliwienie. Ja mogę jeżdzić wartburgiem, interesuje mnie tylko przelicznik mocy do kilograma masy pojazdu.

Autor projektu dał z siebie wszystko i wykazał dużą cierpliwość w dążeniu do celu. Po prostu chciał stworzyć maksymalny kompromis pomiedzy przyspieszeniem, a ekonomią. I bez dwóch zdań zamierzony cel osiągnął. :mrgreen:

Awatar użytkownika
tumbo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 17 cze 2007, 01:38
Lokalizacja: Lublin/Okolice

Post autor: tumbo » 12 gru 2007, 19:26

Myśle, że nie o wyglądzie gadajmy bo to sprawa sporna co kto lubi.. Chodzi o moc i nakład pracy .. a te rzeczy są godne pozazdroszczenia!!
pozdro

Awatar użytkownika
zgredek27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 747
Rejestracja: 10 gru 2006, 17:32
Lokalizacja: Południe

Post autor: zgredek27 » 12 gru 2007, 20:08

pajak100 pisze:A dla mnie wygląd auta nie ma zupełnie znaczenia. Nie muszę siedzieć w skórach od
audi RS - wystarczą zwykłe plastikowe siedzenia ogrodowe, ani mieć zderzaków nad wyraz cudownych interesuje mnie tylko trzepnięcie na trzecim biegu. Reszta jest nie ważna. Po prostu głowę ma mi wlepić w zagłówek, aż się pojawi uśmiech na twarzy. Stojący samochód żaden mi się nie podoba. W końcu jego zadaniem jest jeżdzić., a nie stać.
Z tym tez bym nie przesadzal... moc..a raczej moment obrotowy trzeba tez jakos ujarzmić. A fotele z dobrym trzymaniem bocznym, dobra kierownica to tez swoje robi..

Ale to w koncu nie wyglad :mrgreen:

Projekt OK..chcialbym to kiedys na zywo zobaczyc ;-)

Awatar użytkownika
quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: quattro » 12 gru 2007, 20:17

dziękuje kolegom PAJAK100 i TUMBO jako jedyni zuważyliscie o co mi chodziło wstawiając ten projekt na to forum , czyli pokazanie auto od strony bardziej mechanicznej (osiągi, prowadzenie, itp ) pakiet RS2 to tylko dodatek by autko wyglądało nie jak seryjne b4 avant ............

Awatar użytkownika
MorajB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 386
Rejestracja: 07 kwie 2007, 18:19

Post autor: MorajB4 » 12 gru 2007, 20:44

jakies postepy ?? czy staneło w miejscu ?

Prosił bym o ten wykres z hamowni... co obiecałeś

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 15 gru 2007, 13:28

jestem ciekaw dalszych prac nad tym bolidem F4 !! :lol: :-P o ile w ogóle będą ! :roll:

savo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 sie 2007, 20:35
Lokalizacja: Piła

Post autor: savo » 15 gru 2007, 19:04

szacunek i nic juz nie powiem <piwo>

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 15 gru 2007, 20:04

Dobra robota ;-)

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 16 gru 2007, 00:26

może i ja się wypowiem
szczerze to nie przepadam za dieslami. fajne są pod względem ekonomi , ale to też nie wszystkie te powyżej 2.0 litra już przestają być tak ekonomiczne jakby się tego chcialo i ajkie było założenie projektanta tego silnika.
szacun dla Ciebie Quattro za kilka rzeczy mianowicie
zabrałeś się za to z glową , bo masz spory moment ale możesz go przenieść na jezdnię i o to chodzi . Masa ludzi chipuje swoje ośki kręcą momenty po 300 niutonów i wyżej i po co?? po to tylko by potem delikatnie operować gazem bo inaczej koła kręcą się szybciej niż jedzie auto :(
kolejna rzecz to zrobiłeś to z planem i fajnie wyszło ( część ludzi porzuca swoje marzenia i plany w połowie bo nie dają rady tego dalej ciągnąć)
czekam niecierpliwie na ten wykres z hamowni. Ciągle się upierasz przy tym 5.5 i 230 ps i 460 NM a niczym tego nei potwierdziłeś
ktoś też napisał , że jednak tyle nie masz. Nie wiem nie sprawdzałem nie będę oceniał . Pokaż wykres to wtedy będzie wiadomo.
koniecznie zmień sobie hamulce z przodu bo nawet te eSkowe 2 tłoczkowe na tarczy 276 mm nie wystarczają.Widze to po sobie do seryjnej eSki tak ale jak masz już coś dłubnięte to zacznij się rozglądać za czymś większym. Jest to niestety problem z dobraniem czegoś na 4X108, ale naprawdę warto ( sam też czegoś szukam ale 5X112 i tarcza w granicach conajmnije 300-310mm)
skoro jesteśmy juz przy kołach i rozstawie śrub to tak dla sprostowania RS2 ma rozstaw śrub z Porsche i jest to 5X130 a nei ttak jak napisałeś 5/x112 (na ulicy jest to prawie nei do odróżnienia jak się nie przyjżysz) po za tym zawias z RS2 jest inny jak w B4 avant Q
fajnie że zrobiłeś coś nietypowego i nawet ta stylizacja podchodzi , brakuje kilku elementów ale to pewnie z czasem (szczególnie brakuje mi środka) te zegary od paska niestety mi się totalnie nie podobają i wg mnie nie pasuje ta kolorystyka do tego auta. Oczywiście rzecz gustu).soczewki z przodu też bym zostawił seryjne i wstawił tam bixenon tak jak ja obecnie zrobiłem. nie podoba mi się ten siatex.

Ty poszedłeś jedną drogą 2 w 1 "oszczędne" auto i szybkie
ja bym wybrał opcję RS2 ori wybebeszyć i zrobić jeszcze szybsze a kupić sobie jakiegoś turbognoja 1Z do przemieszczania się ptk A ptk B i do tego zmienrzam , najlepiej jeszcze w Avancie jakby kiedyś mi się powiększyła i założyła rodzina <ok>
generalnie widzę u Ciebie sporo plusów lecz jest też kilka minusów.
ps przedewszystkim tobie ma się podobać autko , a nie innym
ja mam teraz cichociemną cupetkę :) Ci co byli na spociku pod M1 wiedzą o czym pisze
pozdro dla Ciebie Quattro i dla pozostałych uczestników tej burzliwej konwersacji.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 16 gru 2007, 09:14

quattro pisze: kolego solskier temat RS2 już był poruszany więc niechce mi sie znowu o tym pisać przeczytaj co pisze w temacie AUDI 80 QUATTRO RS2 TDI itd...... a i jeszcze jedno jak byś był w zakopanem i przypadkiem przejezdzał bym obok ciebie to potem na forum byś pisał że widziałeś RS2 , można oszpecić autko róznymi spoilerami , wstawić błotniki od a4 gril itp ....... dlatego ja wybrałem model rs2 i na nim sie wzorowalem buda posiada większośc detali rs2 zderzaki , blende , listwy ,lusterka wszystko w orginale jak ktoś brubowlkiedyś sie w to bawić to wie jak ciężko jest zdobyć te czesci
pozdrawiam
Przeczytałem dokładnie co pisze w temacie i dokładnie oblukałem co i jak. Jak napisałem auto bardzo fajne i chyle czoła bo mody są naprawde konkretne, włożyłeś mnustwo pracy nie wspominając już o pieniązach.... Ale jak coś nie ma najważniejszej rzeczy dla RS2 - serca 2.2T to nie jest już RS2 (dla tego napiałem że RS2 to inna bajka) dla mnie seria RS ma dusze i nic tego nie zmieni, dla mnie musi byc w pełnej serii, musi być ten niepowtarzalny dziwek silnika, masz pare gratów z RS2 i jest fajnie. Mama nadzieje że mnie rozumiesz, masz zajefajne auto i nie powiem że niepozazdroszcze, byle tak dalej. <ok> PS co z wykresikiem z hamowni jestem ciekaw jaką krzywą ma ten moment bo jest naprawde kosmiczny.

Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 26 gru 2007, 19:23

mi sie autko podoba, pozdrawiam ze szczawnicy :) obawiam sie ze mi tez mozesz zloic dupsko a mam 180 koni... :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl