Audi 80 Avant Quattro (RS2 Replica) 1.9 PD 250 hp 451 nm
- karolpinkii
- Forum Audi 80
- Posty: 167
- Rejestracja: 17 cze 2007, 19:24
- Lokalizacja: Żukowo
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
[ Dodano: 2007-12-09, 01:52 ]
chyba znam odpowiedz na pytanie które zawsze zadaje baba z polskiego, m.in. co miał autor na myśli tworząc to dzieło? własnie to żeby było jedyne w swoim rodzaju, sie podobało nie koniecznie wszystkim, a właścicielowi i żeby osiągami dorównywało w jakimś stopniu RS bo to w końcu dieselowska "replika" eReSy
a i jeszcze trzy grosze co do tego projektu... to tak autko mi sie podoba, jest orginalne, osiągami nie może sie powstydzic, jeszcze te quattro - poprostu rakieta! a i włacicielu tego audi - nie przejmuj sie tymi negatywnymi komentarzami tylko dąż do ukończenia tego projektu bo jest super
pozdrawiam!
chyba znam odpowiedz na pytanie które zawsze zadaje baba z polskiego, m.in. co miał autor na myśli tworząc to dzieło? własnie to żeby było jedyne w swoim rodzaju, sie podobało nie koniecznie wszystkim, a właścicielowi i żeby osiągami dorównywało w jakimś stopniu RS bo to w końcu dieselowska "replika" eReSy
a i jeszcze trzy grosze co do tego projektu... to tak autko mi sie podoba, jest orginalne, osiągami nie może sie powstydzic, jeszcze te quattro - poprostu rakieta! a i włacicielu tego audi - nie przejmuj sie tymi negatywnymi komentarzami tylko dąż do ukończenia tego projektu bo jest super
pozdrawiam!
A dla mnie wygląd auta nie ma zupełnie znaczenia. Nie muszę siedzieć w skórach od
audi RS - wystarczą zwykłe plastikowe siedzenia ogrodowe, ani mieć zderzaków nad wyraz cudownych interesuje mnie tylko trzepnięcie na trzecim biegu. Reszta jest nie ważna. Po prostu głowę ma mi wlepić w zagłówek, aż się pojawi uśmiech na twarzy. Stojący samochód żaden mi się nie podoba. W końcu jego zadaniem jest jeżdzić., a nie stać. A jak lata to, już ma dużo wspólnego z samolotem co jeszcze bardziej wpływa na moje uszczęśliwienie. Ja mogę jeżdzić wartburgiem, interesuje mnie tylko przelicznik mocy do kilograma masy pojazdu.
Autor projektu dał z siebie wszystko i wykazał dużą cierpliwość w dążeniu do celu. Po prostu chciał stworzyć maksymalny kompromis pomiedzy przyspieszeniem, a ekonomią. I bez dwóch zdań zamierzony cel osiągnął. :mrgreen:
audi RS - wystarczą zwykłe plastikowe siedzenia ogrodowe, ani mieć zderzaków nad wyraz cudownych interesuje mnie tylko trzepnięcie na trzecim biegu. Reszta jest nie ważna. Po prostu głowę ma mi wlepić w zagłówek, aż się pojawi uśmiech na twarzy. Stojący samochód żaden mi się nie podoba. W końcu jego zadaniem jest jeżdzić., a nie stać. A jak lata to, już ma dużo wspólnego z samolotem co jeszcze bardziej wpływa na moje uszczęśliwienie. Ja mogę jeżdzić wartburgiem, interesuje mnie tylko przelicznik mocy do kilograma masy pojazdu.
Autor projektu dał z siebie wszystko i wykazał dużą cierpliwość w dążeniu do celu. Po prostu chciał stworzyć maksymalny kompromis pomiedzy przyspieszeniem, a ekonomią. I bez dwóch zdań zamierzony cel osiągnął. :mrgreen:
Z tym tez bym nie przesadzal... moc..a raczej moment obrotowy trzeba tez jakos ujarzmić. A fotele z dobrym trzymaniem bocznym, dobra kierownica to tez swoje robi..pajak100 pisze:A dla mnie wygląd auta nie ma zupełnie znaczenia. Nie muszę siedzieć w skórach od
audi RS - wystarczą zwykłe plastikowe siedzenia ogrodowe, ani mieć zderzaków nad wyraz cudownych interesuje mnie tylko trzepnięcie na trzecim biegu. Reszta jest nie ważna. Po prostu głowę ma mi wlepić w zagłówek, aż się pojawi uśmiech na twarzy. Stojący samochód żaden mi się nie podoba. W końcu jego zadaniem jest jeżdzić., a nie stać.
Ale to w koncu nie wyglad :mrgreen:
Projekt OK..chcialbym to kiedys na zywo zobaczyc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
może i ja się wypowiem
szczerze to nie przepadam za dieslami. fajne są pod względem ekonomi , ale to też nie wszystkie te powyżej 2.0 litra już przestają być tak ekonomiczne jakby się tego chcialo i ajkie było założenie projektanta tego silnika.
szacun dla Ciebie Quattro za kilka rzeczy mianowicie
zabrałeś się za to z glową , bo masz spory moment ale możesz go przenieść na jezdnię i o to chodzi . Masa ludzi chipuje swoje ośki kręcą momenty po 300 niutonów i wyżej i po co?? po to tylko by potem delikatnie operować gazem bo inaczej koła kręcą się szybciej niż jedzie auto
kolejna rzecz to zrobiłeś to z planem i fajnie wyszło ( część ludzi porzuca swoje marzenia i plany w połowie bo nie dają rady tego dalej ciągnąć)
czekam niecierpliwie na ten wykres z hamowni. Ciągle się upierasz przy tym 5.5 i 230 ps i 460 NM a niczym tego nei potwierdziłeś
ktoś też napisał , że jednak tyle nie masz. Nie wiem nie sprawdzałem nie będę oceniał . Pokaż wykres to wtedy będzie wiadomo.
koniecznie zmień sobie hamulce z przodu bo nawet te eSkowe 2 tłoczkowe na tarczy 276 mm nie wystarczają.Widze to po sobie do seryjnej eSki tak ale jak masz już coś dłubnięte to zacznij się rozglądać za czymś większym. Jest to niestety problem z dobraniem czegoś na 4X108, ale naprawdę warto ( sam też czegoś szukam ale 5X112 i tarcza w granicach conajmnije 300-310mm)
skoro jesteśmy juz przy kołach i rozstawie śrub to tak dla sprostowania RS2 ma rozstaw śrub z Porsche i jest to 5X130 a nei ttak jak napisałeś 5/x112 (na ulicy jest to prawie nei do odróżnienia jak się nie przyjżysz) po za tym zawias z RS2 jest inny jak w B4 avant Q
fajnie że zrobiłeś coś nietypowego i nawet ta stylizacja podchodzi , brakuje kilku elementów ale to pewnie z czasem (szczególnie brakuje mi środka) te zegary od paska niestety mi się totalnie nie podobają i wg mnie nie pasuje ta kolorystyka do tego auta. Oczywiście rzecz gustu).soczewki z przodu też bym zostawił seryjne i wstawił tam bixenon tak jak ja obecnie zrobiłem. nie podoba mi się ten siatex.
Ty poszedłeś jedną drogą 2 w 1 "oszczędne" auto i szybkie
ja bym wybrał opcję RS2 ori wybebeszyć i zrobić jeszcze szybsze a kupić sobie jakiegoś turbognoja 1Z do przemieszczania się ptk A ptk B i do tego zmienrzam , najlepiej jeszcze w Avancie jakby kiedyś mi się powiększyła i założyła rodzina <ok>
generalnie widzę u Ciebie sporo plusów lecz jest też kilka minusów.
ps przedewszystkim tobie ma się podobać autko , a nie innym
ja mam teraz cichociemną cupetkę Ci co byli na spociku pod M1 wiedzą o czym pisze
pozdro dla Ciebie Quattro i dla pozostałych uczestników tej burzliwej konwersacji.
szczerze to nie przepadam za dieslami. fajne są pod względem ekonomi , ale to też nie wszystkie te powyżej 2.0 litra już przestają być tak ekonomiczne jakby się tego chcialo i ajkie było założenie projektanta tego silnika.
szacun dla Ciebie Quattro za kilka rzeczy mianowicie
zabrałeś się za to z glową , bo masz spory moment ale możesz go przenieść na jezdnię i o to chodzi . Masa ludzi chipuje swoje ośki kręcą momenty po 300 niutonów i wyżej i po co?? po to tylko by potem delikatnie operować gazem bo inaczej koła kręcą się szybciej niż jedzie auto
kolejna rzecz to zrobiłeś to z planem i fajnie wyszło ( część ludzi porzuca swoje marzenia i plany w połowie bo nie dają rady tego dalej ciągnąć)
czekam niecierpliwie na ten wykres z hamowni. Ciągle się upierasz przy tym 5.5 i 230 ps i 460 NM a niczym tego nei potwierdziłeś
ktoś też napisał , że jednak tyle nie masz. Nie wiem nie sprawdzałem nie będę oceniał . Pokaż wykres to wtedy będzie wiadomo.
koniecznie zmień sobie hamulce z przodu bo nawet te eSkowe 2 tłoczkowe na tarczy 276 mm nie wystarczają.Widze to po sobie do seryjnej eSki tak ale jak masz już coś dłubnięte to zacznij się rozglądać za czymś większym. Jest to niestety problem z dobraniem czegoś na 4X108, ale naprawdę warto ( sam też czegoś szukam ale 5X112 i tarcza w granicach conajmnije 300-310mm)
skoro jesteśmy juz przy kołach i rozstawie śrub to tak dla sprostowania RS2 ma rozstaw śrub z Porsche i jest to 5X130 a nei ttak jak napisałeś 5/x112 (na ulicy jest to prawie nei do odróżnienia jak się nie przyjżysz) po za tym zawias z RS2 jest inny jak w B4 avant Q
fajnie że zrobiłeś coś nietypowego i nawet ta stylizacja podchodzi , brakuje kilku elementów ale to pewnie z czasem (szczególnie brakuje mi środka) te zegary od paska niestety mi się totalnie nie podobają i wg mnie nie pasuje ta kolorystyka do tego auta. Oczywiście rzecz gustu).soczewki z przodu też bym zostawił seryjne i wstawił tam bixenon tak jak ja obecnie zrobiłem. nie podoba mi się ten siatex.
Ty poszedłeś jedną drogą 2 w 1 "oszczędne" auto i szybkie
ja bym wybrał opcję RS2 ori wybebeszyć i zrobić jeszcze szybsze a kupić sobie jakiegoś turbognoja 1Z do przemieszczania się ptk A ptk B i do tego zmienrzam , najlepiej jeszcze w Avancie jakby kiedyś mi się powiększyła i założyła rodzina <ok>
generalnie widzę u Ciebie sporo plusów lecz jest też kilka minusów.
ps przedewszystkim tobie ma się podobać autko , a nie innym
ja mam teraz cichociemną cupetkę Ci co byli na spociku pod M1 wiedzą o czym pisze
pozdro dla Ciebie Quattro i dla pozostałych uczestników tej burzliwej konwersacji.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Przeczytałem dokładnie co pisze w temacie i dokładnie oblukałem co i jak. Jak napisałem auto bardzo fajne i chyle czoła bo mody są naprawde konkretne, włożyłeś mnustwo pracy nie wspominając już o pieniązach.... Ale jak coś nie ma najważniejszej rzeczy dla RS2 - serca 2.2T to nie jest już RS2 (dla tego napiałem że RS2 to inna bajka) dla mnie seria RS ma dusze i nic tego nie zmieni, dla mnie musi byc w pełnej serii, musi być ten niepowtarzalny dziwek silnika, masz pare gratów z RS2 i jest fajnie. Mama nadzieje że mnie rozumiesz, masz zajefajne auto i nie powiem że niepozazdroszcze, byle tak dalej. <ok> PS co z wykresikiem z hamowni jestem ciekaw jaką krzywą ma ten moment bo jest naprawde kosmiczny.quattro pisze: kolego solskier temat RS2 już był poruszany więc niechce mi sie znowu o tym pisać przeczytaj co pisze w temacie AUDI 80 QUATTRO RS2 TDI itd...... a i jeszcze jedno jak byś był w zakopanem i przypadkiem przejezdzał bym obok ciebie to potem na forum byś pisał że widziałeś RS2 , można oszpecić autko róznymi spoilerami , wstawić błotniki od a4 gril itp ....... dlatego ja wybrałem model rs2 i na nim sie wzorowalem buda posiada większośc detali rs2 zderzaki , blende , listwy ,lusterka wszystko w orginale jak ktoś brubowlkiedyś sie w to bawić to wie jak ciężko jest zdobyć te czesci
pozdrawiam