Witam
Od pewnego czasu VAG pokazuje mi coś takiego:
- Camshaft Position Sensor G40 no signal intermittent
- Crankshaft Position Sensor G4 no signal intermittent
Samochód chodzi normalnie tylko na niskich obrotach (jałowych) lekko telepie silnikiem. Dodatkowo ma fabryczny alarm który jak się go odepnie to wywala te same błędy. Więc co może być? padają te czujniki czy może pada mi centralny zamek? da się jakoś ominąć ten fabryczny alarm aby tych czujników nie rozłączało?
pozdrawiam
[B4 2.6 ABC] zbliżająca się usterka? błąd 514 i 515 intermed
- robert_paulson
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Imię: Wiktor
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Polkowice
A odczyt robisz na odpalonym silniku czy na zgaszonym? Bo jak na zgaszonym to może takie błędy pokazywać. A usterka czujnika Halla będzie wywoływać tez ten drugi błąd, czujnika wału. Jak u mnie był uszkodzony czujnik Halla to odpalić mogłem tylko zimny silnik, po lekkim zagrzaniu już nie odpalał. I wywalało od razu ten drugi błąd.
oo dzieki za przypomnienie robiłem tak w golfie III i nawet mam specjalną diodkę zrobioną pod testowanie tego. Ale mi się wydaje że pompka centralnego mi może coś chrzanić bo kiedyś jak ją zalało to też nie moglem odpalić samochodu. Tylko ie wiem pod które piny jestpodpięty ten halotron. Mam fabryczny centralny zamek z alarmem więc pewnie w pompce to jest gdzieś rozłączane skoro odpiąłem pompkę i nie zapalił. Macie może rozpiskę pinow w tych wszystkich 3 wtyczkach?
[ Dodano: 2016-08-24, 07:46 ]
Nowy hall i wszystko chodzi. Stary był z 1995roku
[ Dodano: 2016-08-24, 07:46 ]
Nowy hall i wszystko chodzi. Stary był z 1995roku