Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Falujące obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
krzysio117
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01

[B4 2.0 ABT] Falujące obroty

Post autor: krzysio117 » 27 sie 2016, 18:57

Cześć, mam problem ze swoim audi na benzynie, wymieniłem pompkę paliwa niestety miała klejoną końcówkę i się rozpadła;p Niestety po wymianie pompki samochód nie trzymał obrotów. W tygodniu kupuję nową, orginalną pompkę, jednak dzisiaj wyjąłem wtrysk i mam dwa pytania. Mam przerwany wężyk gumowy ten zaznaczony na zdjęciu, może to przez niego samochód nie trzymał obrotów? Zauważyłem także bardzo dużo silikonu tam gdzie są uszczelki i w miejscu zaznaczonym na zdjęciu numer dwa, tak ma być? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2016, 20:07 przez krzysio117, łącznie zmieniany 2 razy.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 sie 2016, 19:14

Ten wąż wygląda mi na coś dokładanego poza fabryką. Gdzie idzie drugi koniec podłączony do tego elektrozaworu na błotniku?
krzysio117 pisze:Zauważyłem także bardzo dużo silikonu tam gdzie są uszczelki i w miejscu zaznaczonym na zdjęciu numer dwa, tak ma być?
To uszczelnienie miksera LPG. Nawet dobrze jak tam jest bo niektóre miksery są tak wykonane że na (starych) uszczelkach są nieszczelności.

Co do pracy na benzynie to zrób reset ECU (odłącz akumulator na 10 minut) i zobacz czy nie zacznie dobrze chodzić.

Pompkę pobieżnie możesz sprawdzić sprawdzając czy leci paliwo wężem powrotnym z wtrysku (wyjście ze strzałką skierowaną na zewnątrz).

krzysio117
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01

Post autor: krzysio117 » 27 sie 2016, 19:34

maciek889 pisze:Ten wąż wygląda mi na coś dokładanego poza fabryką. Gdzie idzie drugi koniec podłączony do tego elektrozaworu na błotniku?
Podłączony jest do "tego czegoś" na zdjęciu.Pompka na 100% do wymiany, ale jak już to rozkręciłem to chciałem się dowiedzieć czy wszystko pozostałe jest ok.

Obrazek

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 sie 2016, 20:06

krzysio117 pisze:Podłączony jest do "tego czegoś"
To widziałem ale gdzie jest podłączony drugi waż idący do tego elektrozaworu.

[ Dodano: 2016-08-27, 20:06 ]
krzysio117 pisze:Pompka na 100% do wymiany
Skąd taka pewność? Sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Czy już nie wydaje żadnego dźwięku?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 sie 2016, 21:17

Możesz zapodać zdjecia silnika?a nawet i komory bo mi to nie wygląda na ABT. czy masz automat? sprawdź jaki kod silnika na bloku.

krzysio117
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01

Post autor: krzysio117 » 28 sie 2016, 11:49

Tak mam automatyczną skrzynię. Za godzinkę wrzucę fotkę silnika. Dlaczego sądzisz, że to nie abt? Być może ktoś zmienił silnik, tego nie wiem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 sie 2016, 12:25

A to w porządku zaciekawił mnie tps.

krzysio117
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01

Post autor: krzysio117 » 28 sie 2016, 13:45

Wrzucam obiecane fotki.Numer silnika to 048103373A.
(sory za jakość, zdjęcia robione telefonem)
Mam pytanko, po wymianie pompy paliwa i założeniu wtrysku muszę coś ustawiać czy nie?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 sie 2016, 17:38

krzysio117 pisze:anko, po wymianie pompy paliwa i założeniu wtrysku muszę coś ustawiać czy nie?
Nie

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 sie 2016, 22:11

krzysio117 pisze:Numer silnika to 048103373A.
to nie jest nr silnika ;-) bardziej nr katalogowy głowicy

Suuchy94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 kwie 2014, 12:52
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: Suuchy94 » 28 sie 2016, 22:48

Ten wezyk jest wazny i podpina sie go pod obudowe filtra powietrza. Tam wystaje taki cycek z lewej strony obudowy pod spodem. Musisz go tam wpiac. Siedzi ciasno wiec wystarczy go tylko nasunac do konca i bedzie sie trzymal.

Dla mnie te uszczelnienie ze zdjecia nr 2 wyglada na totalna fuszere typu napraw drutem i gwozdziem janusza z garazu.

Ja mialem problem z ta uszczelka i kupilem gruba okolo 0.5-0.7mm jak na podstawie wtrysku, twarda gume (zniwelowalo to u mnie dostep lewego powietrza przez co silnik nie trzymal obrotow i falowaly)


TSP ok silnik ok to ABT (jednak to nie jest nr silnika co podales)
Nie musisz nic ustawiac po wymianie pompki i skladaniu wtrysku.

Co do pompki. Pompka moze podawac dobre cisnienie i byc sprawna ale syf blokuje przewody i filtr paliwa przez co slabe cisnienie (na mniejszych obrotach i przy delikatnych przyspieszaniu) nie przebija paliwa. U mnie tak bylo. A filtr byl tak zapchany ze nie wiem jak ten samochod jeszcze byl w stanie jezdzic

Widze ze masz zdrowy uklad chlodzenia. Czysty niezmieszany z olejem. Ale osobiscie doradzam plyn G12 czerwony do tego silnika. Zielony to tandeta.

Zaznaczyles sobie przewody paliwowe do wtrysku? powrot i zasilanie? Na monowtrysku masz strzalki na kryzach ale zebys wiedzial ktory wezyk tam wsadzic

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 sie 2016, 22:56

Suuchy94 pisze:Ten wezyk jest wazny i podpina sie go pod obudowe filtra powietrza.
Na pewno nie ten bo ten z pod filtra nie ma elektrozaworu.

Suuchy94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 kwie 2014, 12:52
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: Suuchy94 » 28 sie 2016, 23:02

Ze zdjecia pierwszego widac ze on nie idzie do zadnego elektrozaworu a dwa nie jest na blotniku. Blotnik jest na dole zdjecia a tam gdzie on zakreca jest blacha miedzy kabina a komora. To jest wezyk od filtra

Edit: Jezeli jestem w bledzie to sprawdze to u Siebie i napisze od czego to i po co.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 sie 2016, 05:34

krzysio117 pisze:Podłączony jest do "tego czegoś" na zdjęciu.
To trzecie zdjęcie ci wyjaśni

krzysio117
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01

Post autor: krzysio117 » 02 wrz 2016, 18:35

Koledzy proszę o pomoc. Zamówiłem orginalną pompę, którą dzisiaj odebrała moja siostra. Niestety różni się ona od tej co mam zamontowaną. Nowa wygląda tak: Obrazek , natomiast stara tak :
Obrazek
Problem polega na tym, że nowa nie mieści mi się w koszu. Znalazłem "patent", wyjmuję kawałek wnętrza z kosza,taki owalny jakby ramka jakaś. Dzięki temu elegancko nowa pompa wpada na miejsce i zastanawiam się czy taki sposób zamontowania będzie dobry. Skoro zrobiono taki motyw, że można "poszerzyć" w ten sposób otwór kosza na pompę to może wszystko będzie w porządku. Co o tym sądzicie? Można tak zamontować pompę paliwa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl