[B4 2.0 ABT] Falujące obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 69
- Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01
[B4 2.0 ABT] Falujące obroty
Cześć, mam problem ze swoim audi na benzynie, wymieniłem pompkę paliwa niestety miała klejoną końcówkę i się rozpadła;p Niestety po wymianie pompki samochód nie trzymał obrotów. W tygodniu kupuję nową, orginalną pompkę, jednak dzisiaj wyjąłem wtrysk i mam dwa pytania. Mam przerwany wężyk gumowy ten zaznaczony na zdjęciu, może to przez niego samochód nie trzymał obrotów? Zauważyłem także bardzo dużo silikonu tam gdzie są uszczelki i w miejscu zaznaczonym na zdjęciu numer dwa, tak ma być? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2016, 20:07 przez krzysio117, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ten wąż wygląda mi na coś dokładanego poza fabryką. Gdzie idzie drugi koniec podłączony do tego elektrozaworu na błotniku?
Co do pracy na benzynie to zrób reset ECU (odłącz akumulator na 10 minut) i zobacz czy nie zacznie dobrze chodzić.
Pompkę pobieżnie możesz sprawdzić sprawdzając czy leci paliwo wężem powrotnym z wtrysku (wyjście ze strzałką skierowaną na zewnątrz).
To uszczelnienie miksera LPG. Nawet dobrze jak tam jest bo niektóre miksery są tak wykonane że na (starych) uszczelkach są nieszczelności.krzysio117 pisze:Zauważyłem także bardzo dużo silikonu tam gdzie są uszczelki i w miejscu zaznaczonym na zdjęciu numer dwa, tak ma być?
Co do pracy na benzynie to zrób reset ECU (odłącz akumulator na 10 minut) i zobacz czy nie zacznie dobrze chodzić.
Pompkę pobieżnie możesz sprawdzić sprawdzając czy leci paliwo wężem powrotnym z wtrysku (wyjście ze strzałką skierowaną na zewnątrz).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 69
- Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01
-
- Forum Audi 80
- Posty: 69
- Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01
-
- Forum Audi 80
- Posty: 69
- Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01
Ten wezyk jest wazny i podpina sie go pod obudowe filtra powietrza. Tam wystaje taki cycek z lewej strony obudowy pod spodem. Musisz go tam wpiac. Siedzi ciasno wiec wystarczy go tylko nasunac do konca i bedzie sie trzymal.
Dla mnie te uszczelnienie ze zdjecia nr 2 wyglada na totalna fuszere typu napraw drutem i gwozdziem janusza z garazu.
Ja mialem problem z ta uszczelka i kupilem gruba okolo 0.5-0.7mm jak na podstawie wtrysku, twarda gume (zniwelowalo to u mnie dostep lewego powietrza przez co silnik nie trzymal obrotow i falowaly)
TSP ok silnik ok to ABT (jednak to nie jest nr silnika co podales)
Nie musisz nic ustawiac po wymianie pompki i skladaniu wtrysku.
Co do pompki. Pompka moze podawac dobre cisnienie i byc sprawna ale syf blokuje przewody i filtr paliwa przez co slabe cisnienie (na mniejszych obrotach i przy delikatnych przyspieszaniu) nie przebija paliwa. U mnie tak bylo. A filtr byl tak zapchany ze nie wiem jak ten samochod jeszcze byl w stanie jezdzic
Widze ze masz zdrowy uklad chlodzenia. Czysty niezmieszany z olejem. Ale osobiscie doradzam plyn G12 czerwony do tego silnika. Zielony to tandeta.
Zaznaczyles sobie przewody paliwowe do wtrysku? powrot i zasilanie? Na monowtrysku masz strzalki na kryzach ale zebys wiedzial ktory wezyk tam wsadzic
Dla mnie te uszczelnienie ze zdjecia nr 2 wyglada na totalna fuszere typu napraw drutem i gwozdziem janusza z garazu.
Ja mialem problem z ta uszczelka i kupilem gruba okolo 0.5-0.7mm jak na podstawie wtrysku, twarda gume (zniwelowalo to u mnie dostep lewego powietrza przez co silnik nie trzymal obrotow i falowaly)
TSP ok silnik ok to ABT (jednak to nie jest nr silnika co podales)
Nie musisz nic ustawiac po wymianie pompki i skladaniu wtrysku.
Co do pompki. Pompka moze podawac dobre cisnienie i byc sprawna ale syf blokuje przewody i filtr paliwa przez co slabe cisnienie (na mniejszych obrotach i przy delikatnych przyspieszaniu) nie przebija paliwa. U mnie tak bylo. A filtr byl tak zapchany ze nie wiem jak ten samochod jeszcze byl w stanie jezdzic
Widze ze masz zdrowy uklad chlodzenia. Czysty niezmieszany z olejem. Ale osobiscie doradzam plyn G12 czerwony do tego silnika. Zielony to tandeta.
Zaznaczyles sobie przewody paliwowe do wtrysku? powrot i zasilanie? Na monowtrysku masz strzalki na kryzach ale zebys wiedzial ktory wezyk tam wsadzic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 69
- Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01
Koledzy proszę o pomoc. Zamówiłem orginalną pompę, którą dzisiaj odebrała moja siostra. Niestety różni się ona od tej co mam zamontowaną. Nowa wygląda tak: , natomiast stara tak :
Problem polega na tym, że nowa nie mieści mi się w koszu. Znalazłem "patent", wyjmuję kawałek wnętrza z kosza,taki owalny jakby ramka jakaś. Dzięki temu elegancko nowa pompa wpada na miejsce i zastanawiam się czy taki sposób zamontowania będzie dobry. Skoro zrobiono taki motyw, że można "poszerzyć" w ten sposób otwór kosza na pompę to może wszystko będzie w porządku. Co o tym sądzicie? Można tak zamontować pompę paliwa?
Problem polega na tym, że nowa nie mieści mi się w koszu. Znalazłem "patent", wyjmuję kawałek wnętrza z kosza,taki owalny jakby ramka jakaś. Dzięki temu elegancko nowa pompa wpada na miejsce i zastanawiam się czy taki sposób zamontowania będzie dobry. Skoro zrobiono taki motyw, że można "poszerzyć" w ten sposób otwór kosza na pompę to może wszystko będzie w porządku. Co o tym sądzicie? Można tak zamontować pompę paliwa?