Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 2.0 ABK] Regulator cisnienia paliwa. Pilne pomocy!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Lukassss24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 23 cze 2016, 22:40

[B4 2.0 ABK] Regulator cisnienia paliwa. Pilne pomocy!

Post autor: Lukassss24 » 30 sie 2016, 12:27

Witam wzialem sie za wymiane regulatora cisnienia paliwa bo niunia ciezko pali. I otoz problem gdyz wyjety przezemnie regulator ma oznaczenie 0280160507 a kupiony nowy Bosch ma oznaczenie 0280160557 regulatory niczym sie nie roznia poza srednica otworu w tym grzybku z oringami. / zmienilem regulator i powstal glebszy problem. Wczesniej to na benzynie odpalal ale ciezko, a po wymianie nie odpala wgl na benzynie na gazie normalnie. Ludzie pomocy!!!

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11738
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 sie 2016, 20:43

Lukassss24, tak patrzę że te regulatory są zamienne więc może u ciebie jest problem z pompą paliwa która nie jest wstanie nabić odpowiedniego ciśnienia

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 30 sie 2016, 20:48

A po czym doszedłeś, że problemem jest akurat regulator?

Lukassss24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 23 cze 2016, 22:40

Post autor: Lukassss24 » 31 sie 2016, 08:03

Doszedlem do tego, gdyz wszystko jest nowe rozrzad, swiece,kopulka,palec,kable,caly aparat zaplonowy, w dodatku silnik wyremontowany na glanc, ustawiony zaplon wszystko na czesciach boscha. Trzeba bylo fest nim krecic zeby zapalil a w dodatku strasznie smierdzialo paliwem zaraz po odpaleniu. W dodatku odlaczylem pompke, odpalajac na gazie tylko i tez bylo czuc paliwo. No ale teraz nie odpala wgl. zarowno na starym regulatorze jak i na nowym. Dodam jeszcze ze pompke slychac przy przekreceniu kluczyka.

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 31 sie 2016, 15:15

Lukassss24 pisze:Doszedlem do tego, gdyz wszystko jest nowe rozrzad, swiece,kopulka,palec,kable,caly aparat zaplonowy, w dodatku silnik wyremontowany na glanc, ustawiony zaplon wszystko na czesciach boscha. Trzeba bylo fest nim krecic zeby zapalil a w dodatku strasznie smierdzialo paliwem zaraz po odpaleniu. W dodatku odlaczylem pompke, odpalajac na gazie tylko i tez bylo czuc paliwo. No ale teraz nie odpala wgl. zarowno na starym regulatorze jak i na nowym. Dodam jeszcze ze pompke slychac przy przekreceniu kluczyka.
To, że pompkę słychać to jeszcze nie znaczy, że wszystko gra. U mnie baaardzo ciężko odpalał, ale jak już załapał to jeździł normalnie - więc długo wykluczałem pompę, a okazało się że ona była przyczyną.

Możliwe jest, że działa, ale daje za małe ciśnienie i go zalewa - stąd smród benzyny. Zmierz ciśnienie na pompie.

Lukassss24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 23 cze 2016, 22:40

Post autor: Lukassss24 » 31 sie 2016, 15:41

Zaraz zobacze ale po zdjeciu regulatora paliwo wycieklo i to nawet troche polecialo. Wszystko robilem na odpietym aku wiec spalic nic sie nie powinno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl