Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Regulator cisnienia paliwa. Pilne pomocy!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Lukassss24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 23 cze 2016, 22:40

[B4 2.0 ABK] Regulator cisnienia paliwa. Pilne pomocy!

Post autor: Lukassss24 » 30 sie 2016, 12:27

Witam wzialem sie za wymiane regulatora cisnienia paliwa bo niunia ciezko pali. I otoz problem gdyz wyjety przezemnie regulator ma oznaczenie 0280160507 a kupiony nowy Bosch ma oznaczenie 0280160557 regulatory niczym sie nie roznia poza srednica otworu w tym grzybku z oringami. / zmienilem regulator i powstal glebszy problem. Wczesniej to na benzynie odpalal ale ciezko, a po wymianie nie odpala wgl na benzynie na gazie normalnie. Ludzie pomocy!!!

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 sie 2016, 20:43

Lukassss24, tak patrzę że te regulatory są zamienne więc może u ciebie jest problem z pompą paliwa która nie jest wstanie nabić odpowiedniego ciśnienia

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 30 sie 2016, 20:48

A po czym doszedłeś, że problemem jest akurat regulator?

Lukassss24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 23 cze 2016, 22:40

Post autor: Lukassss24 » 31 sie 2016, 08:03

Doszedlem do tego, gdyz wszystko jest nowe rozrzad, swiece,kopulka,palec,kable,caly aparat zaplonowy, w dodatku silnik wyremontowany na glanc, ustawiony zaplon wszystko na czesciach boscha. Trzeba bylo fest nim krecic zeby zapalil a w dodatku strasznie smierdzialo paliwem zaraz po odpaleniu. W dodatku odlaczylem pompke, odpalajac na gazie tylko i tez bylo czuc paliwo. No ale teraz nie odpala wgl. zarowno na starym regulatorze jak i na nowym. Dodam jeszcze ze pompke slychac przy przekreceniu kluczyka.

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 31 sie 2016, 15:15

Lukassss24 pisze:Doszedlem do tego, gdyz wszystko jest nowe rozrzad, swiece,kopulka,palec,kable,caly aparat zaplonowy, w dodatku silnik wyremontowany na glanc, ustawiony zaplon wszystko na czesciach boscha. Trzeba bylo fest nim krecic zeby zapalil a w dodatku strasznie smierdzialo paliwem zaraz po odpaleniu. W dodatku odlaczylem pompke, odpalajac na gazie tylko i tez bylo czuc paliwo. No ale teraz nie odpala wgl. zarowno na starym regulatorze jak i na nowym. Dodam jeszcze ze pompke slychac przy przekreceniu kluczyka.
To, że pompkę słychać to jeszcze nie znaczy, że wszystko gra. U mnie baaardzo ciężko odpalał, ale jak już załapał to jeździł normalnie - więc długo wykluczałem pompę, a okazało się że ona była przyczyną.

Możliwe jest, że działa, ale daje za małe ciśnienie i go zalewa - stąd smród benzyny. Zmierz ciśnienie na pompie.

Lukassss24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 23 cze 2016, 22:40

Post autor: Lukassss24 » 31 sie 2016, 15:41

Zaraz zobacze ale po zdjeciu regulatora paliwo wycieklo i to nawet troche polecialo. Wszystko robilem na odpietym aku wiec spalic nic sie nie powinno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl