[B3/B4]Opis instalacji sterownika centralnego zamka z pilota
Odkopię temat.
Właśnie zainstalowałem sterownik Remotronix KE4B z aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=6302718099 . Po zainstalowaniu sam pilot i sterowanie zamkiem działa, jednak przestało działać podświetlenie zarówno zegarów, jak i panelu dmuchawy. Podświetlenie przycisku podgrzewanie tylnej szyby działa. Przypuszczam, że wpiąłem się nie w ten kabel +12V co trzeba. Wpiąłem się w cieńszy czerwony kabel za tym przekaźnikiem:
W który kabelek powinienem się wpiąć? Mam B3, i nie zauważyłem żebym miał taką wiązkę +12V jak autor posta. Dzięki za pomoc z góry.
Właśnie zainstalowałem sterownik Remotronix KE4B z aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=6302718099 . Po zainstalowaniu sam pilot i sterowanie zamkiem działa, jednak przestało działać podświetlenie zarówno zegarów, jak i panelu dmuchawy. Podświetlenie przycisku podgrzewanie tylnej szyby działa. Przypuszczam, że wpiąłem się nie w ten kabel +12V co trzeba. Wpiąłem się w cieńszy czerwony kabel za tym przekaźnikiem:
W który kabelek powinienem się wpiąć? Mam B3, i nie zauważyłem żebym miał taką wiązkę +12V jak autor posta. Dzięki za pomoc z góry.
Ok, będę szukał w takim razie. Dzięki wielkie za pomoc.
[ Dodano: 2016-08-13, 21:11 ]
Temat trochę przestarzały ale nie miałem czasu się tym zająć.
Winowajcą okazał się bezpiecznik 5A (nie pamiętam który numer, u mnie tylko jeden taki słaby występuje). Był przepalony, po wymianie wszystko działa. Przepraszam za tak na prawdę niepotrzebne fatygowanie, po prostu podświetlenie przestało działać akurat po zamontowaniu sterownika więc byłem przekonany, że wina leży po mojej stronie. Wielkie dzięki za wszelką pomoc.
[ Dodano: 2016-08-13, 21:11 ]
Temat trochę przestarzały ale nie miałem czasu się tym zająć.
Winowajcą okazał się bezpiecznik 5A (nie pamiętam który numer, u mnie tylko jeden taki słaby występuje). Był przepalony, po wymianie wszystko działa. Przepraszam za tak na prawdę niepotrzebne fatygowanie, po prostu podświetlenie przestało działać akurat po zamontowaniu sterownika więc byłem przekonany, że wina leży po mojej stronie. Wielkie dzięki za wszelką pomoc.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Audi B3 1.6 PP BG koniec 90 roku .
Właśnie zamontowałem sterownik Maxicar 686 zakupiony okazyjnie w ciemno .
Po zakupie okazało się że steruje tylko plusem albo minusem przy jedynym czasie 0,5 sek z sygnalizacją kierunkami .
Zastosowałem dodatkowy przekaźnik , okazało się że działa na podanym czasie .
Jedyny problem to konieczność odłączenia kabelka idącego z drzwi kierowcy .
Wyszło nawet lepiej bo nie otwieram wszystkich zamków( jeżeli nie ma takiej potrzeby) tylko drzwi kierowcy z kluczyka .
To tak dla wiedzy potomnych .
Właśnie zamontowałem sterownik Maxicar 686 zakupiony okazyjnie w ciemno .
Po zakupie okazało się że steruje tylko plusem albo minusem przy jedynym czasie 0,5 sek z sygnalizacją kierunkami .
Zastosowałem dodatkowy przekaźnik , okazało się że działa na podanym czasie .
Jedyny problem to konieczność odłączenia kabelka idącego z drzwi kierowcy .
Wyszło nawet lepiej bo nie otwieram wszystkich zamków( jeżeli nie ma takiej potrzeby) tylko drzwi kierowcy z kluczyka .
To tak dla wiedzy potomnych .
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Jak wiadomo w B3 i nie tylko, sterowanie odbywa się plusem i minusem .
W dodawanym sterowniku albo plusem albo minusem . Podłączyłem sterownie minusem .
Kabelek z drzwi kierowcy powodował zwarcie (spalony bezpiecznik ) przy próbie zamknięcia z kluczyka . Zapewne można by to ominąć przekaźnikiem , lecz doszedłem do wniosku że tak jest nawet lepiej , jak nie ma potrzeby to nie otwieram wszystkich drzwi pilotem i wyszedł taki prosty trik "anty napadowy"
Z pilota oczywiście otwiera i zamyka wszystkie drzwi .
W dodawanym sterowniku albo plusem albo minusem . Podłączyłem sterownie minusem .
Kabelek z drzwi kierowcy powodował zwarcie (spalony bezpiecznik ) przy próbie zamknięcia z kluczyka . Zapewne można by to ominąć przekaźnikiem , lecz doszedłem do wniosku że tak jest nawet lepiej , jak nie ma potrzeby to nie otwieram wszystkich drzwi pilotem i wyszedł taki prosty trik "anty napadowy"
Z pilota oczywiście otwiera i zamyka wszystkie drzwi .
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok