Rozumiem, postaram się dociągnąć to cięgienko, tam jest nakrętka 10, jak dobrze pamiętam. Tylko w którą stronę ?
Sądzę, że masz na myśli dolną partię obrotów w rejonie 1800 RPM na trzecim biegu...w moim przypadku, trzeba się uzrobić w cierpliwość by doczekać się uruchomienia doładowania z T2.
Póki co niestety nie mam kompletnie możliwości podłączenia się do VAG, także nie chciałbym narobić błędów w komputerze. Muszę sobie kabel zrobić, albo jakiś kupić, bo jeden za nic w świecie nie chciał zadziałać z VAG Com 3112.
MUNIOR pisze: ...Przejedż się z odpiętym wężykiem z gruszki ...komp powinien złapać wtedy awaryjny z przeładowania ...jak nie łapie ,to niedobrze ,bo znaczy to, że cisnienie gdzieś ucieka 8-)
Przejechałem się i ciągnął nieco słabiej, ale błędów nie wywaliło.
Gdzie może być nieszczelność w przypadku wyciągnięcia wężyka z gruszki ?