[ALL B4] Brak świateł awaryjnych
[B3 1.8 NE/JV] Brak lewego kierunkowskazu i świateł awaryjny
Witam serdecznie.
Próbowałem dojść do rozwiązania na własną rękę jednak nie za bardzo mi się to udaje. Chodzi tak, jak w temacie, o kierunkowskaz lewy. Przy kierunku w prawo wszystko jest jak należy - świeci się sam kierunek, jak i lampka na desce rozdzielczej, słychać również charakterystyczne cykanie. Analogicznie jest przy kierunku lewym - brak światła na zewnątrz i na desce rozdzielczej, zamiast cykania włącza się brzęczyk. Przy światłach awaryjnych także świeci się tylko jedna strona, brzęczyka wtedy brak. Wajcha od kierunków działa na pewno - obrysówki da się włączyć.
Na początek zajrzałem pod kierownicę i postanowiłem wymienić przerywacz - rezultatów brak. Wymieniłem więc także przekaźnik - jedyna różnica to to, że nie słychać już brzęczyka, tylko takie szybkie cykanie, jednak światła nie ma dalej.
Nie bardzo mam pomysł jak ugryźć to dalej, może ktoś spotkał się z takim problemem i jakoś uda się to rozwiązać.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2015-06-24, 22:53 ]
Udało się rozwiązać problem. Winny był jeden kabel z wiązki, która wychodzi od drążka kierunków. Wystarczyło zdjąć obudowęc kierownicy i samą kierownicy, żeby otrzymać tam swobodny dostęp. Więc jak widać sprawa była banalna, więcej kręcenia śrubokrętem niż samej roboty.
Może komuś się to przyda na przyszłość. Pozdrawiam.
Próbowałem dojść do rozwiązania na własną rękę jednak nie za bardzo mi się to udaje. Chodzi tak, jak w temacie, o kierunkowskaz lewy. Przy kierunku w prawo wszystko jest jak należy - świeci się sam kierunek, jak i lampka na desce rozdzielczej, słychać również charakterystyczne cykanie. Analogicznie jest przy kierunku lewym - brak światła na zewnątrz i na desce rozdzielczej, zamiast cykania włącza się brzęczyk. Przy światłach awaryjnych także świeci się tylko jedna strona, brzęczyka wtedy brak. Wajcha od kierunków działa na pewno - obrysówki da się włączyć.
Na początek zajrzałem pod kierownicę i postanowiłem wymienić przerywacz - rezultatów brak. Wymieniłem więc także przekaźnik - jedyna różnica to to, że nie słychać już brzęczyka, tylko takie szybkie cykanie, jednak światła nie ma dalej.
Nie bardzo mam pomysł jak ugryźć to dalej, może ktoś spotkał się z takim problemem i jakoś uda się to rozwiązać.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2015-06-24, 22:53 ]
Udało się rozwiązać problem. Winny był jeden kabel z wiązki, która wychodzi od drążka kierunków. Wystarczyło zdjąć obudowęc kierownicy i samą kierownicy, żeby otrzymać tam swobodny dostęp. Więc jak widać sprawa była banalna, więcej kręcenia śrubokrętem niż samej roboty.
Może komuś się to przyda na przyszłość. Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
[ALL B4] Brak świateł awaryjnych
Cześć,
mam problem, przestały mi działać światła awaryjne w b4 cabrio, podmieniłem przycisk i dalej lipa. Przycisk się podświetla natomiast nie słychać "tykania" i brakuje świateł awaryjnych.
Gdzie szukać przyczyny? Przekaźnik bezpiecznik proszę o rady
mam problem, przestały mi działać światła awaryjne w b4 cabrio, podmieniłem przycisk i dalej lipa. Przycisk się podświetla natomiast nie słychać "tykania" i brakuje świateł awaryjnych.
Gdzie szukać przyczyny? Przekaźnik bezpiecznik proszę o rady
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
[B4 2.0 ACE] brak kierunkowskazów i awaryjnych świateł b4 Co
Witam Drodzy Forumowicze.
Ostatnio podczas jazdy moim Competition, gdy włączyłem kierunkowskaz, zaczęły przygasać światła mijania, szalał Voltomierz na zegarze, po dotarciu do celu zauważyłem brak kierunkowskazów, brak awaryjnych, po sprawdzeniu bezpiecznika był przepalony, wymieniłem na nowy, też nic, zatem zabrałem się do sprawdzenia przekaźnika, nie reagował, założyłem drugi nowy, coś przez chwilę przerywał, jednak też brak kierunków i awaryjnych.
Zaobserwowałem że na manetce kierunkowskazów w pozycji neutralnej przy włączeniu awaryjnych zaczął brzęczeć, podmieniłem na drugi przycisk i jest reakcja ta sama.
Przy zamknięciu samochodu z pilota alarmu, świeci tylko prawa strona sygnalizując kierunkami uzbrojenie, lewa już nie.
Szukałem na forach lecz nikt nie miał takiego problemu, bądź co znalazłem, wypraktykowałem i dalej lipa.
Być może ktoś się znajdzie kto by mi pomógł, może miał taką sytuację.
ogarniete, przyczyna bylo zwarcie nieopodal kierunkowskazu, prosze o zamkniecie
Ostatnio podczas jazdy moim Competition, gdy włączyłem kierunkowskaz, zaczęły przygasać światła mijania, szalał Voltomierz na zegarze, po dotarciu do celu zauważyłem brak kierunkowskazów, brak awaryjnych, po sprawdzeniu bezpiecznika był przepalony, wymieniłem na nowy, też nic, zatem zabrałem się do sprawdzenia przekaźnika, nie reagował, założyłem drugi nowy, coś przez chwilę przerywał, jednak też brak kierunków i awaryjnych.
Zaobserwowałem że na manetce kierunkowskazów w pozycji neutralnej przy włączeniu awaryjnych zaczął brzęczeć, podmieniłem na drugi przycisk i jest reakcja ta sama.
Przy zamknięciu samochodu z pilota alarmu, świeci tylko prawa strona sygnalizując kierunkami uzbrojenie, lewa już nie.
Szukałem na forach lecz nikt nie miał takiego problemu, bądź co znalazłem, wypraktykowałem i dalej lipa.
Być może ktoś się znajdzie kto by mi pomógł, może miał taką sytuację.
ogarniete, przyczyna bylo zwarcie nieopodal kierunkowskazu, prosze o zamkniecie
[B4 ABK] Nie działają awaryjne/kierunkowskazy
Witajce
Mam pewien problem - przestały działać kierunkowskazy.
Sprawdziłem bezpiecznik na podszybiu odpowiedzialny za kierunkowskazy oraz wycieraczki. (wycieraczki dzialaja) Bezpieczik cały, wymieniłem na nowy.
Na forum przeczytałem, że to może być wina przyekaźnika (nr.21).
Niestety nie jestem w stanie zlokalizować u siebie tego przekaźnika- szukałem w miejscu półki
( pod kierownicą ). Czy ktoś mógłby podpowiedzieć w którym miejscu powinien znajdować się ten przekaźnik?
Mam pewien problem - przestały działać kierunkowskazy.
Sprawdziłem bezpiecznik na podszybiu odpowiedzialny za kierunkowskazy oraz wycieraczki. (wycieraczki dzialaja) Bezpieczik cały, wymieniłem na nowy.
Na forum przeczytałem, że to może być wina przyekaźnika (nr.21).
Niestety nie jestem w stanie zlokalizować u siebie tego przekaźnika- szukałem w miejscu półki
( pod kierownicą ). Czy ktoś mógłby podpowiedzieć w którym miejscu powinien znajdować się ten przekaźnik?
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok