[B4 2.0 ABT] Urwane łopatki pompy wody\brak mocy\rozrząd
Swiece dokreca sie tylko kluczem i tylko recznie, bez zadnych przedluzek ani duzej sily. Jezeli zerwiesz gwint to masz juz po glowicy ( do wymiany ). Sprobuj jak mowi czarek delikatnie popsikac i po malu odkrecic (moze pukajac delikatnie)
Przy czujnikach nie ma zadnego silikonu wiec pewnie ktos rzezbil bo bylo nieszczelnie. Tam jest tylko na taka wsuwke zaczep i uszczelka na czujniku i tylko na tym siedzi.
Swiece sprawdza sie w czesci gwintu i konca gdzie iskrzy ( w glowicy ) jezeli sa juz spalone na bialym to moim zdaniem osobiscie sa do wymiany.
Co do kamienia. Nie powinno go byc i nie jest to normalne. Jest to osad po wlewaniu zwyklej wody do ukladu czego nie wolno pod zadnym pozorem robic. Taki kamien bedziesz mial w calym ukladzie a zlaszcza w glowicy. Kamien mogl spowodowac polamanie lopatek pompy. Wode kupuje sie destylowana i koncentrat lub gotowy plyn. Musisz teraz oplukac caly uklad jakims preparatem odkamieniajacym. I nastepnie doradzam przeplukac 20 litrami destylowanej wody a nastepnie wlac gotowy plyn chlodniczy G12 lub G12+ (czerwony)
Przy czujnikach nie ma zadnego silikonu wiec pewnie ktos rzezbil bo bylo nieszczelnie. Tam jest tylko na taka wsuwke zaczep i uszczelka na czujniku i tylko na tym siedzi.
Swiece sprawdza sie w czesci gwintu i konca gdzie iskrzy ( w glowicy ) jezeli sa juz spalone na bialym to moim zdaniem osobiscie sa do wymiany.
Co do kamienia. Nie powinno go byc i nie jest to normalne. Jest to osad po wlewaniu zwyklej wody do ukladu czego nie wolno pod zadnym pozorem robic. Taki kamien bedziesz mial w calym ukladzie a zlaszcza w glowicy. Kamien mogl spowodowac polamanie lopatek pompy. Wode kupuje sie destylowana i koncentrat lub gotowy plyn. Musisz teraz oplukac caly uklad jakims preparatem odkamieniajacym. I nastepnie doradzam przeplukac 20 litrami destylowanej wody a nastepnie wlac gotowy plyn chlodniczy G12 lub G12+ (czerwony)
Jakie świece zalecacie?
NGK będa ok?
Wydaje mi się że ta firma jest dosyć dobra
No i jaki klucz?
Rozmiar itp?
Mam takie gówno jakieś, którym tego nie odkręcę(nie wiem jaki tam jest nr) dlatego że jest to nasadka z przedłużką i rączką na <-10|cm-> więc jest to za mało aby wytworzyć dostateczny moment(po mechaniku, który na 99% dopiepszył to ile miał vervy i narzędzi ).
Jaki klucz polecacie taki aby sobie kupić i mieć już na dłuższy czas? Najlepiej z wymiennymi nasadkami w razie wymiany auta?
Ewentualnie nie musi być konkretny klucz do świec tylko np. nasadowe(zestaw) jakiejś nieco lepszej firmy z wystarczającą ilością miejsca na świecę(wydaje mi się że niektóre nasadowe mają dość miejsca aby nimi odkręcać świece a kupił bym sobie właśnie komplet nasadowych).
Na pewno macie z tym doświadczenie i możecie doradzić co się sprawdzi a co nie za bardzo.
[ Dodano: 2016-09-02, 01:11 ]
Co do tego silikonu to wydarłem to, założyłem nowy czujnik i nowy oring i nic tam nie cieknie więc nie wiem po co ktoś nawalił tam jakiegoś silikonu(prewencja pewnie).
Na czasie spróbuję jeszcze przepłukać silnik jakimś takim preparatem i pozaglądać może coś się znajdzie.
[ Dodano: 2016-09-02, 01:15 ]
PS
Wyczytałem że oryginalny klucz do kół pasuje jednak mój nie pasował(z wiadomej przyczyny) bo próbowałem.
NGK będa ok?
Wydaje mi się że ta firma jest dosyć dobra
No i jaki klucz?
Rozmiar itp?
Mam takie gówno jakieś, którym tego nie odkręcę(nie wiem jaki tam jest nr) dlatego że jest to nasadka z przedłużką i rączką na <-10|cm-> więc jest to za mało aby wytworzyć dostateczny moment(po mechaniku, który na 99% dopiepszył to ile miał vervy i narzędzi ).
Jaki klucz polecacie taki aby sobie kupić i mieć już na dłuższy czas? Najlepiej z wymiennymi nasadkami w razie wymiany auta?
Ewentualnie nie musi być konkretny klucz do świec tylko np. nasadowe(zestaw) jakiejś nieco lepszej firmy z wystarczającą ilością miejsca na świecę(wydaje mi się że niektóre nasadowe mają dość miejsca aby nimi odkręcać świece a kupił bym sobie właśnie komplet nasadowych).
Na pewno macie z tym doświadczenie i możecie doradzić co się sprawdzi a co nie za bardzo.
[ Dodano: 2016-09-02, 01:11 ]
Co do tego silikonu to wydarłem to, założyłem nowy czujnik i nowy oring i nic tam nie cieknie więc nie wiem po co ktoś nawalił tam jakiegoś silikonu(prewencja pewnie).
Na czasie spróbuję jeszcze przepłukać silnik jakimś takim preparatem i pozaglądać może coś się znajdzie.
[ Dodano: 2016-09-02, 01:15 ]
PS
Wyczytałem że oryginalny klucz do kół pasuje jednak mój nie pasował(z wiadomej przyczyny) bo próbowałem.
Oryginalny klucz do kol po dluzszej stronie ma klucz do swiec z odpowiednim miejscem na swiece aby mozna bylo ja odkrecic. jesli jest oryginalny to na 100% pasuje.
Wez normalny do swiec od kogos pozycz albo sobie kup (kosztuje z 15-20zl w markecie) i odkrecisz. Jak to mozliwe ze sa tak przykrecone? Je sie przykreca tylko recznie i to nie na chama. WD 40 pryskaj i czekaj i tak kilka razy. Potem probuj odkrecic.
Tylko sprawdz jaki tam jest rozstaw. Zebys nie kupil zlego klucza. Poszperaj w internecie na pewno sa informacje. Wiem ze do ABK jest 21 z tego co tu na forum widzialem ale nie wiem czy taki sam jest do ABT
Wez normalny do swiec od kogos pozycz albo sobie kup (kosztuje z 15-20zl w markecie) i odkrecisz. Jak to mozliwe ze sa tak przykrecone? Je sie przykreca tylko recznie i to nie na chama. WD 40 pryskaj i czekaj i tak kilka razy. Potem probuj odkrecic.
Tylko sprawdz jaki tam jest rozstaw. Zebys nie kupil zlego klucza. Poszperaj w internecie na pewno sa informacje. Wiem ze do ABK jest 21 z tego co tu na forum widzialem ale nie wiem czy taki sam jest do ABT