Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

(B4 1.9 TDI 1Z) Błędy 519, 575 na Vagu czy są poważne ?

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 09 wrz 2016, 10:55

Kolczat pisze:140pln kosztuje orginalny z pierburga nowy zawór N75, opłacają się takie modyfikacje?
Szkoda tyle kasy, kup używkę w dobrym stanie i po kłopocie. Ja za 50zł kupiłem od 1.8t i lata jak szalona pół roku już :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 wrz 2016, 15:15

adasrogas pisze:Witam,

troszeczkę odgrzewam sprawę.

Mi też pojawiły się błędy 519 oraz 575.

Dodam że nie dawno robiłem "czyszczenie" zaworu n75 w związku z brakiem doładowania. Czyszczenie polegało na oderwaniu górnej części od dolnej zaworu. (winny i tak był wąż od turbo)

Teraz nie puszcza powietrza na zawór upustowy.o?
Pisałem wielokrotnie ,ale chyba nie czytałeś ...wszelkie próby "naprawy ",czy czyszczenia szwankującego n75 ,to strata czasu ...nic tam nie naprawisz ,możesz co najwyżej bardziej popsuć ,o czym się przekonałeś ;-) Wymieniamy na taki sam uzywany ,tyle że nie z zadnego tdi ,gdzie n75 ze względu na specyfikę pracy są "wyklepane ",tylko np z jakiejś audi z silnikiem benzynowym ,gdzie taki sam zawór steruje EGR ,i na pewno przy tym rodzaju pracy ,nie bedzie "zajechany " ,więc prawdopodobnie po wymianie przeżyje to auto.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl