adasrogas pisze:Witam,
troszeczkę odgrzewam sprawę.
Mi też pojawiły się błędy 519 oraz 575.
Dodam że nie dawno robiłem "czyszczenie" zaworu n75 w związku z brakiem doładowania. Czyszczenie polegało na oderwaniu górnej części od dolnej zaworu. (winny i tak był wąż od turbo)
Teraz nie puszcza powietrza na zawór upustowy.o?
Pisałem wielokrotnie ,ale chyba nie czytałeś ...wszelkie próby "naprawy ",czy czyszczenia szwankującego n75 ,to strata czasu ...nic tam nie naprawisz ,możesz co najwyżej bardziej popsuć ,o czym się przekonałeś
Wymieniamy na taki sam uzywany ,tyle że nie z zadnego tdi ,gdzie n75 ze względu na specyfikę pracy są "wyklepane ",tylko np z jakiejś audi z silnikiem benzynowym ,gdzie taki sam zawór steruje EGR ,i na pewno przy tym rodzaju pracy ,nie bedzie "zajechany " ,więc prawdopodobnie po wymianie przeżyje to auto.