Strazakk998 pisze:na Vagu pokazało, że mam błedy 519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 i 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym.. skasowano je i miałem wrażenie jak by auto lepiej szło
to tylko wrażenie bo skasowanie błędów nic w pracy silnika nie zmienia, naprawa usterki tylko pomaga <ok>
jeżeli te błędy były takie:
00575 Intake Manifold Pressure
17-00-Control Difference -Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 - Short to B+
to winny jest zawór N75, wężyki na drodze turbo-N75-gruszka WG lub zapieczona sztanga zaworu WG (rzadkość), jak wywali jakiś błąd to najważniejsze jest co pisze pod nim <ok>
czujniki są ok i ich nie ruszaj :!: zacznij od wężyków i zaworu N75, możesz zmostkować wężyk czerwony z niebieskim (ale wtedy turbo mniej pompuje i samochód ma ok 75KM)
a te błędy tłumaczy się tak:
00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym
17-00-Przekroczona różnica kontrolna
00519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71
28-00 - Zwarcie wyjścia do +, czyli jednym słowem przekroczony zakres pomiarowy (za duże ciśnienie)