Witam,
panowie mam pytanko zauważyłem taki problem w mojej 2.8 cabrio... auto przyspiesza ma moc ale właściwie moc czuć tylko wtedy gdy wcisnę pedał w podłogę ( jak kickdown w automacie ) ten typ tak ma czy coś się dzieje np z przepustnicą?
Można ją jakoś łatwo wyczyścić bez jej adaptacji?
[B4 2.8 AAH] Problem z przepustnicą
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
[B4 2.8 AAH] Problem z przepustnicą
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2016, 21:24 przez dirtydiana, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
iparts, to nie to roczniki. Tutaj przepustnica nie steruje wolnymi obrotami tylko zewnętrzny regulator otwiera i zamyka kanał obejściowy. Nawet TPSu przepustnicy nie da się adaptować z VAGa bo w ABC i AAH musi się załączać styk czujnik zamkniętej przepustnicy wbudowany w tradycyjny TPS.
[ Dodano: 2016-09-16, 10:27 ]
Zresztą czystość przepustnicy i jej adaptacja i ustawienie będzie miała tylko wpływ na obroty biegu jałowego.
Zresztą starsze audi z dwoma przepustnicami inaczej jeździ niż współczesne samochody. W nowszych samochód przyspiesza na 80% możliwości już przed wciśnięciem gazu do połowy. Stąd tak samo przyspieszający samochód wydaje się zrywniejszy jeśli będzie rwał do przody przy lekkim dodaniu gazu.
[ Dodano: 2016-09-16, 10:27 ]
Zresztą czystość przepustnicy i jej adaptacja i ustawienie będzie miała tylko wpływ na obroty biegu jałowego.
Zresztą starsze audi z dwoma przepustnicami inaczej jeździ niż współczesne samochody. W nowszych samochód przyspiesza na 80% możliwości już przed wciśnięciem gazu do połowy. Stąd tak samo przyspieszający samochód wydaje się zrywniejszy jeśli będzie rwał do przody przy lekkim dodaniu gazu.
Re: Problem z przepustnicą
Hmmm...szczerze to bardzo mało mówiące wskazania. Ma moc... Inne pojęcie dla kogoś co siadł z Corsy 1.0, a inne dla posiadacza BMW 4.4dirtydiana pisze:Witam,
panowie mam pytanko zauważyłem taki problem w mojej 2.8 cabrio... auto przyspiesza ma moc ale właściwie moc czuć tylko wtedy gdy wcisnę pedał w podłogę ( jak kickdown w automacie ) ten typ tak ma czy
2.8 AAH rusza całkiem żwawo nawet np. C4 Avanta z ASB. Nie będzie to rakieta ale nie będzie w codziennej jeździe odczucia, że się popsuł.
Masz jakieś porównanie z innym autem z tym silnikiem? 2.6 ABC Cię zostawia ze świateł czy coś podobnego?
Może chociaż orientacyjnie mu czasy do setki(w/g GPS setki, nie tej "malowanej") mierzyłeś?
Bo może faktycznie auto ma problem -z przepływką, dolotem, ciśnieniami na garczkach itp. itd.
I nie jedzie jak przystało na jego walory.
Tam się ma co zepsuć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
Re: Problem z przepustnicą
Moc wydaje mi się, że ma tj 200 idzie bez problemu przyspiesza też dobrze, jedynie dziwi mnie nieco skokowość tego przyspieszania mająca powiązanie z wciśnięciem pedału do deski. Mam auto od niedawna i być może ten typ tak ma, jeździ całkiem przyjemnie jak na 23 letnie auto - pytam jednak bo chce caba doprowadzić do łądnego stanumiron72 pisze:Hmmm...szczerze to bardzo mało mówiące wskazania. Ma moc... Inne pojęcie dla kogoś co siadł z Corsy 1.0, a inne dla posiadacza BMW 4.4dirtydiana pisze:Witam,
panowie mam pytanko zauważyłem taki problem w mojej 2.8 cabrio... auto przyspiesza ma moc ale właściwie moc czuć tylko wtedy gdy wcisnę pedał w podłogę ( jak kickdown w automacie ) ten typ tak ma czy
2.8 AAH rusza całkiem żwawo nawet np. C4 Avanta z ASB. Nie będzie to rakieta ale nie będzie w codziennej jeździe odczucia, że się popsuł.
Masz jakieś porównanie z innym autem z tym silnikiem? 2.6 ABC Cię zostawia ze świateł czy coś podobnego?
Może chociaż orientacyjnie mu czasy do setki(w/g GPS setki, nie tej "malowanej") mierzyłeś?
Bo może faktycznie auto ma problem -z przepływką, dolotem, ciśnieniami na garczkach itp. itd.
I nie jedzie jak przystało na jego walory.
Tam się ma co zepsuć.