Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Kondziu25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 26 gru 2013, 22:45
Lokalizacja: Konin

Post autor: Kondziu25 » 22 cze 2016, 18:21

Mocno kibicuje oklasky
Będziesz coś działał z silnikiem [moc] ? To jest quattro V czy VI generacji?
Czekam na kolejne update'y :-)

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 05 lip 2016, 13:26

trepek pisze:Mam nadzieję, że wiesz, że na ugiętych przegubach tracona jest moc :-)
Wiem o tym, zobaczymy co z tego wyjdzie, chcę również dać pożyć trochę przegubom :-) Półośki będą dość krótkie także wszystko się okaże w praniu.
Kondziu25 pisze:Będziesz coś działał z silnikiem [moc] ? To jest quattro V czy VI generacji?
Narazie bedzie seria, przyjdzie jeszcze czas na turbo :-) Quattro to V generacja.

[ Dodano: 2016-07-05, 13:26 ]
Silnik ze skrzynią już siedzi w komorze. Obspawać łapy i poskładać tunel do kupy rotfl

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 05 lip 2016, 14:11

w uj go cofneło , da radę włożyć rękę między ścianę a silnik

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 10 wrz 2016, 19:17

wujo1 pisze:w uj go cofneło , da radę włożyć rękę między ścianę a silnik
I o to chodziło :-) O włożeniu tam ręki można zapomnieć. Będzie jeszcze problem puścić układ kierowniczy, wydech, serwo, przewody do nagrzewnicy itp. Wyzwaniem będzie zamontować nagrzewnicę i ogarnąć jakoś miejsce na nogi...

[ Dodano: 2016-09-10, 19:17 ]
Silnik i skrzynia siedzą już oficjalnie na miejscu. Kaseta z wybierakiem zainstalowana, drążki zostały skrócone i wyprofilowane. Kolejne wyzwanie to puścić wydech pamiętając o miejscu na nogi pasażera i ogarnąć układ kierowniczy z maglem pod miską :-)

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


A "czarnulka" tak wygląda na ten moment ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
GR235I3K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 19 lis 2011, 18:40
Lokalizacja: SUWAŁKI

Post autor: GR235I3K » 10 wrz 2016, 21:48

Czy mi się wydaje czy pakujesz tylne zwrotnice na przód ?

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 10 wrz 2016, 23:32

moje zdanie znasz okok jest zajebiście podoba mi się to przede wszystkim że to nie jest kolejny swap na pospolite 1,8T 4.2 czy 2.2t i seryjne napędy z 80 a coś zupełnie innego piwoa80

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 11 wrz 2016, 20:41

GR235I3K, Tak, to są tylne zwrotnice. Będzie na nich rozwiązany układ kierowniczy.

wujo1, Dzięki za uznanie :-) Puściłem się na głęboką wodę i mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie ;-)

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 11 wrz 2016, 21:02

Przeguby wytrzymają takie cofnięcie skrzyni?

Awatar użytkownika
Kondziu25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 26 gru 2013, 22:45
Lokalizacja: Konin

Post autor: Kondziu25 » 11 wrz 2016, 21:06

Dobrze idzie okok Jak planujesz rozwiązać tył? Podłoga bagażnika b4, b3Q czy rama + blacha na wierzch?

PS Chyba mamy podobną wizje auta ;-)

Awatar użytkownika
GR235I3K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 19 lis 2011, 18:40
Lokalizacja: SUWAŁKI

Post autor: GR235I3K » 11 wrz 2016, 21:23

przeliczałeś układ kierowniczy czy co będzie to będzie? ;-)

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 20 sty 2017, 18:29

keczy, Flansze skrzyni względem przedniej osi są cofnięte 3cm także nie powinny dostać tak mocno po dupie biorąc pod uwagę, że nawet w b4 są cofnięte o 2cm.

Kondziu25, Podłoga bagażnika seria B3q.

GR235I3K, Wsadziłem te zwrotnice na próbę, jak się uda je wykorzystać to zostaną, jak nie to będę kombinował z przednimi aby zrobić to według zasady ackermana ;-)

[ Dodano: 2017-01-20, 18:29 ]
Prace idą powoli do przodu. Z braku miejsca na servo wpadł servotronic z S2 ABY.

Obrazek
Obrazek
Obrazek



Powoli kompletuje się układ hamulcowy, narazie czterotłoki z cayenne na tył.

Obrazek



Układ olejowy został skompletowany. Wlatuje zestaw z BMW M5 E60. Zewnętrzna podstawa filtra oleju z termostatem oraz chłodnica oleju słusznych rozmiarów ;)

Obrazek



Wrzuciłem chłodnicę wody z wentylatorami od ADRa, teraz dopiero widać ile jeszcze jest miejsca między nią, a silnikiem rotfl

Obrazek
Obrazek
Obrazek



Złożona została również nagrzewnica climatronica, połączenie 80 B4 &A4 B5 Dzieki temu rurki przechodzą przez grodź najwyżej jak to tylko możliwe. Tak gdzie wychodziły seryjnie będzie szło DP.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Przednie zawieszenie prawdopodobnie również wleci z BMW, jak ogarnę temat to się pochwalę.

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 20 sty 2017, 19:39

Audi Sport pisze:Powoli kompletuje się układ hamulcowy, narazie czterotłoki z cayenne na tył.
Oczywiście układ na przód..? bedziesz sam dorabiał adaptery?
Serwo pewnie też większe zapodasz do takiego układu ;)

Ogólnie dobrze idzie okok niebawem bede u Ciebie to zerknę na żywo jak sie sprawy mają cwaniak_

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 20 sty 2017, 19:57

Mariusz widzę że magiel z Będziesz Miał Wydatki wstępnie przymierzony :-D

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 20 sty 2017, 20:01

piguu pisze:Oczywiście układ na przód..? bedziesz sam dorabiał adaptery?
Układ na tył, z przodu planuję 6 tłoków również z Cayenne ;) Adaptery albo będę ogarniał na frezarce sam lub zlecę jak mi się nie będzie chciało hehe Zastanawiam się tylko czy robić je z alu czy ze stali.
piguu pisze:Serwo pewnie też większe zapodasz do takiego układu
Servotronic z największy z możliwych czyli z S2 ABY jest także powinno to zasilić hamulce bez problemu z pompą 25mm.
piguu pisze:Ogólnie dobrze idzie niebawem bede u Ciebie to zerknę na żywo jak sie sprawy mają
Powoli do przodu, brak czasu i nie przetarte szlaki przedłużają prace.... Na ten moment jest walka z układem kierowniczym...

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 20 sty 2017, 20:26

Interesujący projekt oklasky będe bacznie śledzić okok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl