[80 B4 ABT] Interfejs i VAG
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
[80 B4 ABT] Interfejs i VAG
Mam pytanie posiadam interfejs samoróbka działała kiedyś, na starych programach.
Programy zgubiłem, ale mam nowsze vag 704.2 i vcds 908.2 przy teście portu nie wykrywają interfejsu. Ale LEDs test jest ok.
Czy te nowsze programy powinny działać z tym ecu?
Programy zgubiłem, ale mam nowsze vag 704.2 i vcds 908.2 przy teście portu nie wykrywają interfejsu. Ale LEDs test jest ok.
Czy te nowsze programy powinny działać z tym ecu?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Dodam że mam interfejs na układzie ST232. I w programie OBD tester widze co piszę.
[ Dodano: 2010-05-04, 20:56 ]
Udało sie połaczyć.
Wszystko tkwiło w wiedzy. Nikt nie pisze o tym by przy interfejsie z linią K. A w samochodzie jak jest osobne K i L to trzeba połaczyć (zewrzeć) te dwie linie razem.
No i w vag-com nic poza błedami nie można zrobić:( cienko. Nawet sondy sie nie sprawdzi czy działa prawidłowo.
[ Dodano: 2010-05-04, 20:56 ]
Udało sie połaczyć.
Wszystko tkwiło w wiedzy. Nikt nie pisze o tym by przy interfejsie z linią K. A w samochodzie jak jest osobne K i L to trzeba połaczyć (zewrzeć) te dwie linie razem.
No i w vag-com nic poza błedami nie można zrobić:( cienko. Nawet sondy sie nie sprawdzi czy działa prawidłowo.
Zastanawiałem się nad zakupem interfejsu i adaptera żeby móc zdiagnozować auto na laptopie. Na chwilę obecną muszę usunąć błąd air bag, nie wiadomo z jakich przyczyn się zaświeciła kontrolka. Ale tak czytam posty i się zastanawiam czy jest sens. Czy to prawda, że sterowniki w ABT nie dadzą chociażby podstawowych możliwości diagnostycznych i usunięcia błędów?
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Witam Jarewa. Potrzebuje twojej pomocy. Co masz na mysli zwarcie obu lin. tzn zewrzec te dwie linie w samochodzie jakims kablem i wtedy co kolejno?. POdlaczyc kabel interfejs tylko z lini K do zwartego kabla tj lini k i l. Mam taki zestaw i w nim jest koncowka kabla z pinami(nie w kostce)Jarewa pisze:
Wszystko tkwiło w wiedzy. Nikt nie pisze o tym by przy interfejsie z linią K. A w samochodzie jak jest osobne K i L to trzeba połaczyć (zewrzeć) te dwie linie razem.
http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl ... hmMTQxOA==
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jak masz taki zestaw to nie musisz kombinować bo kable widze 4, ja to pisałem wtedy jak ktoś posiadał nowszy bez lini L do A4 itd. wtedy interfejsy są okrojone czyli piny +,- i linia K wiec by zagadało ze starszymi bo jest taka możliwość o ile interfejs na maxie lub klon to wystarczyło połączyć w aucie linie K z L jako jedno i pod K
NO ja uzywam tych dwoch koncowek bialej i czarnej. I nie moge sie polaczyc wyskakuje okienko ze port OK ale interfejs 3 not ready. I nie mam pojecia jak to zrobic. Czyli mowisz ze podpiecie tym kablem powinno skutkowac. Czy nie zwierac do siebie tych kabelkow w samochodzie?? Programy ktorych uzywam polski vag 4.9 i2.5. Vag com 311 i 409 i 504. vcd release 15,7
Bo na przyklad ten na piny i kazdy kolor oznacza dana linie np:
zielony linie k
zolty linia L
czerwony 12 V
czarny GND
Bo na przyklad ten na piny i kazdy kolor oznacza dana linie np:
zielony linie k
zolty linia L
czerwony 12 V
czarny GND