Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABT] Interfejs i VAG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

[80 B4 ABT] Interfejs i VAG

Post autor: Jarewa » 03 maja 2010, 19:32

Mam pytanie posiadam interfejs samoróbka działała kiedyś, na starych programach.
Programy zgubiłem, ale mam nowsze vag 704.2 i vcds 908.2 przy teście portu nie wykrywają interfejsu. Ale LEDs test jest ok.

Czy te nowsze programy powinny działać z tym ecu?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 03 maja 2010, 19:59

Z ECU będą działały ale nie z każdym interfejsem, ja mam interfejs viaken i VCDS z nim nie działa.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 maja 2010, 20:28

Dodam że mam interfejs na układzie ST232. I w programie OBD tester widze co piszę.

[ Dodano: 2010-05-04, 20:56 ]
Udało sie połaczyć.

Wszystko tkwiło w wiedzy. Nikt nie pisze o tym by przy interfejsie z linią K. A w samochodzie jak jest osobne K i L to trzeba połaczyć (zewrzeć) te dwie linie razem.

No i w vag-com nic poza błedami nie można zrobić:( cienko. Nawet sondy sie nie sprawdzi czy działa prawidłowo.

KamilJ.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 29 maja 2011, 10:53
Lokalizacja: podlasie

Post autor: KamilJ. » 30 lis 2011, 12:13

Zastanawiałem się nad zakupem interfejsu i adaptera żeby móc zdiagnozować auto na laptopie. Na chwilę obecną muszę usunąć błąd air bag, nie wiadomo z jakich przyczyn się zaświeciła kontrolka. Ale tak czytam posty i się zastanawiam czy jest sens. Czy to prawda, że sterowniki w ABT nie dadzą chociażby podstawowych możliwości diagnostycznych i usunięcia błędów?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 30 lis 2011, 16:51

W abt po 92 da sie logowac grupy robić adaptacje jak i kasować błędy nie wiem kto głupot naopowiadał ze sie nie da. Kup najtanszy vag i program 3.11 i sie ciesz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 lis 2011, 18:06

Ja posiadam najtańszy jaki znalazłem na allegro i działa jak na razie ze wszystkimi autami grupy vag.
WRC is for boys.
Group B was for men.

adrianos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 24 maja 2016, 15:21

Post autor: adrianos » 17 wrz 2016, 19:44

Jarewa pisze:
Wszystko tkwiło w wiedzy. Nikt nie pisze o tym by przy interfejsie z linią K. A w samochodzie jak jest osobne K i L to trzeba połaczyć (zewrzeć) te dwie linie razem.
Witam Jarewa. Potrzebuje twojej pomocy. Co masz na mysli zwarcie obu lin. tzn zewrzec te dwie linie w samochodzie jakims kablem i wtedy co kolejno?. POdlaczyc kabel interfejs tylko z lini K do zwartego kabla tj lini k i l. Mam taki zestaw i w nim jest koncowka kabla z pinami(nie w kostce)



http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl ... hmMTQxOA==

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 wrz 2016, 19:57

Jak masz taki zestaw to nie musisz kombinować bo kable widze 4, ja to pisałem wtedy jak ktoś posiadał nowszy bez lini L do A4 itd. wtedy interfejsy są okrojone czyli piny +,- i linia K wiec by zagadało ze starszymi bo jest taka możliwość o ile interfejs na maxie lub klon to wystarczyło połączyć w aucie linie K z L jako jedno i pod K

adrianos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 24 maja 2016, 15:21

Post autor: adrianos » 17 wrz 2016, 20:06

NO ja uzywam tych dwoch koncowek bialej i czarnej. I nie moge sie polaczyc wyskakuje okienko ze port OK ale interfejs 3 not ready. I nie mam pojecia jak to zrobic. Czyli mowisz ze podpiecie tym kablem powinno skutkowac. Czy nie zwierac do siebie tych kabelkow w samochodzie?? Programy ktorych uzywam polski vag 4.9 i2.5. Vag com 311 i 409 i 504. vcd release 15,7

Bo na przyklad ten na piny i kazdy kolor oznacza dana linie np:
zielony linie k
zolty linia L
czerwony 12 V
czarny GND

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 wrz 2016, 20:43

Zobacz pierw czy interfejs usb ma przypisany port com 1-4

adrianos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 24 maja 2016, 15:21

Post autor: adrianos » 17 wrz 2016, 20:47

wlasnie mam. nawet mi pomagali panowie z viakena przez program laczacy sie z naszymi kompami i nic wyslali mi inny kabel i to samo. prad na k mam przy wlaczonym silniku 13.5. zasilanie tez jest bo swieci mi sie dioda

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga