Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Dziwny dźwięk podczas pracy silnika

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cezars
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 16 paź 2015, 08:09
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

[B4 1.9 1Z] Dziwny dźwięk podczas pracy silnika

Post autor: cezars » 15 wrz 2016, 16:29

Witajcie :)

Od kilku dni w moim samochodzie podczas normalnej jazdy ale także na postoju słychać taki dziwny dźwięk z chyba lewej strony komory silnika. Film poniżej to prezentuje. Polecam założyć słuchawki i wsłuchać się to można dobrze ten dźwięk usłyszeć.




Nadmieniam, że ów dźwięk powtarza się cyklicznie i sam już nie wiem co może go generować.

Ostatnio wymieniłem także wszystkie przewody podciśnienia itp. bo myślałem, że może tam być jakaś nieszczelność ale nic nie znalazłem.

Proszę o pomoc.

legendarny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: legendarny » 22 wrz 2016, 20:01

Dołączam się u mnie jest coś podobnego.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 wrz 2016, 14:46

Ja tam nic nie słyszę. Na zewnątrz coś słychać?

legendarny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: legendarny » 24 wrz 2016, 15:30

U mnie coś było słychać jak się wyszło z auta, zamknęło drzwi i stało przy nich. Dzisiaj mi strzelił wąż od oleju który idzie od chłodniczki do turbo, ten metalowy. Może to to było winowajcą. Zarzygało mi wszystko olejem, ale zdążyłem dojechać do domu zanim kontrolka zaczęła się stale świecić. Więc kolego radzę Ci sprawdzić ten wąż jeśli nie chcesz wymieniać oleju i filtra drugi raz przedwcześnie ;) U mnie było widać że ktoś go wcześniej pospawał, bo nowy z niemiec kosztuje 350zł

Awatar użytkownika
cezars
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 16 paź 2015, 08:09
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: cezars » 30 wrz 2016, 06:24

legendarny pisze:U mnie coś było słychać jak się wyszło z auta, zamknęło drzwi i stało przy nich. Dzisiaj mi strzelił wąż od oleju który idzie od chłodniczki do turbo, ten metalowy. Może to to było winowajcą. Zarzygało mi wszystko olejem, ale zdążyłem dojechać do domu zanim kontrolka zaczęła się stale świecić. Więc kolego radzę Ci sprawdzić ten wąż jeśli nie chcesz wymieniać oleju i filtra drugi raz przedwcześnie ;) U mnie było widać że ktoś go wcześniej pospawał, bo nowy z niemiec kosztuje 350zł
A masz może jakieś namiary na ten wąż w sieci aby się mu dokładniej przyjrzeć?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 wrz 2016, 19:34


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 wrz 2016, 19:58

legendarny pisze:Dzisiaj mi strzelił wąż od oleju który idzie od chłodniczki do turbo, ten metalowy.
Ten metalowy przewód nie pęka bez przyczyny ...mogę się założyć że nie było któregoś mocowania tego przewodu ...jedno jest zaraz przy nakrętce króćca dolotu ,a drugie przy ktróćcu wodnym z tyłu głowicy przy scianie grodziowej ,zwykła obejma z blaszki z gumową przekladką nie pozwalająca wpadac mu w wibracje .Brak trwałego zamocowania w jednym z tych dwóch miejsc ,zwykle kończy się pęknięciem tego przewodu .Z tej samej przyczyny,czyli wpadania w wibracje , pękają metalowe przewody z pompy wtryskowej do wtryskiwaczy ...brak klamerek spinających przewody i taki metalowy,zdawalo by się niezniszczany przewód ,pęknie wczesniej czy puzniej.Dlatego panowie radzę przyjrzeć się czy przewody są zamocowane tak jak to fabryka wymyśłiła i ewentualnie poprawić czy dołożyć to czego brakuje ,żeby potem nie było niespodzianek w postaci pęknietych przewodów

legendarny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: legendarny » 05 paź 2016, 19:33

U mnie po wyczyszczeniu okazało się że ten wężyk był już wcześniej spawany tuż nad chłodniczką oleju i to ten spaw puścił, kupiłem wężyk na szrocie jednak nie widzę nigdzie miejsca do której miałaby być przykręcona ta blaszka mocująca z tyłu głowicy. Można prosić jakieś zdjęcie, bo nigdzie mi to nie pasuje?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 paź 2016, 19:36

legendarny pisze:nie widzę nigdzie miejsca do której miałaby być przykręcona ta blaszka mocująca z tyłu głowicy
Nie ma tam żadnego specjanego miejsca .Obejma z blaszki z gumą w środku przykręcona do szpilki króćca wodnego
Ostatnio zmieniony 05 paź 2016, 19:38 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

legendarny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: legendarny » 05 paź 2016, 19:38

Obie obejmy mam bez gumy, może tak zostać, czy uciąć jakiś kawałek nawet z niepotrzebnego wężyka?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 paź 2016, 19:40

legendarny pisze:Obie obejmy mam bez gumy, może tak zostać
Raczej logiczne że ma się to nie "trzepać " ...a jak nie ma gumy to się "trzepie " ...podłuż tam kawałek wężyka żeby było ciasno

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl