[B4 1.9 1Z] Dziwny dźwięk podczas pracy silnika
[B4 1.9 1Z] Dziwny dźwięk podczas pracy silnika
Witajcie
Od kilku dni w moim samochodzie podczas normalnej jazdy ale także na postoju słychać taki dziwny dźwięk z chyba lewej strony komory silnika. Film poniżej to prezentuje. Polecam założyć słuchawki i wsłuchać się to można dobrze ten dźwięk usłyszeć.
Nadmieniam, że ów dźwięk powtarza się cyklicznie i sam już nie wiem co może go generować.
Ostatnio wymieniłem także wszystkie przewody podciśnienia itp. bo myślałem, że może tam być jakaś nieszczelność ale nic nie znalazłem.
Proszę o pomoc.
Od kilku dni w moim samochodzie podczas normalnej jazdy ale także na postoju słychać taki dziwny dźwięk z chyba lewej strony komory silnika. Film poniżej to prezentuje. Polecam założyć słuchawki i wsłuchać się to można dobrze ten dźwięk usłyszeć.
Nadmieniam, że ów dźwięk powtarza się cyklicznie i sam już nie wiem co może go generować.
Ostatnio wymieniłem także wszystkie przewody podciśnienia itp. bo myślałem, że może tam być jakaś nieszczelność ale nic nie znalazłem.
Proszę o pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
- Lokalizacja: Jarosław
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
- Lokalizacja: Jarosław
U mnie coś było słychać jak się wyszło z auta, zamknęło drzwi i stało przy nich. Dzisiaj mi strzelił wąż od oleju który idzie od chłodniczki do turbo, ten metalowy. Może to to było winowajcą. Zarzygało mi wszystko olejem, ale zdążyłem dojechać do domu zanim kontrolka zaczęła się stale świecić. Więc kolego radzę Ci sprawdzić ten wąż jeśli nie chcesz wymieniać oleju i filtra drugi raz przedwcześnie U mnie było widać że ktoś go wcześniej pospawał, bo nowy z niemiec kosztuje 350zł
A masz może jakieś namiary na ten wąż w sieci aby się mu dokładniej przyjrzeć?legendarny pisze:U mnie coś było słychać jak się wyszło z auta, zamknęło drzwi i stało przy nich. Dzisiaj mi strzelił wąż od oleju który idzie od chłodniczki do turbo, ten metalowy. Może to to było winowajcą. Zarzygało mi wszystko olejem, ale zdążyłem dojechać do domu zanim kontrolka zaczęła się stale świecić. Więc kolego radzę Ci sprawdzić ten wąż jeśli nie chcesz wymieniać oleju i filtra drugi raz przedwcześnie U mnie było widać że ktoś go wcześniej pospawał, bo nowy z niemiec kosztuje 350zł
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ten metalowy przewód nie pęka bez przyczyny ...mogę się założyć że nie było któregoś mocowania tego przewodu ...jedno jest zaraz przy nakrętce króćca dolotu ,a drugie przy ktróćcu wodnym z tyłu głowicy przy scianie grodziowej ,zwykła obejma z blaszki z gumową przekladką nie pozwalająca wpadac mu w wibracje .Brak trwałego zamocowania w jednym z tych dwóch miejsc ,zwykle kończy się pęknięciem tego przewodu .Z tej samej przyczyny,czyli wpadania w wibracje , pękają metalowe przewody z pompy wtryskowej do wtryskiwaczy ...brak klamerek spinających przewody i taki metalowy,zdawalo by się niezniszczany przewód ,pęknie wczesniej czy puzniej.Dlatego panowie radzę przyjrzeć się czy przewody są zamocowane tak jak to fabryka wymyśłiła i ewentualnie poprawić czy dołożyć to czego brakuje ,żeby potem nie było niespodzianek w postaci pęknietych przewodówlegendarny pisze:Dzisiaj mi strzelił wąż od oleju który idzie od chłodniczki do turbo, ten metalowy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
- Lokalizacja: Jarosław
U mnie po wyczyszczeniu okazało się że ten wężyk był już wcześniej spawany tuż nad chłodniczką oleju i to ten spaw puścił, kupiłem wężyk na szrocie jednak nie widzę nigdzie miejsca do której miałaby być przykręcona ta blaszka mocująca z tyłu głowicy. Można prosić jakieś zdjęcie, bo nigdzie mi to nie pasuje?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma tam żadnego specjanego miejsca .Obejma z blaszki z gumą w środku przykręcona do szpilki króćca wodnegolegendarny pisze:nie widzę nigdzie miejsca do której miałaby być przykręcona ta blaszka mocująca z tyłu głowicy
Ostatnio zmieniony 05 paź 2016, 19:38 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
- Lokalizacja: Jarosław