[B4 2.8 AAH] Problem z benzyna
[B4 2.8 AAH] Problem z benzyna
Witam .Mam problem tego typu....Po odpaleniu rano (pali na dotyk) silnik pracuje ok 30sek normalnie po tym czasie zaczyna zamulac przebierac pracuje jakby na 2 cylindry(zero mocy,trudno ruszyć z miejsca),a jak rusze to tocze sie z ledwościa,czuc zapach benzyny tak jakby go zalewało.Na LPG działa idealnie.Co było robione. wymiana- Pompa paliwa ,Filtr ,regulator cisnienia,pomiar cisnienia paliwaiana( 5bar),podmienione wtryski,czujnik tempertury biały,moduł zapłonu.pływomierz. Po podłaczeniu do vag bład sondy,przerwa w obwodzie wtryskiwacza.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tylko przy gazie na mikserze zawsze będzie miał błąd sondy po chwili pracy silnika na gazie.pEndrju pisze:witam, zmień wadliwą sondę i po kłopocie
Trzeba by było pojeździć na benzynie (ale jak kulawo chodzi to błąd rzuci nawet jeśli sonda sprawna) albo całkiem odłączyć sondę aby sprawdzić jak wtedy będzie jeździć.
No iii wtyczki podpięte...zero poprawy Po tym zabiegu ciężko odpalić ,a jak już załapie idzie jak traktor i czuć zapach benzyny. Może to wina Halla albo czujnika położenia wału ,albo sonda ... ????? Ja już wysiadam,co Wy koledzy myślicie na ten temat?? .Dodam jeszcze że po przełączeniu na gaz idzie równiutko .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jeśli dobrze chodzi na gazie to czujniki wału i wałka powinny być OK, bo też zapłon też jest z tych czujników.
Można by posprawdzać na oscyloskopie czy nawet kontrolką sygnały na wtryskiwaczach. Może coś w ECU się zwarło i otworzyło wtryskiwacze cały czas.
Zobacz mirnikiem jakie masz napięcie na pinie 1 przepływomierza (podłączona kostka) na wolnych powinno być około 1,5V a przy 3000 2,9V.
Można by posprawdzać na oscyloskopie czy nawet kontrolką sygnały na wtryskiwaczach. Może coś w ECU się zwarło i otworzyło wtryskiwacze cały czas.
Zobacz mirnikiem jakie masz napięcie na pinie 1 przepływomierza (podłączona kostka) na wolnych powinno być około 1,5V a przy 3000 2,9V.
Zamykam temat 😊 sprawcą całego zamieszania była wadliwie działająca sonda.Po wymianie auto chodzi jak szwajcarski zegarek 😉 Ciekawi mnie tylko to że pomiary tej sondy nie wskazywały na jej uszkodzenie , no i samochód zaraz po odpaleniu na zimnym silniku chodził jak traktor,a odczyty z sond zaczynają sie od jakiejś tam temperatury...a tu na zimnym takie objawy 👀 ,i co tu myśleć ???