[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
Logow nie mam, ale mam wykres z hamowni.
1z
Pompa 11mm fala afn. Wtryski 216. FMIC Turbo gt1549s z mniejszym kolem kompresji -34,7mm/49mm 150KM i 340Nm soft bezdymny
www.fotem.pl/data/5afec598705e2cec862be66a8e57.jpg
1z
Pompa 11mm fala afn. Wtryski 216. FMIC Turbo gt1549s z mniejszym kolem kompresji -34,7mm/49mm 150KM i 340Nm soft bezdymny
www.fotem.pl/data/5afec598705e2cec862be66a8e57.jpg
To prawda ze wynik nie jest wysoki jesli chodzi o same liczby, ale jest pare różnic jesli juz porównywać miałeś pomiar robiony przy 8'C a tu 25'C do tego u Ciebie tuner budowal mocną górę i moc masz przy naprawdę wysokich obrotach tu o 1kobr. Niżej - kwestia programu i jeszcze fakt taki ze to turbo z trochę mniejszą stroną zimną.
miałem robiony pomiar przy niżesz temp ale i tak był fmic wiec to wielkiego znaczenia nie ma . Mocna góra była bo auto było robione pod moje upodobania czyli pałowanie do odcięcia (polecam na sprinty), niestety toledo już nia ma bo po poważnej awarii auto rozebrałem na części .
Ciekawostką jest że jak przyjechałem na program to auto na doładowaniu 1.25bara wypluło 160 koni i 380NM (dymnie), ale kazałem moment zdjąć a górę poprawić , no i zrobić tak żeby nie kopcił.
Ciekawostką jest że jak przyjechałem na program to auto na doładowaniu 1.25bara wypluło 160 koni i 380NM (dymnie), ale kazałem moment zdjąć a górę poprawić , no i zrobić tak żeby nie kopcił.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
karol121, Nie wiem, na pewno nie ma sensu wychodzić ponad 1.6Bar, ale jeśli masz Map sensor ogarniający więcej jak 1.5Bar doładowania to 1.5-1-55można dać, ważne żeby przy wyższych obr. zmniejszyć minimalnie ciśnienie.
Ja latam na 1.3 na stałym doładowaniu ale mam taki n75 że trochę nie ogarnia over boostu i czasem chwilowo wskakuje 1.7bar ( na innym n75 jest normalnie bo 1.4 i później trzyma 1.3)
Ja latam na 1.3 na stałym doładowaniu ale mam taki n75 że trochę nie ogarnia over boostu i czasem chwilowo wskakuje 1.7bar ( na innym n75 jest normalnie bo 1.4 i później trzyma 1.3)
Turbo założone jednak teraz zamiennik kata wali o podłogę.....
Najpierw rozwiercę miejsca na szpilki w portkach - jeśli to nic nie da to trzeba będzie pozbyć się tego zamiennika kata.
Turbo jest bardzo słyszalne w środku jak i na zewnątrz auta (głośno świszczy) - co do osiągów to sprawdzę jak zrobię ten walący wydech - bo się jechać nie da....
Najpierw rozwiercę miejsca na szpilki w portkach - jeśli to nic nie da to trzeba będzie pozbyć się tego zamiennika kata.
Turbo jest bardzo słyszalne w środku jak i na zewnątrz auta (głośno świszczy) - co do osiągów to sprawdzę jak zrobię ten walący wydech - bo się jechać nie da....