[2.0 ABK 94r]demontaz czujnika halla
[2.0 ABK 94r]demontaz czujnika halla
czy zeby wymienic czujnik HALLA tzeba wyciagnac caly aparat zaplonowy ???
cz moze da sie jakos bez demontazu ??
próbowałem ale chyba bez wyjecia aparatu sie nie da tylko czy po wlozeniu go zpowrotem konieczne bedzie ustawienie zapłonu
poradzcie cos bo niunia stoji juz 3 dni :!:
[ Dodano: 2007-07-17, 20:33 ]
dowiedziedziałem sie ze jednak trzeba wyjac aparat i ustawic zaplon
pytanie jak ustawic zaplon czy moze lepiej do fachowca?
cz moze da sie jakos bez demontazu ??
próbowałem ale chyba bez wyjecia aparatu sie nie da tylko czy po wlozeniu go zpowrotem konieczne bedzie ustawienie zapłonu
poradzcie cos bo niunia stoji juz 3 dni :!:
[ Dodano: 2007-07-17, 20:33 ]
dowiedziedziałem sie ze jednak trzeba wyjac aparat i ustawic zaplon
pytanie jak ustawic zaplon czy moze lepiej do fachowca?
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
185złromeo pisze:a wogóle to drogi jest ten czujnik???
[ Dodano: 2010-07-19, 16:51 ]
Kolego, jak Ci się udało wybić ten klinik z tryba? Bo u mnie ciężko strasznie. Pukam w to i nie idzie, a boję się go zniszczyć.krychu pisze:Tu masz zdjecia, ja wyglada to po rozlozeniu, biedziesz wiedzial jak za to sie zabrac nic nie psujac.
Ja go przewiercilem mniejszym wiertelkiem, a nastepnie wybilem. Na miejsce tego klina wbilem srube m6 i skrucilem ja z dwoch stron. Wazne zeby nie wbijac nita aluminiowego bo go zetnie .
Ostatnio zmieniony 22 maja 2011, 09:35 przez krychu, łącznie zmieniany 2 razy.
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
w swoim aparacie tez musialem przewiercic klin i resztki wybic nie ma sily by go wybic fabryka to fabryka .oczywiscie czujnk boscha koszt 139 zł klin podkladki itp w komplecie.
co do zaplonu to jest mozliwosc by byl w poprzednim polozeniu ale trzeba sie troche pobawic i dobrze zaznaczyc na obudowie jak i w srodku na tym co palec jest osadzony
co do zaplonu to jest mozliwosc by byl w poprzednim polozeniu ale trzeba sie troche pobawic i dobrze zaznaczyc na obudowie jak i w srodku na tym co palec jest osadzony
Witam odgrzewam temat. 2.0E ABK padł mi hall, wymieniłem go na używany z innego aparatu VW, inny wieniec zębaty i obudowa na dole ale nr czujnika ten sam wszystko, wybiłem klin przełożyłem czujnik, śmigało tydzień. Objaw ten sam zatem znów to samo.
Moje pytania:
1. Czemu padł hall? Coś w instalacji siedzi?
2. Kupiłem cały aparat zapłonowy ale z ABT, niby takie samo ale:
Tak wygląda hall ABK:
http://allegro.pl/nowy-czujnik-halla-au ... 14791.html
A tak ABT:
http://allegro.pl/czujnik-halla-zaplonu ... 85918.html
ABT ma taki element naprzeciw czujnika, będzie pasować czy muszę sprzedać i kupić aparat/czujnik z ABK?
3. Mam już trzy aparaty: swój zepsuty, z VW dawcy czujnika, z ABT. W każdym jest luz góra dół, czy tu nie powinno się dawać podkładek dystansowych?
https://zapodaj.net/8b4f021bd78bb.jpg.html
Nie piszcie proszę że to wyrobione tuleje bo nic nie lata na boki lecz to są ruchy góra dół.
Moje pytania:
1. Czemu padł hall? Coś w instalacji siedzi?
2. Kupiłem cały aparat zapłonowy ale z ABT, niby takie samo ale:
Tak wygląda hall ABK:
http://allegro.pl/nowy-czujnik-halla-au ... 14791.html
A tak ABT:
http://allegro.pl/czujnik-halla-zaplonu ... 85918.html
ABT ma taki element naprzeciw czujnika, będzie pasować czy muszę sprzedać i kupić aparat/czujnik z ABK?
3. Mam już trzy aparaty: swój zepsuty, z VW dawcy czujnika, z ABT. W każdym jest luz góra dół, czy tu nie powinno się dawać podkładek dystansowych?
https://zapodaj.net/8b4f021bd78bb.jpg.html
Nie piszcie proszę że to wyrobione tuleje bo nic nie lata na boki lecz to są ruchy góra dół.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
Po czym wnioskujesz że padł ci Hall?
Aparaty ABT/ABK są zamienne. Sam dostałem kompletny aparat od znajomego, w którym jest czujnik niby od ABT a jeździło to właśnie w ABK (a dostałem bo zostało mu się to po rozbitym aucie). I sam na tym długi czas jeździłem, bo myślałem że i u mnie Hall się skończył w oryginalnym aparacie... Pewnie w fabryce kładli co akurat pod ręką mieli
Aparaty ABT/ABK są zamienne. Sam dostałem kompletny aparat od znajomego, w którym jest czujnik niby od ABT a jeździło to właśnie w ABK (a dostałem bo zostało mu się to po rozbitym aucie). I sam na tym długi czas jeździłem, bo myślałem że i u mnie Hall się skończył w oryginalnym aparacie... Pewnie w fabryce kładli co akurat pod ręką mieli
Pierwszy raz miałem objaw taki: 0 iskry, ale raz na kilkanaście prób po przekręceniu zapłonu pojawiła się iskra na sekundę. Cewkę podmieniłem do innego wozu i chodziła, po naprawie to samo. Poza tym palec i kopółka podmieniane, nawet nowe i nic.
Nie pisać że to przewody czy świece bo to jest ok. Tak, świece nówki paręset km kable zmienione w ostatnim serwisie 15 000km temu.
Teraz identyczne objawy.
Zastanawia mnie czemu padł ponownie, usłyszałem takie cyk i już nie odpalił. W obu przypadkach po postoju.
Nie pisać że to przewody czy świece bo to jest ok. Tak, świece nówki paręset km kable zmienione w ostatnim serwisie 15 000km temu.
Teraz identyczne objawy.
Zastanawia mnie czemu padł ponownie, usłyszałem takie cyk i już nie odpalił. W obu przypadkach po postoju.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek