Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 AAD] Brak zasilania pompy paliwa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dlugilbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 05 cze 2015, 23:38

[B3 2.0 AAD] Brak zasilania pompy paliwa

Post autor: dlugilbn » 19 paź 2016, 23:52

Mam następujący problem ze swoją b3.Wymieniłem w niej kostkę stacyjki bo stara pękła i nie można było zakręcić rozrusznikiem.Wsadziłem nową kostkę(zamiennik KRAFT),przekręcam kluczyk,kontrolki się palą,rozrusznik kręci ale pompa milczy.Nie jest to wina pompy bo pompa po podpięciu na krótko działa.Może to być wina tej kostki? Nie mam starej kostki bo bym sprawdził czy na starej jest to samo.Spróbował bym na krótko połączyć piny po wyjęciu kostki ale nie wiem które,może ktoś z was wie które piny trzeba połączyć żeby sprawdzić czy to wina kostki.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 paź 2016, 08:29

dlugilbn, może być to kostka lub przekaźnik pompy paliwa.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 paź 2016, 09:43

Nie ma oddzielnego wyjścia na pompę paliwa z kostki. Jest jedno wyjście 15 czyli plus po zapłonie, które zasila wszystkie rzeczy potrzebne do odpalenia silnika (ECU, zasilanie przekaźnika pompki paliwa, cewkę zapłonową). Zasila też liczniki, więc jeśli kontrolki się palą to pompka powinna starować.

Awatar użytkownika
dlugilbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 05 cze 2015, 23:38

Post autor: dlugilbn » 20 paź 2016, 10:17

Kontrolki się palą,rozrusznik kręci.
Jeszcze jedna sprawa.Pompa to jakiś zamiennik i nie wpina się do niej kostki tak jak miałem w innym b3 tylko kabel zarobiony,podkładka i nakrętka.Jeżeli pomyliłem bieguny( bo szczerze nie pamiętam czy masa to brązowy kabel czy zielony) to mogłem spalić tym sposobem przekaźnik? Sory za może głupie pytania ale elektryka to dla mnie ciemna masa bezradny_

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 paź 2016, 11:11

dlugilbn pisze:Jeżeli pomyliłem bieguny( bo szczerze nie pamiętam czy masa to brązowy kabel czy zielony) to mogłem spalić tym sposobem przekaźnik?
Nie, od tego masz bezpiecznik ale jego nawet odwrotnie podłączona pompa nie powinna spalić.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 paź 2016, 11:35

dlugilbn, z tego co pamiętam to tam są 2 średnice i chyba nie da się inaczej założyć

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 paź 2016, 15:53

Sprawdź bezpiecznik nr 13 bo może jak podłączałeś pompkę to gdzieś zrobiłeś zwarcie i spaliłeś go.

Awatar użytkownika
dlugilbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 05 cze 2015, 23:38

Post autor: dlugilbn » 20 paź 2016, 21:13

Przyczyną był banał czyli bezpiecznik,nie wiem czego o nim nie pomyślałem.Podpiąłem pompę,kostkę,wymieniłem bezpiecznik i przed chwilą odpaliła z pierwszego rotfl a myślałem,że już nigdy jej nie uruchomię bez pomocy mechanika.Wystarczyło dokładne uszczelnienie dolotu,w przyszłości zakup nowej gumy dolotu.

Dzięki wszystkim za pomoc okok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl