Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 tdi] świece żarowe nie grzeją pomocy!

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 20 paź 2016, 17:27

u mnie jest przekaźnik 208 a jak włożę 211 to od razu się załącza nawet jak mam kluczyki w kieszeni, ja nie mam problemu z rozruchem tylko z tym że świece nie grzeją, na razie zapala od strzała, dziwne z tym sterownikiem/przekaźnikiem 134 bo wyciągnięty został z auta które znam od początku i na pewno nikt w nim instalacji nie przerabiał

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 paź 2016, 19:48

Fazziu pisze:u mnie jest przekaźnik 208
W takim razie masz coś namieszane ,bo przekaznik 208 nigdy nie wystepował w audi 80 tdi ,jako przekaznik grzania świec
Fazziu pisze:jak włożę 211 to od razu się załącza nawet jak mam kluczyki w kieszeni
A to świadczy tylko o tym, że masz albo uszkodzony ten przekaznik ,albo coś namieszane w elektryce ,bo takie cuda normalnie nie występują

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 paź 2016, 19:53

MUNIOR pisze:bo przekaznik 208 nigdy nie wystepował w audi 80 tdi ,jako przekaznik grzania świec
jest to przekaźnik pompy paliwa w benzyniakach

Teoretycznie to to samo powinno być.

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 20 paź 2016, 20:07

PieterB pisze:Teoretycznie to to samo powinno być.
różnią się ilością nóżek 208 ma 4 a 211 tylko 3, po prostu w 208 cewka magnesu ma swoje nóżki a w 211 plus cewki jest brany ze styku który jest zwierany

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 20 paź 2016, 20:16

plus cewki jest brany ze styku który jest zwierany
Czyżby napewno?

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 20 paź 2016, 20:19

Piotrekdriver1 pisze:Czyżby napewno?
w 211 tak, bo przekaźnik jest sterowany masą

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 paź 2016, 20:22

Fazziu pisze:w 211 tak, bo przekaźnik jest sterowany masą
Zgadza sie ,sterowany jest masą podawaną z ECU ,przy odpowiednio niskiej temperaturze ,odczytywanej właśnie z niebieskiego czujnika ...i tak to wymyśliła fabryka w tym aucie ...skoro u ciebie jest inaczej ,to nie ma co przelewać z pustego w prózne ,bo masz po prostu "rzeżbę" która działa ,lub nie,tak jak to wydumał sobie autor tej "rzeżby " ;-)
Ostatnio zmieniony 20 paź 2016, 20:27 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 20 paź 2016, 20:26

O to przyda mi się ta wiedza bo mam w rodzinie 80 tdi i td ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 paź 2016, 20:28

Piotrekdriver1 pisze:O to przyda mi się ta wiedza bo mam w rodzinie 80 tdi i td ;-)
Do td ,ci się na ta wiedza na pewno nie przyda ,bo tam jest całkowicie inaczej niż w tdi ...nie mylić tych dwóch silników ,tdi i td to silniki z kompletnie innej bajki,wogóle do siebie nie podobne i całkowicie inaczej sterowane

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 27 paź 2016, 21:17

popełniłem błąd ktoś u mnie wsadził 202 a nie 208, ale to i tak nie zmienia faktu że jest coś skopcone

spamki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 21 lip 2015, 16:44
Lokalizacja: KWA

Post autor: spamki » 13 lip 2017, 19:19

Podepnę się, temat podobny. Wiecie co może palić blocho-bezpiecznik nr 22? Kilka dni temu zauważyłem, iż mam go przepalony. No ok. jest ciepło, świece są niepotrzebne, no ale problem ewidentnie jest. Tak profilaktycznie zwatowałem cienkim drucikiem (by nie przepalić drugiego blacho-bezpiecznika), przejechałem może 20km zaglądam drucik również przepaliło.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lip 2017, 20:00

W tdi świece żarowe nie grzeją w temp.powyżej 5 stopni.Nawet gdyby grzały z powodu uszkodzonego czujnika temp.to nie powinno palić blaszki-bezpiecznika .W twoim przypadku o ile kontrolka świec się nie pali ,to przyczyną będzie najprawdopodobniej jakieś zwarcie w obwodzie grzania świec ,pierwszy podejrzany to przekażnik swiec ,który wystarczy wyciągnąć i wtedy sprawdzić czy nadal pali bezpiecznik .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl