Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.0 ABT B4 + LPG] błąd 561 z vag co to takiego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 paź 2016, 20:57

A jakie masz obroty biegu jałowego? Jakby czujnik padł i chodził na ssaniu to by miał wyższe. Sprawdź miernikiem i na vagu jaką ten czujnik widzi temperaturę i po problemie.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 20 paź 2016, 21:15

Obroty w normie na vagu.A na obrotomierzu to różnie od jakiegoś czasu.

[ Dodano: 2016-10-20, 21:15 ]
Jutro sprawdze rezystancje czujnika niebieskiego.Jak się okaże dobry to gdzie dalej szukać?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 paź 2016, 21:21

Piotrekdriver1, tylko radził bym sprawdzić dobrze w całym zakresie temp.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 20 paź 2016, 21:33

Myślisz?czli odpalić i sprawdzać?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 paź 2016, 21:46

Piotrekdriver1 pisze:Myślisz?czli odpalić i sprawdzać?
no ja tak bym zrobił. ja swój gotowałem w wodzie wraz z termometrem od pieca CO tak bym wiedział jaka temp tam panuje i co wskazuje multimetr zapisywałem i potem sprawdziłem. Wtedy jeszcze nie miałem vaga.
Jak masz vaga to znacznie łatwiej odpalasz zimne auto i patrzysz jak temp rośnie i czy liniowo bez np przerw lub dziwnych wahań.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 paź 2016, 21:53

Przecież on ma LPG wiec ten błąd może powodować instalacja gazu albo emulator sondy.

A na bank czujnik nie ma nic z tym wspólnego, komputer zgłasza że nie może wyregulować zaadaptować składu mieszanki bo regulacja jest poza zakresem.

Więc rzekł bym że to standardowy błąd którego się nie pozbędzie.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 21 paź 2016, 08:17

Zrobie test.Skasuje błąd i pojeżdże na samej benzynie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 paź 2016, 08:36

Jarewa pisze:Przecież on ma LPG
o nie pisał nic o lpg i przeoczyliśmy ten fakt okok
Piotrekdriver1 pisze:Zrobie test.Skasuje błąd i pojeżdże na samej benzynie.
no nie zaszkodzi tym bardziej że nic nie kosztuje - może poza paroma litrami bp

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl