[B4 2.0 ABK] zaciski hamulcowe przód
[B4 2.0 ABK] zaciski hamulcowe przód
Wybaczcie jeśli temat sie powtarza ale zalezy mi na czasie a nie znalazłem na szybko odpowiedzi na moje pytanie. Do rzeczy.
Czy do tarcz 280 wentylowanych będą pasowac inne zaciski hamulcowe niż oryginalne od audi 80. Np od A4 B5 z tarczami 280 albo czego innego od VAG. Trudno znaleźć używkę do 80 w dobrym stanie więc łudzę się że łatwiej będzie z troche nowszymi modelami.
Czy do tarcz 280 wentylowanych będą pasowac inne zaciski hamulcowe niż oryginalne od audi 80. Np od A4 B5 z tarczami 280 albo czego innego od VAG. Trudno znaleźć używkę do 80 w dobrym stanie więc łudzę się że łatwiej będzie z troche nowszymi modelami.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2016, 19:04 przez philiph, łącznie zmieniany 1 raz.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
jestem wstanie to zrobić i nie na jakieś reperaturki tylko po prostu wydobyć te urwane. Tak robiłem nie raz. Nawet w B2 dorabiałem nierdzewne odpowietrzniki sobie. Fakt łepek był kwadratowy a nie sześciokątny. Możesz próbować spawać nakrętkę, rozwiercać ( tu ważna oś i głębokość ) podgrzać i w otwór wbić nasadkę imbusa lub torxa. Jak się nie boisz robić to niby i tak są do wyrzucenia. A jak nie proponuje znaleźć stacje demontażu pojazdów ( kasacje ) nie szroty itp bo ceny drogie. Nie mam w tym tygodniu czasu ale wiem że na " moim składzie " jakieś audiczki leżą.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
philiph, jak ci nie pasują użwyki prosto z auta to taki możesz se kupić http://allegro.pl/audi-80-90-100-zacisk ... 07436.html
ps i nie licz że takie zaciski wyjęte prosto z auta będą wyglądały na nówka sztuka one pracują w dość ciężkich warunkach i mają po sporo lat za sobą.
ps i nie licz że takie zaciski wyjęte prosto z auta będą wyglądały na nówka sztuka one pracują w dość ciężkich warunkach i mają po sporo lat za sobą.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
za 100 zł mozesz kupić kompletne zaciski z jarzmami.philiph pisze: Trudno znaleźć używkę do 80 w dobrym stanie
wiadomo, że dla własnego bezpieczeństwa i innych użytkowników dróg , oraz by nie powtarzać tej operacji za parę miesięcy , to kupujemy zestaw naprawczy z tłoczkami i regenerujemy zacisk , a jak chcesz by wyglądało estetycznie to możesz oddać do piaskowania i malowania proszkowego.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
ogólnie rzadko jest że na przednim zacisku ( nowszego typu ze starszych aut tj. na klucz aż 11 ) się urwie. Raczej ktoś je przeciągnął dokręcając. Ja składając układ hamulcowy smaruję gwinty wazeliną i nie dokręcam na chama. A co do tematu najpierw bym powalczył z tymi a później dopiero myślał o kupnie. Najlepsza opcja jak to mówię "charczący klucz" czyli spawarka, nakrętka m10 ( sześciokąt 17 ) i powinno puścić bo się nagrzeje ( oczywiście jak dobrze spaw złapie ) Jak boimy się spawania to jakiś palniczek i wbić w środek odpowietrznika imbus lub torx. Ostateczność wiercenie ale tu jest wymagana precyzja dość duża.