Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] remont silnika 2.0 abt

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 23 paź 2016, 22:56

Bo to jest loteria a gwarancje sprzedających to chwyt, nikt ci nie zwróci za wymianę silnika.

karol100a
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 08 lut 2015, 18:12
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT+lpg
Lokalizacja: Białobrzegi

Post autor: karol100a » 23 paź 2016, 22:59

No właśnie a wiąże z samochodem jakąś tam przyszłość więc chciałbym sumiennie doprowadzić go do ładu

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 paź 2016, 23:01

to na pewno, dlatego załatwienie silnika zleca się warsztatowi, który to robi, załatwi drożej, to na pewno, ale weźmie za to odpowiedzialność, ty się nie musisz znać na tym, czy kupujesz dobry silnik czy nie. Warsztat już powinien, a jeśłi kręci, to należy z niego zrezygnować.

[ Dodano: 2016-10-23, 23:01 ]
Z remontem jest podobnie, jeśli będzie kosztował 2 tysiące, to nie będzie to remont tylko odświeżenie silnika na kolejne, bo ja wiem, 50.000 km. MAX.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 23 paź 2016, 23:05

Mało warsztatów to zrobi tylko te co prowadzą złomowisko. A w razie problemów i tak nie wymienią będą naprawiać by jakoś to trochę przehulało.

karol100a
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 08 lut 2015, 18:12
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT+lpg
Lokalizacja: Białobrzegi

Post autor: karol100a » 23 paź 2016, 23:09

Leo pisze:to na pewno, dlatego załatwienie silnika zleca się warsztatowi, który to robi, załatwi drożej, to na pewno, ale weźmie za to odpowiedzialność, ty się nie musisz znać na tym, czy kupujesz dobry silnik czy nie. Warsztat już powinien, a jeśłi kręci, to należy z niego zrezygnować.

[ Dodano: 2016-10-23, 23:01 ]
Z remontem jest podobnie, jeśli będzie kosztował 2 tysiące, to nie będzie to remont tylko odświeżenie silnika na kolejne, bo ja wiem, 50.000 km. MAX.
no właśnie mi chodzi o namiary do ludzi NAPRAWDĘ ZNAJĄCYCH TE SILNIKI.
Aby się wypowiedzieli.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 paź 2016, 23:19

akurat ABT to nie jest silnik czarna magia. To najprostszy z możliwych czterocylindrowiec. Średnio ogarnięta małpa go zrobi. Tylko mówię - remont za 2 tysiące to nie remont. Wiesz, ile prawidłowy remont kosztuje ? Dlatego sugeruję kupno używanego silnika z gwarancją.

karol100a
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 08 lut 2015, 18:12
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT+lpg
Lokalizacja: Białobrzegi

Post autor: karol100a » 23 paź 2016, 23:27

Leo pisze:akurat ABT to nie jest silnik czarna magia. To najprostszy z możliwych czterocylindrowiec. Średnio ogarnięta małpa go zrobi. Tylko mówię - remont za 2 tysiące to nie remont. Wiesz, ile prawidłowy remont kosztuje ? Dlatego sugeruję kupno używanego silnika z gwarancją.
Gwarancja rozruchowa to nie gwarancja

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 paź 2016, 10:39

Leo pisze:Tylko mówię - remont za 2 tysiące to nie remont.
Ale zazwyczaj taki remont pomoże na skutki złej eksploatacji jak zasyfiony silnik, nieekstremalne przegrzanie wycieki płynów.
Jak silnik jest już mocno zużyty czy przytarty to nie ma co, ale to powinien ocienić ten kto rozbiera.

Jeszcze trzeba przekalkulować czy nie taniej wyjdzie dolewanie płynów przez zakładany okres używanie samochodu jeśli nie trzeba ich lać co 100-500km.
karol100a pisze:Rano jak się go odpala to słychać tak jakby tarcie przy kręceniu rozrusznikiem
Najpewniej rozrusznik hałasuje.

Pojeździj tym samochodem a nie już chcesz go naprawiać. Jeśli nikt nim nie jeździł bez oleju i płynów i silnik nie ma miliona przebiegu to uszczelnienie powinno wystarczyć.

Xingu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 06 mar 2016, 17:24

Post autor: Xingu » 21 gru 2016, 15:21

Pierścienie wymienione i jak narazie nie kopci jak smok w korku ale zobaczymy dalej.Po ilu tys km powinno się zmienić olej po wymianie pierścieni ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 gru 2016, 21:28

po 1000. a przez pierwsze 500 km nie przekraczaj 3000 rpm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl