Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Obrotomierz z TDi do TD? 1z mTDi

ODPOWIEDZ
Krzychu80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 01 lis 2016, 21:37

[B4 1.9 1Z] Obrotomierz z TDi do TD? 1z mTDi

Post autor: Krzychu80B4 » 01 lis 2016, 21:46

Witam posiadam 1z przerobiony na mechaniczną pompę i tu pojawia sie problem. Obroty były brane z pompy tak mi sie wydaje, nie mam nic podpiętego do silnika więc nie wiem. Mam tylko podpięty kabelek od zapłonu do solenoidu na pompie. Wiem że można podłączyć go za pomocą styku W na alternatorze przez potencjometr precyzyjny 20k który posiadam ale co dalej? jak i gdzie sie wpiąć w zegary? Było tu gdzieś wszystko opisane ale linki ze zdjęciami wygasły proszę o pomoc

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 lis 2016, 12:50

W 1Z obroty były z komputera który to czytał dane z czujnika położenia wału.

A kabel od obrotomierza jest zielono-niebieski idący na 22 pin żółtej kostki liczników. Masz go też w kostkach obok kolumny kierowniczej.
Kolejna sprawa to też mini-check (pin 2) w liczniku potrzebuje sygnału obrotów do zarządzania kontrolką ciśnienia oleju. Choć ktoś pisał że diesle nie miały dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.

Tutaj masz instrukcje przeróbki licznika:

Tylko pamiętaj że instrukcja dotyczy licznika VDO.

Krzychu80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 01 lis 2016, 21:37

Post autor: Krzychu80B4 » 02 lis 2016, 18:13

Czyli można powiedzieć że podpięcie czujnika położenia wału może rozwiązać sytuacje? teraz akurat nie mam jak tego zrobić ale spróbuje nim zajmę się zegarami

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 lis 2016, 20:47

Czyli można powiedzieć że podpięcie czujnika położenia wału może rozwiązać sytuacje?
Jak ECU wtrysku będzie podpięta to są szanse na to że zacznie wysyłać sygnał obrotów do licznika.

Krzychu80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 01 lis 2016, 21:37

Post autor: Krzychu80B4 » 02 lis 2016, 22:12

Wielkie dzięki, ECU mam niepodpięte, podpiąłem tylko kostkę od czujnika położenia wału i obrotomierz działa :] wielkie dzięki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl