[B4 1.9 1Z] Obrotomierz z TDi do TD? 1z mTDi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 01 lis 2016, 21:37
[B4 1.9 1Z] Obrotomierz z TDi do TD? 1z mTDi
Witam posiadam 1z przerobiony na mechaniczną pompę i tu pojawia sie problem. Obroty były brane z pompy tak mi sie wydaje, nie mam nic podpiętego do silnika więc nie wiem. Mam tylko podpięty kabelek od zapłonu do solenoidu na pompie. Wiem że można podłączyć go za pomocą styku W na alternatorze przez potencjometr precyzyjny 20k który posiadam ale co dalej? jak i gdzie sie wpiąć w zegary? Było tu gdzieś wszystko opisane ale linki ze zdjęciami wygasły proszę o pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W 1Z obroty były z komputera który to czytał dane z czujnika położenia wału.
A kabel od obrotomierza jest zielono-niebieski idący na 22 pin żółtej kostki liczników. Masz go też w kostkach obok kolumny kierowniczej.
Kolejna sprawa to też mini-check (pin 2) w liczniku potrzebuje sygnału obrotów do zarządzania kontrolką ciśnienia oleju. Choć ktoś pisał że diesle nie miały dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
Tutaj masz instrukcje przeróbki licznika:
Tylko pamiętaj że instrukcja dotyczy licznika VDO.
A kabel od obrotomierza jest zielono-niebieski idący na 22 pin żółtej kostki liczników. Masz go też w kostkach obok kolumny kierowniczej.
Kolejna sprawa to też mini-check (pin 2) w liczniku potrzebuje sygnału obrotów do zarządzania kontrolką ciśnienia oleju. Choć ktoś pisał że diesle nie miały dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
Tutaj masz instrukcje przeróbki licznika:
Tylko pamiętaj że instrukcja dotyczy licznika VDO.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 01 lis 2016, 21:37
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 01 lis 2016, 21:37