[B4 2.0 ABK] nie odpala
Tak, ja dotychczas również, ale akurat moje kable zapłonowe mają już te nakrętki w środku - pytanie, czy tak są zbudowane i przy wymianie świec trzeba je ściągać z nowych, czy dotychczasowe nakrętki zostały w starych przewodach?Dynia1990 pisze:Hmm, teraz to zgłupiałem, ale wydaje mi się, że zakładałem świece razem z tymi nakrętkami Niech ktoś to jeszcze potwierdzi ;P
[ Dodano: 2016-09-30, 13:02 ]
Jest z gwintem. Pytanie jak to odkręcić, żeby nie uszkodzić świecy?maciek889 pisze:Jeśli to nakrętka którą da się odkręcić to od góry powinieneś widzieć czubek z gwintem. Jeśli "czubek" jest jednolity to go nie odkręcisz.
Świecę wsadzić w imadło i delikatnie odkręcać kombinerkami?
[B4 2.0 ABK] Silnik zgasł i nie chciał odpalić /problemy z o
Witam klubowiczów
Mam problem dziś odpaliłem auto i poczekałem aż się rozgrzeje i przeskoczy na gaz, silnik juz pracował na lpg jakieś 3 min po czym zgasł i nie chciał odpalić Postawiliśmy ze pchniemy i odpalił przy 4 próbie.
Co może być winą takiego zachowania?
Dodam że od jakiegoś czasu raz zapala od strzała a raz za 2-3 razem.
I jeszcze że raz mi silnik podczas jazdy jakby zgasł, szarpał mocno i obroty spadły na 0 po czym odrazu wyskoczyło i było ok
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Mam problem dziś odpaliłem auto i poczekałem aż się rozgrzeje i przeskoczy na gaz, silnik juz pracował na lpg jakieś 3 min po czym zgasł i nie chciał odpalić Postawiliśmy ze pchniemy i odpalił przy 4 próbie.
Co może być winą takiego zachowania?
Dodam że od jakiegoś czasu raz zapala od strzała a raz za 2-3 razem.
I jeszcze że raz mi silnik podczas jazdy jakby zgasł, szarpał mocno i obroty spadły na 0 po czym odrazu wyskoczyło i było ok
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Najlepiej diagnozować jak już zgaśnie: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
A tak można tylko na ślepo wymieniać części.
Może być cewka, może być czujnik halla, może być słynny przekaźnik 30. Może być problem z podawaniem paliwa.
A tak można tylko na ślepo wymieniać części.
Może być cewka, może być czujnik halla, może być słynny przekaźnik 30. Może być problem z podawaniem paliwa.
Panowie dziś podczas wyprzedzania auto mi wariowało, mocno szarpało i zwolniło, przy tym obrotomierz spadał na 0 po czym wskakiwał na obroty, aż się wystaszyłem bo było to niebezpieczne
A może to wina lpg bo mi sporo go ubyło i w korku czuć gazem
A tak przy okazji ile palą wasze niunie? Lpg i Pb?
Pozdrawiam
I czekam na pomoc
A może to wina lpg bo mi sporo go ubyło i w korku czuć gazem
A tak przy okazji ile palą wasze niunie? Lpg i Pb?
Pozdrawiam
I czekam na pomoc
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Daniel080, Maciek podpowiedział co jest przyczyną i moim zdaniem od tego trzeba by zacząć.
a to trzeba sprawdzić skąd i dlaczego czuć - jaka instalacja napisz. Bo jak masz zwykły gaz i problemy z hallem a co za tym idzie iskra to nie radził bym jeździć po jak pieprznie to będzie płacz i zgrzytanie zębów bo przepływka to droga sprawa.Daniel080 pisze:A może to wina lpg bo mi sporo go ubyło i w korku czuć gazem
do tego masz odpowiedni temat więc tam radzę poczytać!Daniel080 pisze:A tak przy okazji ile palą wasze niunie? Lpg i Pb?
Witam
Podepnę się pod temat, bo też dotyczy mojej furki.
Audi 80 2.0 ABK z LPG i immo.
Z audicą przez pół roku nie miałem żadnych problemów, ostatnio podczas przejeżdżania przez kałużę, stracił moc, musiałem pompować pedałem gazu by gdziekolwiek zjechać, lecz nie gasł, zszedł do jałowych i trzymał. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jeździła dalej jak by nigdy nic. Sytuacja powtórzyła się dzień później, również odpalenie ponowne zdało egzamin. Dziś nie mogłem jej parę razy odpalić. Na zimnym odpaliła bez problemu, potem na lekko ciepłym odpalała, i zaraz gasła, brak reakcji na pedał gazu, odpaliła dopiero po 3 próbie (ani razu nie dodawałem gazu przy odpalaniu). Kontrolka immo gasi się za każdym razem. Póki co nie mogę spróbować odpalić na gazie, nie mam włączonego trybu awaryjnego, w poniedziałek będę miał włączoną opcję.
Mam wrażenie, że blokuje go jakaś elektronika, jak odpali, działa normalnie w każdym zakresie obrotów. A jak odpali się by zgasnąć jest nie wrażliwy na pedał gazu.
Na początku stawiałem na immo, lecz wydaje mi się, że gdyby coś było nie tak, to kontrolka z immo powinna się świecić. Spróbuję pojeździć używając zapasowego kluczyka.
Podepnę się pod temat, bo też dotyczy mojej furki.
Audi 80 2.0 ABK z LPG i immo.
Z audicą przez pół roku nie miałem żadnych problemów, ostatnio podczas przejeżdżania przez kałużę, stracił moc, musiałem pompować pedałem gazu by gdziekolwiek zjechać, lecz nie gasł, zszedł do jałowych i trzymał. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jeździła dalej jak by nigdy nic. Sytuacja powtórzyła się dzień później, również odpalenie ponowne zdało egzamin. Dziś nie mogłem jej parę razy odpalić. Na zimnym odpaliła bez problemu, potem na lekko ciepłym odpalała, i zaraz gasła, brak reakcji na pedał gazu, odpaliła dopiero po 3 próbie (ani razu nie dodawałem gazu przy odpalaniu). Kontrolka immo gasi się za każdym razem. Póki co nie mogę spróbować odpalić na gazie, nie mam włączonego trybu awaryjnego, w poniedziałek będę miał włączoną opcję.
Mam wrażenie, że blokuje go jakaś elektronika, jak odpali, działa normalnie w każdym zakresie obrotów. A jak odpali się by zgasnąć jest nie wrażliwy na pedał gazu.
Na początku stawiałem na immo, lecz wydaje mi się, że gdyby coś było nie tak, to kontrolka z immo powinna się świecić. Spróbuję pojeździć używając zapasowego kluczyka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Sprawdź czy przewody od sondy lambda nie są gdzieś przetarte i odsłonięte. Albo sam sonda czy nie jest już stara.forfiter pisze:ostatnio podczas przejeżdżania przez kałużę, stracił moc, musiałem pompować pedałem gazu by gdziekolwiek zjechać,
Albo odłącz wtyczkę sondy przy aparacie i zewrzyj wejście w kierunku wiązki z masą i znów przejedź kilka razy po wodzie.