[B4 2.0 ABK] przepustnica? skacza obroty, po wymianie dodatk
[B4 2.0 ABK] przepustnica? skacza obroty, po wymianie dodatk
Witam od bardzo dlugiego czasu mam problem z obrotami na zimnym silniku na PB. Wymienialem czesci lub podmienialem z kolega, ktory tez ma ABK , juz wszystko chyba i dalej to samo. Byly to przekaznik 30, kable, swiece, silniczek krokowy, przeplywomierz, czujnik temp.,...
Teraz kupiłem uzywana przepustnice i doszlo szarpanie. Czy trzeba zaplon ustawiac pod ta przepustnice ? czy zrypana ona jest?
tu filmik https://youtu.be/s2TPJEETtVc
Teraz kupiłem uzywana przepustnice i doszlo szarpanie. Czy trzeba zaplon ustawiac pod ta przepustnice ? czy zrypana ona jest?
tu filmik https://youtu.be/s2TPJEETtVc
Witam kurcze nie powiadomilo mnie na mejlu o nowym wpisie...
Problem mam od zakupu tego auta czyli 2-3lata, taki że faluja obroty ponizej normy(900x obr.), wczesniej to mialem tak ze az lampy przygasaly.Dodalem filmik. Latem praktycznie nie odczuwam bo auto nagrzane od slonca i problem nie wystepuje albo na krotko a zima to roznie, na poczatku sie powkurzam a pozniej przelacze na gaz i jest dobrze.
Dodam ze auto jest z gazem manualnym 1wszej generacji pewnie
Adaptacji sie nie robi na ABK z tego co wiem
.
Pojechalem do goscia gdzie kupilem przepustnice bo mam 40km do Namyslowa a tam gosc tylko audi szrotuje. Wymienilem na inna przepustnice, zalozyłem i jezdzi jakby "gładziej" mam wrazenie ze teraz jest wieksza predkosc na nizszych obrotach, nie szarpie juz ale dalej faluja obroty juz nie tak mocno tylko delikatnie ale za to nie zawsze odpali za pierwszym razem
Zastanawiam sie jeszcze na listwa wtryskowa czy wtryskiem rozruchowym
Problem mam od zakupu tego auta czyli 2-3lata, taki że faluja obroty ponizej normy(900x obr.), wczesniej to mialem tak ze az lampy przygasaly.Dodalem filmik. Latem praktycznie nie odczuwam bo auto nagrzane od slonca i problem nie wystepuje albo na krotko a zima to roznie, na poczatku sie powkurzam a pozniej przelacze na gaz i jest dobrze.
Dodam ze auto jest z gazem manualnym 1wszej generacji pewnie
Adaptacji sie nie robi na ABK z tego co wiem
.
Pojechalem do goscia gdzie kupilem przepustnice bo mam 40km do Namyslowa a tam gosc tylko audi szrotuje. Wymienilem na inna przepustnice, zalozyłem i jezdzi jakby "gładziej" mam wrazenie ze teraz jest wieksza predkosc na nizszych obrotach, nie szarpie juz ale dalej faluja obroty juz nie tak mocno tylko delikatnie ale za to nie zawsze odpali za pierwszym razem
Zastanawiam sie jeszcze na listwa wtryskowa czy wtryskiem rozruchowym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
No tak wymiana przepustnicy zmieniła fizycznie koła zębate w skrzyni biegów na inne.subik pisze:mam wrazenie ze teraz jest wieksza predkosc na nizszych obrotach
A jak falują na benzynie to zainteresuj się przepływomierzem szczególnie jak masz zwykły gaz. Nawet bez vaga sprawdź jakie masz napięcie na 2gim pinie wtyczki na wolnych obrotach. Powinno być w okolicy 0,8-1,2V.
Maciek nie wiem moze lepszy ciag ma, inaczej powietrze podaje? nie znam sie az tak
Przeplywomierz zaraz po zakupie auta wymienialem bo szarpalo czasem autem a jakis czas temu podmienialem z kolega przeplywomierz z obudowa filtra i nic nie dalo
czytalem na forum ze w ABT tylko sie adaptacje robi .... to juz sam nie wiem, mam auto z 92roku
Zaplon moze poprawic trzeba?
nowy wtrysk rozruchowy nic nie da?
Czy zostajecie na adaptacji? jakies linki jak to sie robi mozna prosic?
Jeszcze własnie czytam b4-20-abk-male-kompendium-na-temat-abk i jest tam o czujniku spalania stukowego, od jakiegos czasu dzwoni wlasnie gdzies na granicy 2000? obrotow chyba, ale jak auto stoi i przygazuje to nie ma tego...
az mi sie odechciewa tego samochodu ;/ a szkoda go bo robilem remont silnika 2lata temu i oleju nic nie bierze. Moze znacie koogos dobrego fachowca z woj Dolnoslaskiego lub Opolskiego. Jestem z Okolic Wroclawia
Przeplywomierz zaraz po zakupie auta wymienialem bo szarpalo czasem autem a jakis czas temu podmienialem z kolega przeplywomierz z obudowa filtra i nic nie dalo
czytalem na forum ze w ABT tylko sie adaptacje robi .... to juz sam nie wiem, mam auto z 92roku
Zaplon moze poprawic trzeba?
nowy wtrysk rozruchowy nic nie da?
Czy zostajecie na adaptacji? jakies linki jak to sie robi mozna prosic?
Jeszcze własnie czytam b4-20-abk-male-kompendium-na-temat-abk i jest tam o czujniku spalania stukowego, od jakiegos czasu dzwoni wlasnie gdzies na granicy 2000? obrotow chyba, ale jak auto stoi i przygazuje to nie ma tego...
az mi sie odechciewa tego samochodu ;/ a szkoda go bo robilem remont silnika 2lata temu i oleju nic nie bierze. Moze znacie koogos dobrego fachowca z woj Dolnoslaskiego lub Opolskiego. Jestem z Okolic Wroclawia
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
powiem ci że jest bardzo mało prawdopodobne byś miał go dobrze ustawiony więc sprawdzić nie zaszkodzi ale za nim się za to weźmiesz a widzę że jesteś zielony w temacie to poczytaj jest masa postówsubik pisze:Zaplon moze poprawic trzeba?
nie rozumiemsubik pisze:Czy zostajecie na adaptacji?
a masz vag'a?subik pisze:jakies linki jak to sie robi mozna prosic?
odnośnie adaptacji https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... acja%20tps
Witam. co do zaplonu to ustawialem tak jak trzeba , z odpinaniem czujnika , przygazowaniem 3x i potem trzymajac obr. okolo 2300x. Punkty na kole nie uciekaja wiec zapisane tak jak trzeba mysle.
Chodzilo mi czy wtrysk rozruchowy narazie odpada
Adaptacja TPS. Wersje ABK do 1993 roku nie posiadają tej możliwości w vagu jednakże późniejsze już tak (jak nie mamy pewności starsze mają 0 na kole zamachowym a nowsze I).
ja mam 92rok
nie mam vaga, to jest inaczej podpiecie do komputera? cos znajomy ma bo zagladal czy mam bledy. chyba ze to nie to?
Chodzilo mi czy wtrysk rozruchowy narazie odpada
Adaptacja TPS. Wersje ABK do 1993 roku nie posiadają tej możliwości w vagu jednakże późniejsze już tak (jak nie mamy pewności starsze mają 0 na kole zamachowym a nowsze I).
ja mam 92rok
nie mam vaga, to jest inaczej podpiecie do komputera? cos znajomy ma bo zagladal czy mam bledy. chyba ze to nie to?