Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] regulator napięcia objawy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 13 lis 2016, 17:59

To akurat jest pewne chodzi napinacz elegancko pasek nówka ;) zero jakiegoś pisku czy spalenia paska.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 lis 2016, 18:11

Wirnik i szczotki na pewno sprawne bo inaczej by kontrolka nie świeciła, wiec zostaje regulator albo mostek prostowniczy szczególnie diody zasilania regulatora. Ale to trochę dziwne bynajmniej alternator do przeglądu.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 13 lis 2016, 18:13

Też mam taką myśl ze to może być regulator był zakładany niby jakiś boschowski nowy 40 tyś km to może się już nasłużył. bezradny_

Awatar użytkownika
białaperełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:37
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: białaperełka » 19 lis 2016, 22:06

To ja powracam tu znowu, ponieważ po mojej usterce i wymianie szczotek i regulatora napięcia problem pojawil się po tyg znowu. Audi 2 dni postało bez odpalania i na 3 dzien odpalio jak młody Bóg. :) do dziś gdy wjechałam w wielką kałuże i od razu zaświecilo sie ładowanie a temperatura i wspomaganie zrobiły dyskoteke. Przejechałam 5 km i zgasło i na razie cisza. Ja już nie mam pomysłu co z tym jest. Koledzy sugerowaliście ze to nie wilgoć jest powodem a jednak dziś jestem pewna że to ma wpływ.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 lis 2016, 22:19

Zainstaluj pampersa

Awatar użytkownika
białaperełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:37
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: białaperełka » 19 lis 2016, 22:29

Jarewa pisze:Zainstaluj pampersa
Ty pewnie nie chciałbyś dostać takiej odpowiedzi ale dzięki za poprawe humoru. oklasky

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lis 2016, 08:16

białaperełka, a osłonę pod silnikiem masz? może zalewa rozrusznik.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 lis 2016, 08:41

białaperełka pisze:
Jarewa pisze:Zainstaluj pampersa
Ty pewnie nie chciałbyś dostać takiej odpowiedzi ale dzięki za poprawe humoru. oklasky
Osłona silnika, potocznie nazywany tez pampers silnika. Dla tego że zatrzymuje drobne wycieki nie leci na ziemię. Działa też w drugą stronę nie zachlapuje silnik rozbryzganą wodą spod kół.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 20 lis 2016, 08:48

U mnie jednak się rozlecial regulator.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lis 2016, 10:16

Jarewa pisze:Osłona silnika, potocznie nazywany tez pampers silnika.
o tego nie wiedziałem okok

Awatar użytkownika
białaperełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:37
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: białaperełka » 20 lis 2016, 18:37

Jarewa pisze:
białaperełka pisze:
Jarewa pisze:Zainstaluj pampersa
Ty pewnie nie chciałbyś dostać takiej odpowiedzi ale dzięki za poprawe humoru. oklasky
Osłona silnika, potocznie nazywany tez pampers silnika. Dla tego że zatrzymuje drobne wycieki nie leci na ziemię. Działa też w drugą stronę nie zachlapuje silnik rozbryzganą wodą spod kół.
Fajna nazwa rotfl, może to ostateczność, dziekuje wam :)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 lis 2016, 19:05

Nazwa adekwatna do funkcji. A ty o czym myślałaś? :-)

Ostatecznie niech wymienią ci regulator jakiś markowy bo oryginał boscha to raczej bez sensu. Choć dziwię się co zanik prądu ma do
białaperełka pisze: wspomaganie zrobiły dyskoteke
i Czy aby na pewno świeci kontrolka ładowania to znaczy czerwone z ikonką akumulatora bo to ważne.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 20 lis 2016, 21:42

Nie każdy wie co to pampers ;-) Ja u siebie nie mam chociaż kiedyś już kupiłem ale nie mam weny żeby założyć ;-) U mnie tam nic się bez niego nie dzieje. A może mechanior w bolka przyleciał i tylko na kasę naciągnął?

Awatar użytkownika
białaperełka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:37
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: białaperełka » 21 lis 2016, 12:54

Hmm wczesniej mialam opla i przez caly czas eksploatacji nie mialam żadnych problemów z elektryką a teraz mając to auto pierwszy raz zdarza mi się mieć taki problem. Wydaje mi się że gościu od roboty to całkiem dobry spec. Świeci się na czerwono akumulator a mygają wspomaganie i temperatura. I zapala się to w dziwnie nieokreślonych momentach. Raz na dołku raz gdy przejade po kałuży. Teraz jest na razie okej. Już nie mam pomysłu. Sprobuje zalożyć oslone okok

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 21 lis 2016, 13:41

Chyba smarowanie i temperatura ;-) A pasek dobrze jest naciągnięty? Temperaturę na liczniku dobrze pokazuje? Może check padł w zegarach?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl