Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Pedał gazu - raz czuły, raz do dechy i nic się n

Marcin B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 lis 2016, 13:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Marcin B4 » 13 lis 2016, 21:06

no tak widziałem to, ale to komplet. A chodzi mi o szybką przekładkę czyli tylko komp i nastawnik. bez wiązki.

Jeśli Munior zechce podać mi takie info to napewno się za to zabiorę jeszcze w tym roku. mysli_ Bo na przekładkę wiązki, zwalanie dechy nie mam niestety czasu......takie życie kierowcy, czas jest wyliczony do minuty.....

[ Dodano: 2016-11-13, 21:06 ]
Znalazłem kompa 028906021D od passata b4 1.9tdi za niecałą 100 i nastawnik od renówki za 300.
A co z softem i tym jednym kabelkiem we wtyczce?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lis 2016, 21:11

Marcin B4 pisze:no tak widziałem to, ale to komplet. A chodzi mi o szybką przekładkę czyli tylko komp i nastawnik. bez wiązki.

Jeśli Munior zechce podać mi takie info to napewno się za to zabiorę jeszcze w tym roku
Oczywiscie że podam ci cale info,a raczej powtórzę to co już wczesniej napisałem ,bo jak widac nie zrozumiałeś ;-) ....Musisz mieć nastawnik indukcyjny i odpowiednio "spreparowany" sterownik .Nastawnik oczywiscie możesz gdzieś zakupić ,natomiast takie sterowniki ,jak się domyślasz ,mam tylko ja ,bo ja tą metodę wymyślilem i wszelkie szczegóły znam tylko ja ;-) Info masz na PW

[ Dodano: 2016-11-13, 21:11 ]
Marcin B4 pisze:Znalazłem kompa 028906021D od passata b4 1.9tdi za niecałą 100 i nastawnik od renówki za 300.
A co z softem i tym jednym kabelkiem we wtyczce?
Ten sterownik wymaga przeszczepu instalacji ,bo twoja wtyka ECU do niego nie pasuje . Jeden kabelek to będziesz mógł przelozyć w swojej wtyczce ,jak zdecydujesz się na sterownik ode mnie ,bo tylko on pasuje pod ori wtykę i można dzieki niemu po wymianie tylko nastawnika na indukcyjny ,smigać na indukcyjnym ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 lis 2016, 08:12

Marcin B4, Nastawnik to szukaj właśnie HDK indukcyjny z 80-tki , bo tylko tam masz okrągłą wtykę , chyba że przełożysz sobie cały kabel z wtyką to wtedy możesz nastawnik brać z VW , Seat , Skoda i nowszych audi.
A po Ecu to do Mariusza musisz na PW odezwac się , bo tylko on ma ecu z odpowiednim wsadem pod R4.

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 14 lis 2016, 10:14

pytanie czy takie objawy jak kolega ma u siebie mogą występować na nastawniku indukcyjnym ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 lis 2016, 16:00

Fazziu pisze:pytanie czy takie objawy jak kolega ma u siebie mogą występować na nastawniku indukcyjnym ?
Jak jest zawalony opilkami ,albo kawalkami magnesu ,który się rozpadł i "poszedł "w górę " , to jak najbardziej ...w skrajnych przypadkach ,jak coś go przyblokuje ,czasem nie można odpalić ,albo są z tym duże problemy.Wtedy praktycznie zawsze wywala bład n146

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl